sábado, 19 de janeiro de 2013

Kroniki nowy początek



Przewlekłe przetłumaczone z języka portugalskiego na ich język z tłumacza google. Nie mogę zagwarantować, że jest w 100% wierny swoim językiem!

Kroniki nowy początek

Przeczytaj zanim zaczniesz

"Wszystko, co się dzieje lub może się zdarzyć, działo się wcześniej. Bóg sprawia, że ​​coś się stało powtórzy "Kaznodziei, rozdział 3,. 15 (Biblia w języku dzisiaj)




Kto kiedykolwiek miał poczucie poszedł po drodze sytuacji, która przeżywa teraz? DejaVu znany jako? Wielu myśli, tak! Kto kiedykolwiek marzyłeś, że taki był zamiar pracować i marzyć świadkami wypadek motocyklowy? Budzi się i dostaje przez encucado z marzeniami miał, zazwyczaj kawę, ciągle przypominając sobie sen, to będzie działać. Idąc do pracy, a potem świadkowie wypadku motocykl, który! Wiele osób nie ma marzeń prekognicyjnym, ale jakie byłyby uprzednich marzenia? Chcesz zobaczyć, co się stanie i co może się zdarzyć? Albo co się wydarzyło lub co może się zdarzyć? Pomysł jest bardzo prosty, żyjemy w cyklu niekończących się cykli będących przerobiony każdym cyklu kończy! Pewnego dnia ten wszechświat ma swój koniec i ponownie wszystko od nowa! I wszystko, co działo się przed i co może się zdarzyć dzisiaj powtórzy! Prawa Czasu jest wieczne powtarzanie! Jesteśmy związani do czasu w każdym cyklu, który daje wszechświat, przeżywamy na nowo! Być różne miejsca przeznaczenia, z każdego takiego samego lub podobnego do tego, co doświadczyliśmy w poprzednim cyklu, ale nie jest tego świadoma.


Nowy początek Dariusza

Darius był młody człowiek, który urodził się w skromnej rodzinie w ostępach Maranhão, walcząc do końca szkoły podstawowej, ale życie było trudne, musiałem pracować wcześnie. Zaczęło się jako pomocnik murarza, lat 19 był już uważany za profesjonalny mason i nie pracuje na budynku, w sobotę w późnych godzinach, jego nowy współpracownik Etam patrzy na niego i mówi:
-Darius. Zróbmy teraz opuścić noc po zakończeniu tego koncertu tutaj?
-Może być drogie, nawet potrzeby relaksu, zrobi dwa tygodnie moja dziewczyna zerwała z Lucasem.
-Wiem, że bardzo fajne miejsce, które ma dużo ciepłej kobiety! To będzie dobre dla ciebie ułatwić zdanie! Ce potrzebuje cipki na relaks bro!
To jest ... Myślę, że pomoże.

Obaj następnie zorganizować, Lucas następnie przenosi się do domu Dariusza przed wyjazdem, mówi matce, że powie:
Idź z Bogiem mój syn! I uważaj!
-Spokojnie mamo! Odwracam się i idę, nie budząc cię! Buziaki!

Lucas mówi:
-Weź kask i wspina prawą kolesia!

Obaj następnie iść, potem idą na miejsce, które znane głośnej muzyki i tandetne techno tocznych. Miejsce zatrzymali znany burdel, gdzie uczciwi pracownicy będą wydawać swoje ciężko zarobione pieniądze, by pić, uprawiać seks i robić gorsze rzeczy, jak narkotyki. Jest noc, o ile inne do Dariusza, potem układa prostytutkę niż 50 rzeczywistym pieprzyć ją z powrotem do stołu i jego przyjaciel Łukasza, zauważa, że ​​on jest z dwoma przyjaciółmi, pije piwo i pali papierosa inny . Wkrótce zdaje sobie sprawę, że jest to marihuana:

-Boy! Nie wiedziałem, tha wędzone to!
Zrelaksuj się, koleś! Dokładnie to, co palę. Dlaczego nie spróbować?
-Face. Nie, wcale nie krótkie ...
-Spokojnie, to zostawię cię wypoczęty, pozwól mi przedstawić wam moich partnerów tutaj. To Alberto i Andrew studiował ze mną, jesteśmy tu robi koło do palenia ten staw. Wprowadź tę kopalnię.
-I nie twarz ...

