sábado, 19 de janeiro de 2013

Tawarikh permulaan yang segar



Kronik diterjemahkan dari Portugis ke dalam bahasa mereka dengan penterjemah google. Saya tidak boleh menjamin ia menjadi 100% setia kepada lidahnya!

Tawarikh permulaan yang segar

Baca ini sebelum anda memulakan

"Semua yang berlaku atau boleh berlaku telah berlaku sebelum ini. Allah menjadikan sesuatu yang berlaku berlaku lagi "Pengkhotbah, bab 3; 15 (Bible dalam Bahasa Hari ini)




Siapa yang pernah mempunyai perasaan setelah melalui situasi yang sedang mengalami sekarang? DejaVu dikenali sebagai? Banyak berfikir begitu! Siapa yang pernah bermimpi bahawa itu akan bekerja dan impian menyaksikan kemalangan motosikal? Bangun dan mendapat melalui encucado dengan impian beliau, biasanya mengambil kopi anda, masih mengingati mimpi, maka ia akan bekerja. Melangkah untuk bekerja dan kemudian saksi kemalangan motosikal yang! Ramai orang tidak mempunyai impian precognitive, tetapi apa yang akan menjadi mimpi memberi pertanda? Adakah anda melihat apa yang akan berlaku atau apa yang mungkin berlaku? Atau apa yang telah berlaku atau apa yang mungkin berlaku? Idea ini sangat mudah, kita hidup dalam kitaran kitaran tidak berkesudahan yang dibuat semula setiap kali kitaran berakhir! Satu hari, alam semesta ini akan mempunyai akhir dan restart sekali lagi! Dan semua yang berlaku sebelum atau apa yang mungkin berlaku hari ini akan berlaku lagi! Undang-undang masa adalah pengulangan abadi! Kami disambungkan ke masa dalam setiap kitaran yang memberikan alam semesta, kita sedang mengalami sekali lagi! Menjadi destinasi yang berbeza dengan semua orang yang sama atau serupa dengan apa yang kita alami dalam kitaran sebelumnya, tetapi tidak menyedari ia.


Permulaan baru Darius

Darius adalah seorang lelaki muda yang dilahirkan dalam keluarga yang merendah diri di dusun-Maranhão, bergelut untuk menamatkan sekolah rendah, tetapi hidup adalah keras, terpaksa bekerja awal. Ia bermula sebagai pembantu tukang batu, umur 19 sudah dianggap sebagai tukang profesional dan sana dia bekerja di sebuah bangunan, pada hari Sabtu dalam jam lewat, partner Etam barunya kelihatan kepadanya dan berkata:
-Darius. Mari kita sekarang meninggalkan malam selepas tamat persembahan ini di sini?
Boleh mahal, walaupun memerlukan untuk berehat, akan melakukan dua minggu teman wanita saya berpecah dengan Lucas.
Saya tahu tempat yang sangat sejuk yang mempunyai banyak wanita panas! Ia akan menjadi baik untuk anda meringankan minda! Ce memerlukan pussy untuk berehat bro!
Ia adalah ... Saya rasa yang akan membantu.

Dua kemudian mengatur, Lucas kemudian bergerak ke dalam rumah Darius sebelum pergi, dia memberitahu ibunya dia akan berkata:
Pergi dengan Allah anakku! Dan berhati-hati!
-Tinggal ibu tenang! Saya berpaling dan saya pergi tanpa bangun anda sehingga! Kisses!

Lucas berkata:
Dapatkan topi keledar anda dan mendaki kanan dude!

Kedua-dua kemudian pergi, kemudian datang ke tempat yang telah diketahui muzik kuat dan tekno cheesy bergolek. Tempat mereka berhenti adalah pelacuran yang terkenal, di mana pekerja yang jujur ​​akan membelanjakan wang yang diperolehi keras mereka untuk minum, melakukan hubungan seks dan melakukan perkara yang lebih buruk, seperti menggunakan dadah. Ia adalah malam setakat yang lain kepada Darius, beliau kemudiannya mengatur seorang pelacur daripada 50 fuck sebenar beliau kembali ke meja dan rakannya Lukas, dia menyatakan bahawa dia bersama dua rakan, minum bir dan merokok rokok yang berbeza . Beliau tidak lama lagi menyedari bahawa ia adalah ganja:

-Boy! Saya tidak tahu tha salai!
Santai, dude! Hanya dengan tepat apa yang saya asap. Mengapa tidak anda cuba?
-Face. Tiada ia tidak pendek ...
-Bertenang, ia akan meninggalkan anda santai, izinkan saya memperkenalkan anda kepada rakan-rakan saya di sini. Ini adalah Alberto dan Andrew belajar dengan saya, kita di sini melakukan roda kepada asap sendi ini. Masukkan lombong ini.
Saya tidak menghadapi ...