Inni śmieją się i wtedy Alberto mówi:
-Relax kolesia. To tutaj nie pozwolę ci wyjść agresywnych zabijania innych, tylko z dala od kamienia!
-Stone? Czy ktoś chce rzucać kamieniami?

Trzy następnie zaczynają się śmiać, a potem Andrew mówi:

-Stone jest nick dać się złamać na paradzie tutaj. Facet, który go nosi, staje się zombie bez woli, nasza beck i tu wciągająca, ale większość nie jest wciągająca. Ale przynajmniej nie pozwoli Ci zamienić się w zabójcę zombie. Bora ten facet daje kilka drinków tam!

Wtedy nie jest Dario marihuany po raz pierwszy czuje się poczucie przyjemności bardzo dobre. Kolejne 6 miesięcy rozdawanie z Lucasem i dwóch innych przyjaciół jest zawsze w weekendy, Dario zawsze pić umiarkowanie i pali jego umiarkowanie oparte. Późne noce imprezowanie i płci są zawsze w sobotę w nocy, ponieważ nie pracuje w niedziele. Dotychczas Darius jest postrzegana w kontroli, ale przychodzi dzień, że on daje vacilada, tylko idąc do pracy w poniedziałek, z ogromnym kacem od nocy. On ma bardzo złe wyniki w rano, w porze lunchu spostrzega, że ​​jego przyjaciel, Lucas, który był na imprezie z nim noc przed lub wykazują zmęczenie w pracy, on tam jest w dobrym nastroju. Darius pytanie:

Face-... Jak sobie radzisz?
-Boy, to jest, to było około 5 tygodni od zawsze używam kamienia rano przed pracą, tylko w poniedziałki, jest dla mnie sposób, aby śledzić. Po tym wszystkim nie chce się zabójcą zombie!
Tak, wariat! Straciłeś swój umysł!
-Relax brachu. Nie angażować się w tym gównie i nie spać przez kilka dni, po prostu pali skręta marihuany nocny, śpisz jak anioł. Oto do dobrego prowadzą aż do innego dnia. Kamień I tylko za pomocą poniedziałków. Spróbuj tutaj, aby zobaczyć, jak dzień przyniesie! Ligadão sprawia moje!
Non-twarz ...

W obu nalegać Lucasa, Darius doświadczył pierwszy kamień. Wtedy w ich najbliższych 3 miesięcy, teraz będzie nie tylko święta w soboty, niedziele idzie też i każdy poniedziałek on i Lucas palić swoją skałę pęknięć. Dwa zaczną iść razem, aby kupić skałę i swoją marihuany poniedziałek w usta dymu. Aż pewnego dnia, oni kupić marihuanę, zarówno zobaczyć, że jest więcej marihuany. Wtedy zaczynają używać częściej się pęknięcia, które nie jest już tylko w poniedziałki rano i idzie do każdego ranka, to codziennie rano i wieczorem! Kiedy najmniej się spodziewasz, są już całkowicie uzależniony. Darius już nie mieszka z matką, z Łukasza teraz mieszka w brudnym pokoju i dwa praktyki teraz rozbój gdzie motocykl. Lucas na rowerze iz rewolweru Dariusza 38, w nocy z 21 grudnia 2012 roku, a dwa są zawsze polowanie swoją ofiarę. Podjęcie pustą ulicę, przed 21 rano, widzą parę chłopaków, zatrzymać rower przed nimi, Dario szybko opada i mówi:
-Lost! Lost! Napaść! Pieniądze Vai tak przez telefon!

Mężczyzna mówi:

Calmae-face ... Tylko tutaj, aby obejrzeć ...

W tym czasie człowiek zaczyna robić zegar i dostarczy Dariusza, przygotowuje się do reakcji i szybko kopać brzuch Dariusza gdzie był obsługiwany z pistoletem pod jej brzuch, gdzie przygotowywał się do zniesienia w każdym czasie że po prostu nie był wystarczająco szybki. Darius spada na ziemię z pistoletem na drugą stronę i oglądaj na inny, kiedy wstaje, był tylko jeden strzał. Człowiek, który jest rozbrojony ziemię z kulą, która przeszyła jego pierś i zostawił umierającego na podłodze, dziewczyna, która towarzyszyła VAI z nim spotkać i przytula go i płacze płacze do:

Proszę! Odejdź!

Lucas też rzuca głowę przed upadkiem martwy na ziemię!

-Chodźmy Dario! Vamo!
-Nie mów mi, że człowiek uzbrojony tava!
Sobe Sobe-kurwa!

Obaj następnie zostawić wszystko na rowerze, przestają przychodzić do domu i zacząć argumentując na długi czas:

Lucas-Cholera! Musiał zabić ich obu!
To była adrenalina z kurwa chwili! Syn dziewczyny rozbroić cię! Brał jego broń i zabić później!
Ale także, dlaczego zabił jej twarz!
-Dlaczego? No koleś rozsądek! Miejmy obsłużyć tylko oglądać ten facet iść i obsługiwać nasz kamień Bronha ZE!

Dwa a następnie przejść do Joe Bronha kupić kamienia:
Następnie-Ze. Jak Shard wyjdziemy z niego. - Mówi Lucas.
-Spójrz na zegarek ... I like it. I like it. Od dawania mi dwa kamienie.
Ze-Cholera! Dwa kamienie! To tu nie ogląda Paragwaju!
Okay-bum mnie! - Joe wrzeszczy wskazując Twój Bereta w twarz Lucasa!
-O ty przyjąć to teraz albo wspinać lame!

Joe Bereta bronha wskazuje następnie na jego dwóch. Lucas patrzy na Joe bronha, podnosi dwa kamienie i liście z Darius narzeka:

Holy shit ... Dario ... Jestem uzyskiwanie wkurwia ze ... On coraz dewaluacji naszych towarów ...
Nie mogę przestać myśleć o tych dwóch faceta ...
-Cholera mermão! Zostanie z małym piórkiem zabiłem playboya tam teraz! A że trochę dziewczyna bitch! Lub był on to ty!
Non-Lucas ... Nie powinniśmy osiągnąć ten punkt ...

Strzał karabin jest podana! Głowa Łukasza jest rozbita! Następnie policjanci i cywile, którzy byli PM.2 gotowość zaczynają opuszczać miejsc, które przynajmniej myślałem, że one się pojawią. Dario następnie uruchamia! Ale został postrzelony w nogę i upada na ziemię krzycząc z bólu. Pozostali funkcjonariusze wchodzą na usta i palić więcej pociski są wystrzeliwane. Darius jest na ziemi w agonii bólu, biały policjant z postury, z niebieskimi oczami dostaje się do niego i mówi:

Lost-bum! Godziny temu otrzymaliśmy wystąpienie niezamężnej pary, która została okradziona! Dziewczynka zmarła i tam człowiek przeżył drogę do szpitala! Osoby, które zostały wypowiedziane przez daleko! Kiedy dowiedziałem się, kto to był, jestem wściekły! Śmierć jego partnera był dobrze zasłużone! Mamy już oglądać można dwa i że ujście dymu! Twój partner zabił faceta, który był bardzo dobrzy ludzie, nie mógł stać się wielkim policja w przyszłości, ponieważ pomogła nam, wstyd, że jego choroba nie zostawił! Mój partner miał szczęście, że jego przyjaciel usłyszał przypadkowo wyznał, że zabił ich obu! Dałem polecenie głosowe radiowy usunąć drania i przyszedł prosto tutaj!
-Nie zabiłem go sinhor!
To nie ma znaczenia! Jesteś bardziej tragiczne tak!

Strzał został zwolniony wtedy policja, pistolet i Dario jest martwy! Właściwie myślę Darius jest martwy! On nie wie, co się dzieje wokół nich, ale teraz znajduje się w ciemnym lochu i owalne. Zaczyna zapoznaniu dziwnych pomruków ... Rozejrzyj się i zobacz ohydną bestię i dziwne! Przypomina czarną panterę ze skrzydłami nietoperza i ogromny tyłek z grot sprawia, że ​​dźwięk grzechotki i ginormous! Ona uśmiecha się do niego i mówi:

-Darius Hello! Jestem twoim katem tutaj!
-Mój Boże! Co ja tutaj robię! Myślałem, że będzie więcej!
Aż-myślisz to samo.
Proszę! Nie rób mi krzywdy!
-Nie będzie cierpieć tak wiele! Nie powiedziałbym, że sam jego przyjaciela i Zé Bronha!