Yang lain ketawa dan kemudian Alberto bercakap:
-Relax dude. Ini di sini tidak akan membiarkan anda mendapatkan yang lain membunuh agresif, hanya tinggal jauh dari batu!
-Stone? Adakah sesiapa yang ingin membuang batu?

Tiga kemudian mula ketawa, maka Andrew berkata:

-Stone adalah nama samaran yang kita berikan kepada retak pada perarakan di sini. Lelaki yang memakai ia menjadi zombi tanpa wasiat, anak sungai kecil kami di sini, terlalu ketagihan, tetapi yang paling tidak adalah ketagihan. Tetapi sekurang-kurangnya ia tidak akan membiarkan anda bertukar menjadi pembunuh zombi. Bora lelaki ini memberikan beberapa minuman di sana!

Kemudian terdapat Dario menggunakan ganja untuk kali pertama merasakan rasa keseronokan yang sangat baik. 6 bulan seterusnya lulus dengan Lucas dan dua rakan-rakan lain adalah sentiasa pada hujung minggu, Dario sentiasa minum sederhana dan merokok berdasarkan sederhana beliau. Lewat malam berpesta dan seks adalah sentiasa pada malam Sabtu, kerana mereka tidak bekerja pada hari Ahad. Sehingga kini Darius dilihat dalam kawalan, tetapi ada datang hari bahawa dia memberikan vacilada satu, hanya akan bekerja pada hari Isnin, dengan mabuk yang besar dari malam sebelum. Beliau mempunyai prestasi yang sangat buruk pada waktu pagi, pada waktu makan tengahari dia notis bahawa kawannya Lucas yang berada di parti dengan dia malam sebelum atau menunjukkan keletihan di tempat kerja, dia ada dalam mood yang baik. Soalan Darius:

Wajah ... Bagaimana anda menguruskan?
-Boy, ini, ia telah kira-kira 5 minggu sejak saya sentiasa menggunakan batu pada waktu pagi sebelum kerja, hanya di Isnin, adalah satu cara untuk saya menjejaki. Lagipun tidak mahu menjadi pembunuh zombi!
Ya, lelaki gila! Anda kehilangan fikiran anda!
-Relax bro. Bukan untuk menikmati jalang ini dan tidak berjaga selama beberapa hari, hanya menghisap sendi ganja malam bahawa anda tidur seperti malaikat. Berikut adalah untuk memimpin yang baik sehingga hari lain. Batu saya hanya menggunakan Isnin. Cubalah di sini untuk anda untuk melihat bagaimana hari anda akan menghasilkan! Ligadão membuatkan anda lombong!
Bukan muka ...

Dalam kedua-dua berkeras Lucas, Darius mengalami batu pertama. Kemudian dalam mereka 3 bulan seterusnya, ia kini bukan sahaja akan kenduri pada hari Sabtu, hari Ahad dia pergi terlalu dan setiap hari Isnin dia dan Lucas asap batu retak anda. Kedua-dua mula untuk pergi bersama-sama untuk membeli batu anda dan Isnin ganja anda dalam mulut asap. Sehingga satu hari, mereka membeli ganja, kedua-dua melihat bahawa terdapat ganja lebih. Mereka kemudian mula menggunakan lebih kerap retak, yang tidak lagi hanya pada hari Isnin di waktu pagi dan pergi ke setiap pagi, maka setiap pagi dan malam! Apabila anda-kurangnya mengharapkan ia, sudah benar-benar ketagih. Darius tidak lagi menetap dengan ibunya, dengan Lukas kini tinggal di bilik yang kotor dan dua amalan sekarang rompakan bersenjata di mana motosikal. Lucas di atas basikal dan dengan Darius revolver 38, pada malam 21 Disember 2012, sebagai dua sentiasa memburu mangsa. Pemergian jalan kosong, sebelum 21 pagi, mereka melihat beberapa teman lelaki, menghentikan basikal di hadapan mereka, Dario segera turun dan berkata:
-Hilang! Hilang! Serangan! Wang Vai datang melalui telefon!

Lelaki itu berkata:

Calmae-muka ... Hanya di sini untuk menonton ...