Demoniczna istota następnie przebija pierś Dariusza do przekroczenia to! Dario następnie zaczyna odczuwać wiele bólu, co wydaje się być jego ciało, ale pamięta, że ​​to jest jego duszą i krzyczy! Bestia następnie mówi:

-Spójrz w prawo po ekranie, który będzie na najlepszej drodze! Wygląda dobrze!

Bestia następnie Darius i on budzi wiele bólu, dostać się do zobaczyć historię swojego życia przechodzącego na twoich oczach! Bestia następnie mówi!

Ile razy mam do przejść przez to jeszcze raz, aby zrozumieć, że ta droga nie płaci!
Jak to znowu?
-Spójrz!

Dario wtedy widzi swoje życie przechodzącą przed oczami, aż do dnia był okradanie parę i usłyszeć bestia powiedzieć!
Wyglądać dobrze Dario! Wygląda dobrze! Sprawdzić, ile razy, ile potrzeba! Mam wieczność, aby to zrobić z tobą jeszcze raz!

Dario wtedy widzi wszystko dzieje się znowu, że chce, aby zatrzymać bólu! Ból w końcu! Darius i nie pamiętam nic, ale jest dziecko rodzi się ponownie w skromnym domu i życia jego dzieciństwo, aż w jego dorosłym życiu pracuje jako murarz i zgubić się w świecie narkotyków, tym Darius był dzieckiem! W jednym z tych rzadkich nocy, które bardzo mało snu jak zawsze budzi się w jego łóżku, spoceni tak dużo! Sobie mgliście pamięta koszmar zaatakował parę ze swoim partnerem, że Lucas zginął po dwóch zmarło w porządku i potyka się na demonicznej istoty. Kiedy budzi się patrzy na Łukasza i mówi:

-Cholera mój ... Miałem koszmar zbyt moszna teraz wydaje się bardzo realna. Kiedykolwiek miał jeden z tych?
-No more koszmary, ale miał bezpośredni, nie spać w miesiąc faceta.
-To było straszne ...
-Jak było?
Ja nie pamiętam, po prostu wiem, że to nie my obie morríamos ale pamiętam dokładnie, co to było, to wiem, że jestem w bardzo ciemnym miejscu, z ohydną bestię ...
Forget-crazy. Każdy kiedyś umrze. Zróbmy to! Obawiam tabalhá zdobycia odłamek każdego dnia.

Ponownie są dwa atakują pary kochanków. Darius mówi te same rzeczy i dodaje:
-Vamo! Vamo! I nie reagują, jeśli nie umrze!
Calmae twarz. Dam zegar. - Mężczyzna następnie daje największy zegar w spokoju na świecie.

Dario potem mówi:
I ty! Passae co ma też!
-Mam tylko dwa prawdziwe kieszeni! Skorzystaj! - Wręcza mu nerwowy.

W dwa dni po napadzie, a następnie odejść i zostawić rower. A teraz idziemy tam na rowerze, ale tym razem zostawiając kilka żyć. Znowu Darius wychodzi z ujścia dymu Ze Brush odsłuchu Lucas narzekających mówi:

Face-... Kiedykolwiek to uczucie, które już doświadczyły sytuacji przed.
Cały czas! To się nazywa wietrze też! Vambora wkrótce.

To nic z policiai ciosem i wskazując broń do Dariusza i Lucas. Lucas wyciąga pistolet i zaczyna strzelanie. Ale potem został postrzelony w klatkę piersiową! Darius boi mowy:

-Dobra! Straciłem! Straciłem!

Oficer krzyknął:

-Połóż się na podłodze Feli z suką! Nie reaguje!

Inne ujęcia są podane wewnątrz ujścia dymu. Policjant mówi:
Dobrze uzbrojeni bum! Zostaw broń kula jedzenia!
Dobra, dobra!

Darius jest następnie aresztowany i Brush Joe również, dwie są następnie przekazywane do regionalnej policji, teraz Darius został zatrzymany jak dotąd niekaralności, nie zbyt wiele czasu w więzieniu. Spędza tam tydzień, ale znowu zbrodni znów kończy się przed sądem za rozbój i rozboju, kończąc wreszcie w więzieniu. Gdy nie jest, jest odwiedzane przez ewangelików, jeden z nich daje Biblię. Potem spędza resztę kary, czytania Biblii, to było jego jedyne pocieszenie w tym, jak wiele jest w piekle zwany łańcuch. Dopóki nie dostał jego zdanie zmniejszona, kiedy tu w lewo, po przeczytaniu całej Biblii, postanawia przyznać, centrum odnowy uzależnionych, gdzie spotkał wielu z tej samej historii.

Part.2

Darius jest obecnie w badaniach klinicznych leku o nazwie Good Samaritan, są prawie 2 miesiące. Życie w klinice jest niemal klasztorna, przestrzegać wszystkich zasad i istnieje zamiar rzucić narkotyki. Choć statystyki są przeciwko niemu, 90% z tych, którzy wyjeżdżają tam, wróć do uzależnienia. Widział wiele przychodzą i odchodzą, ludzie, którzy pomagają w tej walce, to byli narkomani, są pracownicy Dobrego Samarytanina społeczności. Religijny podmiot z niewielu, którzy robią prawdziwą prac na rzecz społeczeństwa. Darius nigdy nie było wiele osób związanych z religią, choć jej matka była ewangelia, choć urodził się w kolebce katolika, jego ojciec alkoholik zmarł w wieku 30 lat w walce bar. Pozostawiając go na jego dwóch sióstr do opieki nad samotną matkę, różnica, że ​​siostry Dariusza nie zostały utracone w narkotyki. Darius ma teraz swoje nadzieje odnawiana codziennie czyta Biblię, to już drugi raz, kiedy kończy czytać Biblię, ale czasami jest zdziwiony, że ją czyta, jest on jednym z niewielu, którzy zauważyli, że nie ma wersetów, które godzin aby go podziwiać Boga i czasu nienawidząc go, był już na odkrywaniu biblijnych sprzeczności, ale zawsze starałem się brać to, co było dobre w nim i udawać, że niektóre części były tylko kwestią kontekstu lub graficznego, jak pasterze mówili. Pewnego popołudnia, widział człowieka tak, człowieka, który wydawał się bardzo znajomy. Pamięta, że ​​to jest człowiek, który napadł na 21 grudnia 2012! Człowiek przychodzi i wita pracownika na służbie i kto wie. Obejrzyj Dariusza i mówi:
-Hi!
Hi-... - Darius odpowiada.
-Zabawne ... Myślę, że widziałem cię gdzieś ...

"Nie możesz wiedzieć, że to ja go okradł, był kask, ale kask choć nie miał przyłbicę ..." Potem odpowiedzi.

Musisz widziałem kogoś takiego.
To jest ... To może być ...
-Jak masz na imię?
-Nilton.
-Miło mi.

Od tego dnia, czasami przez Dario Nilton, czasem odwiedzili centrum ilekroć mógł, i mówił do pacjentów tam i zawsze przynosił coś do nich, zazwyczaj chleb, ubrania i wszystko, aby służyć społeczności. Z czasem zaczął Darius mieć więcej zażyłości z Nilton. Jeden dzień ich rozmowy o następujące:
-Wtedy Darius? Jego historia jest mniej więcej taki sam, jak prawie wszyscy tutaj? Pracował uczciwie zacząć angażowania się złe towarzystwo?
Jest drogi. Lek zniszczył wszystko. Staram się uruchomić ponownie.
-Start. I zawsze wierzą, że żyjemy wieczne nowy początek.
-Co masz na myśli?
-Czy kiedykolwiek przestał myśleć, że żyjemy dziś, jest tylko powtórzeniem?
Już twarz ... I na dzień widziałam mojego partnera w zbrodni giną miałem tę samą rozmowę z nim ....
Wiesz, koleś ... Gdy ja i moja dziewczyna zostali napadnięci. Myślałem nawet o reakcję, bo byłem bardzo spokojny w czasie i dostał kilka ćwiczeń sztuk walki, ale wolał nie reagować, bo coś w mojej głowie powiedział również, że byłem przez to i gdybym zareagował byłby zły deal .. .
To prawda ... Ty się prawo wyboru ... Chciałbym ci coś powiedzieć.
-Co?
-To ja i mój partner, że noc okradł cię ...