Pada masa lelaki itu mula mengambil jam dan akan menyampaikan kepada Darius, dia bersedia untuk reaksi dan cepat menendang perut Darius di mana beliau telah disokong dengan pistol berhampiran perut beliau di mana beliau telah bersedia untuk mengangkat pada bila-bila masa yang hanya tidak cukup pantas. Darius jatuh ke tanah dengan pistol ke sisi lain dan menonton yang lain, apabila dia bangun, terdapat hanya satu pukulan. Lelaki yang kini senjata tanah dengan peluru yang menusuk dadanya dan dibiarkan mati di atas lantai, gadis yang disertai Vai untuk bertemu dengannya dan pelukan dia dan menangis menangis untuk:

Tolonglah! Pergi!

Lucas juga melemparkan kepalanya terhadap jatuh mati ke tanah!

Mari kita Dario! Vamo!
-Anda tidak memberitahu saya bahawa lelaki bersenjata tava!
Chat Rooms Chat Rooms-fucking!

Kedua-dua kemudian meninggalkan dengan segala-galanya di atas basikal, berhenti datang ke rumah anda dan mula berhujah untuk jangka masa yang panjang:

Lucas-Damn! Beliau yang diperlukan telah dibunuh kedua-duanya!
Ia adalah adrenalin fuck saat! Anak gadis melucutkan senjata anda! Dia akan mengambil senapang beliau dan membunuh anda kemudian!
Tetapi juga, mengapa membunuh mukanya!
-Mengapa? Ada rasa dude! Mari kita mengendalikan hanya menonton lelaki ini pergi dan mengendalikan Bronha Zé batu!

Kedua-dua mereka kemudian pergi ke Joe Bronha membeli batu anda:
Kemudian Ze. Bagaimana Shard kita mendapatkan daripada itu. - Kata Lucas.
Lihatlah menonton ini ... Saya suka. Saya suka. Dari memberi saya dua batu.
Ze-Damn! Dua batu! Hak ini di sini tidak menonton Paraguay!
Okay-mengekori saya keluar! - Joe berteriak menunjuk Bereta anda untuk menghadapi Lucas!
-O engkau menerima ini sekarang atau anda mendaki tempang!

Joe Bereta bronha kemudian menunjuk kepada dua orang. Lucas kelihatan di Joe bronha, picks sehingga dua batu dan daun dengan Darius mengadu:

-Suci najis ... Dario ... Saya mendapat mabuk benar luar dengan Ze ... Beliau telah semakin menurunkan nilai barangan kami ...
Saya tidak boleh berhenti memikirkan tentang kedua-dua lelaki ...
Damn mermão! Akan tinggal di dengan bulu kecil saya membunuh playboy sana sekarang! Dan bahawa teman wanita jalang sedikit! Atau adakah dia atau kamu!
Bukan Lucas ... Kita tidak perlu mencapai tahap ini ...

Pukulan senapang diberikan! Kepala Lukas dihancurkan! Kemudian anggota polis dan orang awam yang PM.2 kesediaan mula meninggalkan tempat mereka-kurangnya fikir mereka akan muncul. Dario kemudian mula berjalan! Tetapi ditembak di kaki dan jatuh ke tanah menjerit dalam kesakitan. Pegawai-pegawai lain memasuki mulut dan asap lebih banyak peluru telah dipecat. Darius ia adalah di atas tanah dalam kesakitan kesakitan, seorang pegawai polis putih kedudukan, dengan mata biru mendapat berhampiran dengannya dan berkata:

Hilang-Bum! Sejam yang lepas, kami menerima kejadian pasangan yang belum berkahwin yang dirompak! Gadis itu meninggal dunia serta-merta dan lelaki itu terselamat jalan ke hospital! Orang yang telah dikecam oleh mana anda! Apabila saya mendapat tahu yang ia adalah saya marah! Kematian rakannya juga berhak! Kami telah menonton anda dua dan bahawa mulut asap! Pasangan anda membunuh seorang lelaki yang merupakan orang yang sangat baik, dia boleh menjadi polis yang besar pada masa hadapan kerana ia telah membantu kami, malu bahawa penyakit beliau tidak meninggalkan! Pasangan saya telah bernasib baik telah mendengar kawannya kebetulan mengaku yang dibunuh kedua-duanya! Saya telah memberikan arahan radio suara untuk memadam bajingan dan dia datang terus di sini!
Saya tidak membunuhnya sinhor!
Ia tidak kira! Anda adalah crap lebih seperti itu!