Nilton spojrzał na niego chwilę i powiedział:
De-dobry facet. Nie jestem na ciebie zły. Spolszczenie sprawia tracisz swój umysł.
Jest to drogie ...
Wiem mniej więcej, co się stało, bo już zwariowałam.
-Bo z narkotykami?
-No. Narkotyki nigdy mnie stracić mój umysł, ja już próbowałem marihuany i kokainy pachniało raz. Marihuana nawet nie myślę, że palił 12 razy, ale nigdy w głowę, teraz mam 28 lat. I jestem dumny, że leki te nigdy nie były moja głowa. Wolę wydać pieniądze na dobre jedzenie i soczyste!

Oboje śmiali się, a następnie z powrotem do Nilton powiedzieć:
-Ale mój problem jest gorszy niż narkotyki, cierpią z powodu choroby afektywnej dwubiegunowej choroby bez lekarstwa, zanim znany również jako maniakalno depresyjnych. Muszę brać leki do końca życia, a może jeden dzień, spróbuj się z nią żyć bez narkotyków, ale kryzysy kiedykolwiek widziałem!
Jak to jest choroba?
-Jestem jak narkoman Noia bez odurzony jest. Masz?
Wyobrażam sobie ...
-Nie wspominając ma drastyczne zmiany nastroju, który może wynosić od silnej depresji z myślami samobójczymi i wiele w fazie euforii, nie może usiedzieć na wszystko, zawsze chodzenie tam iz powrotem, nie zatrzymując się, aż nogi calejarem.
To musi być bardzo trudne, tak.
Na szczęście dla mnie, ja urodziłem się w rodzinie, która jest w stanie zadbać o mnie.
Cieszę się, że prawy człowiek.
-Mam zrobić wiele gówna gdy byłem surtado, został hospitalizowany dwukrotnie w hospicjum, próbowałem nawet internowania tutaj, ale mój problem nie był z narkotykami, że powiedział, że nie potrzebujesz mnie do intern tutaj chociaż mogłem odwiedzić personel tutaj, które już świadkiem w kryzysie. Jak to przyjął mnie, zawsze im pomóc w sposób, że mogę.
Rozumiem, dude. Czy ewangeliczne?
-No. Chciałbym powiedzieć, że jestem prawie ateistą! Wierzę, że coś spowodowało potrząsnąć wszechświat, a on przyszedł z jakimś porządku naturalnego i duchowego. Ale szczerze mówiąc, nie wierzę w Boga Biblii.
-Dlaczego?
-Dla wielu rzeczy, znam Biblię, czytałem ją tak wiele sprzeczności, które sprawiają mi nie uwierzyli w Boga Jahwe.
-Prawda.
-I rzecz, która najbardziej zgadzam się z Biblii, a dokładnie w religii chrześcijańskiej jest dziś dogmat piekła wiecznych tortur.
-Face. Są źli ludzie, którzy zasługują na cierpienie.
-Wiem, ale i tak to cierpienie musi być wieczna.
-Ludzie mają wolną wolę.
-Ale można być tak źle, jak to możliwe i nigdy nie wybrać cierpieć wiecznie.
-Prawda.
-Kara dla mnie, to musi być coś naprawić, odnowić. Piekło nie odnawia, kto! To więzienie będzie tylko cierpieć i nie żałuję.
-Osoba mogła pokutowali na ziemi, jak w życiu.
-Czy uważasz, że miłosierdzie Boże jest wieczne?
-Tak.
-Czytałaś Psalm 100?
-Tak, ale nie pamiętam, czytałem Biblię dwa razy.
-Ok. Chwyć swoją Biblię i przeczytaj Psalm 100, wers 5.
Następnie czytamy: "Albowiem Pan jest dobry i Jego miłosierdzie jest wieczne, a Jego prawda trwa z pokolenia na pokolenie."
Psalm 100:5


-No to człowiek. Wiesz, co jest wieczne? To prawda, że ​​nie ma końca? Jeśli bez początku i końca? Zgadza się?
Racja.
-No cóż, miłosierdzie Boże jest nieskończone.
-Ale Biblia mówi, że trzeba będzie tych, którzy zostaną potępieni.
-Beauty. Towarzyszyć moje rozumowanie. Miłosierdzie jest aktem zawsze daje jeszcze jedną szansę w porządku?
Racja.
-Ty jako człowiek, czy ktoś z dobrej woli mieć drugą szansę. Spójrz tutaj. Z więzienia dla ludzkiego miłosierdzia i tutaj jest o drugą szansę. Nie będziesz mieć inne szanse, że jak wtedy. Może nawet mieć, ale nie będzie na zawsze rację?
-Tak.
-Dobrze. Boże miłosierdzie jest wieczne, ale również ma być warte dla Ciebie, nawet jeśli cierpi w piekle.
Ale on nic nie mówi w Biblii, że wszyscy są zbawieni.
-Myślisz, że to, ale najpierw muszę pokazać inny werset. Idź w Hioba 42, wersety 1 i 2.
-Ok!

Tam było napisane: "Wtedy Job odpowiedział Panu, mówiąc:
Dobrze wiem, że Ty możesz zrobić wszystko i że żaden cel twoje może być udaremnione. "
Job 42:1-2
-Co rozumiesz ten werset? Nie ma wątpliwości, że wszystko, co Bóg chce, On dostaje prawo?
-Tak
-Czy uważasz, że gdy masz cel lub pragnienie, można zaplanować wszystkie formy dla Ciebie spełnić swoje pragnienie prawda?
-Tak.
-Tak. Ale problem. Jesteś człowiekiem, wkrótce. Możesz nie. Zgadza się?
-Tak.
-Ale Bóg jest wszechmocny, więc coś chce się dziać będzie się działo! Zgadza się?
-Tak.
-Okay. Gdzie idę z tym. Go w pierwszej Tymoteusza, rozdział 2, wersety 3 i 4.
-Dobra!

Tam było napisane: "To jest dobre i miłe Bogu nasz Zbawiciel,
Kto chce, aby wszyscy ludzie byli zbawieni i doszli do poznania prawdy. 1 Tymoteusza 2:3-4 "

Darius-rozumieć? Po prostu powiedział, że największym pragnieniem Boga, twój wyższy cel jest, aby wszystkie zapisane. Który zwycięży? Boga czy twoje?
-Boże ...
-Aby zakończyć. Idź w Mateusza 5, werset 26.

Tam było napisane: "Zaprawdę powiadam wam tobie się wyjdzie stamtąd w żaden sposób, dopóki nie zapłaciła ostatnią grosz.
Mateusza 5:26 "

-Darius Cóż, jest to odniesienie do sądnego dnia, jeśli czytasz ten rozdział od początku, będzie czytać, że Jezus odnosi się do sądnego dnia.

Darius odczytu i potwierdzone Nilton powiedział. Nilton kontynuuje:
-Nie wolno opuścić więzienie, aż zapłaci ostatni grosz lub monety. Następnie po prostu powiedzieć, że symbolicznie, że będzie się w piekle w ograniczonym czasie. Zobacz, co mam na myśli Darius? Przełknęła czerwoną pigułkę i zobaczyć rzeczywistość teraz?
-Tak. - Darius mówi patrząc zdumiony Nilton.
Poi-good guy. Wiesz, kiedy mówiłem o naszym życiu w wiecznym cyklu, wieczny nowy początek?
Wiem.
Cóż, spójrz na Biblii w Kaznodziei rozdział 3, werset 15.

Tam było napisane: "Wszystko, co dzieje się lub może się zdarzyć działo się wcześniej. Bóg sprawia, że ​​coś się stało to się powtórzyło. "Kaznodziei, rozdział 3, 15