Pukulan A dipecat maka polis pistol dan Dario kini mati! Benar-benar berfikir Darius mati! Dia tidak tahu apa yang berlaku di sekeliling mereka tetapi kini mendapati dirinya dalam penjara yang gelap dan bujur. Bermula pendengaran grunts pelik ... Lihat sekeliling anda dan melihat binatang yang buruk dan pelik! Menyerupai harimau hitam dengan sayap kelawar dan keldai besar dengan menerajui yang membuat bunyi gemeretuk satu dan ginormous! Dia tersenyum kepadanya dan kemudian berkata:

-Darius Hello! Saya algojo anda di sini!
Tuhan saya! Apa yang saya lakukan di sini! Saya fikir ada akan menjadi lebih!
Banyak sebagai anda berfikir perkara yang sama.
Tolonglah! Jangan menyakiti saya!
Anda tidak akan menderita begitu banyak! Saya tidak akan berkata sama rakan dan beliau Zé Bronha!

Makhluk jahat kemudian menembusi dada Darius untuk menyeberangi! Dario kemudian mula berasa banyak kesakitan dalam apa yang muncul untuk menjadi badannya, tetapi dia ingat bahawa ini adalah jiwa sangat dan menjerit beliau! Binatang itu kemudian bercakap:

Lihat kanan melalui skrin yang akan dalam perjalanan anda! Lihat juga!

Binatang maka Darius dan beliau menimbulkan banyak kesakitan, dapatkan untuk melihat kisah pemergian hidup anda sebelum mata anda! Binatang itu kemudian bercakap!

Berapa kali saya perlu untuk membuat anda pergi melalui itu sekali lagi untuk anda memahami bahawa jalan ini tidak membayar!
Bagaimana begitu lagi!?
-Lihat!

Dario kemudian melihat hidupnya lulus sebelum matanya sehingga hari dia telah merompak pasangan itu dan mendengar binatang itu berkata!
Perhati baik Dario! Lihat juga! Lihatlah berapa kali seperti yang diperlukan! Saya mempunyai keabadian untuk melakukannya dengan anda lagi!

Dario maka melihat segala-galanya berlaku lagi, dia mahu sakit untuk berhenti! Kesakitan akhirnya! Dan Darius telah tidak ingat apa-apa, tetapi terdapat kanak-kanak yang dilahirkan lagi di sebuah rumah yang merendah diri dan hidup zaman kanak-kanaknya, sehingga dalam kehidupan dewasa beliau bekerja sebagai tukang dan tersesat dalam dunia ubat-ubatan lagi, ini Darius adalah seorang kanak-kanak! Dalam salah satu malam yang jarang berlaku yang mendapat tidur yang sangat sedikit kerana dia sentiasa bangun di atas katil, direndam di dalam peluh begitu banyak! Beliau samar-samar ingat mimpi ngeri yang dia diserang pasangan dengan pasangan anda bahawa Lucas dibunuh selepas dua meninggal dunia di denda dan dia tersandung kepada makhluk jahat. Apabila dia bangun dia melihat Luke dan berkata:

-Damn saya ... Saya mempunyai mimpi ngeri terlalu skrotum kini kelihatan amat nyata. Pernah salah seorang daripada mereka?
Tiada lagi mimpi buruk, tetapi mempunyai langsung, jangan tidur dalam lelaki bulan.
-Itu adalah menyeramkan ...
-Bagaimana ia?
Saya tidak ingat betul, hanya tahu bahawa kita kedua-dua morríamos tetapi tidak ingat apa yang ia, maka saya tahu saya berada di tempat yang sangat gelap dengan binatang kejam ...
Lupakan-gila. Semua orang akan mati suatu hari nanti. Mari kita buat ini! Saya takut tabalhá untuk mendapatkan beling setiap hari.

Sekali lagi terdapat menyerang dua sepasang kekasih. Darius memberitahu perkara yang sama dan menambah:
-Vamo! Vamo! Dan tidak bertindak balas jika anda tidak mati!
Calmae-muka. Saya akan memberi jam. - Lelaki itu kemudian memberikan anda jam terbesar di dunia tenang.

Dario kemudian berkata:
Dan anda! Passae apa yang telah terlalu!
Saya hanya mempunyai dua poket sebenar! Dapatkan! - Dia tangan dia saraf.

Dua selepas rompakan itu kemudian pergi dan meninggalkan basikal. Dan kini mereka akan datang di luar sana pada basikal, tetapi kali ini meninggalkan pasangan hidup. Lagi Darius keluar dari mulut asap Ze Berus mendengar Lucas mengadu tentang hal itu dia berkata:

Wajah ... Pernah mempunyai perasaan sudah mengalami keadaan sebelum.
Semua masa! Ini dipanggil angin terlalu! Vambora tidak lama lagi.