-Dobrze. Chcesz wiedzieć, co król Salomon miał na myśli? Że kiedy umrzemy, będziemy przeżywać to wszystko jeszcze raz. Na wszystko, co się dzieje, działo się przed i wszystko, co może się zdarzyć, już się zdarzyło. To jest drogie, jeśli zdarzy ci się być facetem, który dostał się do leków i jest do regeneracji i wzrostu w późniejszym życiu z toru. To działo się wcześniej! Gdybyś był człowiekiem, który umarł z angażowania się leków, to też się wcześniej! Gdybyś mógł być facet, który nigdy nie zaangażował się z narkotykami, a dziś będzie architekt. Tak było również przed! Bo to jest dość jasne w tym wersecie. Cokolwiek się dzieje, lub to, co może się zdarzyć, zdarzyło się przed! Następnie wprowadzając darmowe biuro! Która z tych możliwości nie można by tak się stało? Więc tak chciałbym powiedzieć, że jest wolna wola. To zawsze jest szansa, że ​​Bóg nam daje, nawet jeśli jest po śmierci żyć tym samym życiem, że żyliśmy przed, ożywiając ją ponownie, w kopii tego nowego świata dla Ciebie po prostu dokonać najlepszego wyboru, aż do dnia, w którym łączą Bóg na pewno!
-Dude! Jestem zachwycony! To ma sens!
-No stary. Nawet w moim przekonaniu, mogą przeżyć to jeszcze raz z więcej trudności lub obiektów, jak na poziomie łatwy, średni i trudny do gry wideo. Trudności można się urodzić kalekie dysk poziom lub z rodziną odrodzenia gorzej niż mieszkał lub może być nawet tak, że możesz przeżyć to wszystko jeszcze raz, w rodzinie o dobrym stanie jak moja i byłoby o wiele bardziej dla ciebie łatwe. Byłoby łatwo poziom rozumiesz?
Zapalniczka-face jest niemożliwe!
-W porządku!

Darius spędził dziewięć miesięcy, to powinieneś zdać Good Samaritan Center, był jednym z pracowników, którzy pomogli inni narkomani aby zerwać z nałogiem, a następnie powrócił do pracy uczciwie, żonaty i miał dwóch synów i uczynił je dobrze. Następnie w wieku 93 lat, już wdowcem, ponieważ jego żona zmarła, jest również słaby i zaczyna umierać. I jest Darius ponownie w innym Oval Office, ale tym razem biały i ściany tego pokoju staje się spędzić swoje życie jeszcze raz, od dnia jego narodzin, aż do dnia swojej śmierci w wieku 93. Dostaje emocjonalne i mówi do siebie. "Wiem, że żyję dobrze, ms zrobiłby lepiej zapisać moje wybory i moje cierpienie i którzy mnie kochali."

I jest Darius odrodzić się ponownie w pokornej rodziny, potem rośnie i pracuje jako murarz. Jego dziewczyna szeroko raz z Lucasem jedzie do burdelu. Jego przyjaciele, a następnie zaoferować mu marihuanę, ale coś w nim, że uczucie, które już doświadczyły tej sytuacji pojawia się ponownie i coś mówi, że to zły interes spróbować lek i mówi:
Non-twarze. Na zewnątrz. Wychodzę tutaj.

Potem chwyta moto-taxi i wrócić do domu i spędzić następnie powoli obniżyć przyjaźń Łukasza. Który starał się pomóc w rzuceniu nałogu narkotyków, ale później zobaczyłem, jak umiera na własne oczy, bo był zmuszony go zabić, żeby żyć i uratować dziewczynę, która przyszła do małżeństwa, nie została aresztowana, ponieważ uważają, samoobrona. Ale to już inna historia ... Teraz Darius z wysiłku miał w życiu, wróciła do szkoły, skończył szkołę średnią i po wielu walka specjalizował się w architekturze. I teraz w wieku 78 lat, to piękny dzień rozmawia z wnukiem 15 lat, który pyta:
-Dziadku. Obawiam się iść do piekła.
-Popatrz mój synu. Nie pójdziesz do piekła.
-Ale moja mama mówi, ja zobaczę, czy mogę witrynę porno.
Jej matka nie wie nic.
Ona mówi, że to jest grzech.
Mój drogi wnuk. Słuchaj dobrze, co ci powiem.
-Okay.
Tylko jeden grzech, jest zmuszenie innych ludzi blisko idziesz przez tak wiele sytuacji niepożądanej dla nich, jak dla ciebie.
W jaki sposób?
-Kiedy ukraść, można sprawić, że ktoś przechodzi niepożądanej sytuacji kradzieży. Kiedy leżysz do kogoś, zrobić osoba przejść przez ten niepożądanej sytuacji oszukali. Gdy kogoś zabijesz, to sprawić, że osoba przejść niepożądanej sytuacji uboju. Zrozumiano?
Tak, dziadku!
To jest to-boy. Zagrajmy w grę wideo teraz!

Koniec

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.