Ia tidak keluar meniup policiai dan menunjuk senjata mereka kepada Darius dan Lucas. Lucas menarik pistol dan mula menembak. Tetapi kemudian ditembak di dada! Ucapan takut Darius:

-Okay! Saya hilang! Saya hilang!

Pegawai itu menjerit:

Berbaring di atas Fela lantai jalang! Terdapat tidak bertindak balas!

Tembakan lain diberikan di dalam mulut asap. Polis mengatakan:
Okay-bersenjata mengekori! Tinggalkan pistol peluru akan makan!
Okay-okay!

Darius kemudian ditangkap dan Berus Joe juga, kedua-dua ini kemudiannya dikemukakan kepada balai polis serantau, kini Darius ditangkap lagi tidak mempunyai rekod jenayah, dia tidak mendapat banyak masa di dalam penjara. Belanja seminggu di sana, tetapi sekali lagi melakukan jenayah lagi, berakhir sedang cuba untuk rompakan dan rompakan bersenjata, yang berakhir sehingga akhirnya dalam penjara. Apabila ada, dikunjungi oleh setiaKristian, salah seorang daripada mereka memberikan anda Alkitab. Beliau kemudian menghabiskan seluruh hukumannya, membaca Alkitab, ia telah menjadi ketenangan hanya dalam berapa banyak di dalam neraka yang dipanggil rantaian. Sehingga dia mendapat hukumannya dikurangkan apabila ditinggalkan sana setelah membaca keseluruhan Alkitab, memutuskan untuk mengakui pusat pemulihan untuk penagih, di mana beliau telah bertemu dengan banyak cerita yang sama.

Part.2

Darius kini dadah klinikal, yang dipanggil Good Samaritan, terdapat hampir 2 bulan. Kehidupan di klinik adalah hampir monastik, ikut semua peraturan yang ada dan dengan niat untuk berhenti dadah. Walaupun statistik terhadapnya, 90% daripada orang-orang yang meninggalkan di sana, pergi kembali untuk bergantung. Beliau telah menyaksikan banyak datang dan pergi, lelaki yang membantu dalam perjuangan ini, bekas penagih, pekerja komuniti Good Samaritan. Satu entiti agama daripada beberapa yang membuat kerja-kerja yang sebenar kepada masyarakat. Darius tidak pernah banyak orang yang mempunyai kaitan dengan agama walaupun ibunya adalah Injil, walaupun dilahirkan di Katolik buaian, bapa alkohol beliau telah meninggal dunia pada umur 30 tahun dalam perjuangan bar. Meninggalkan dia sepanjang dua orang adik-beradik untuk menjaga ibu tunggal, perbezaan yang saudara Darius tidak hilang dalam dadah. Darius kini mempunyai beliau berharap diperbaharui setiap hari dia membaca Alkitab, sudah kali kedua yang menamatkan membaca Alkitab, tetapi kadang-kadang kagum yang membacanya, dia adalah salah satu daripada beberapa yang perasan bahawa ada mempunyai ayat-ayat yang jam menjadikan dia mengagumi Allah dan masa membenci dia, sudah menemui percanggahan alkitabiah, tetapi sentiasa cuba untuk mengambil apa yang baik di dalamnya dan berpura-pura bahawa bahagian-bahagian tertentu adalah hanya satu perkara konteks atau kiasan, seperti gembala berkata. Satu petang, dia melihat seorang lelaki yang datang, seorang lelaki yang kelihatan sangat biasa. Dia ingat bahawa ia adalah lelaki yang diserang pada 21 Disember 2012! Lelaki itu tiba dan disambut oleh pekerja bertugas dan siapa tahu. Lihatlah Darius dan berkata:
-Hi!
Hi-... - Darius respons.
-Funny ... Saya fikir saya telah melihat anda tempat ...

"Bolehkah tidak dia tahu bahawa ia adalah saya yang merompak dia, topi keledar, tetapi topi keledar walaupun tidak mempunyai visor ..." Beliau kemudian jawapan.

Anda mesti telah melihat seseorang seperti itu.
Ia adalah ... Ia mungkin telah ...
Apa nama anda?
-Nilton.
-Pleasure.

Dari hari itu, kadang-kadang melalui Dario Nilton, dia kadang-kadang melawat pusat apabila dia dapat dan bercakap kepada pesakit di sana dan sentiasa membawa sesuatu untuk mereka, biasanya roti, pakaian atau apa-apa untuk berkhidmat kepada masyarakat. Dengan masa Darius mula mempunyai keintiman lebih dengan Nilton. Satu hari mereka telah mempunyai perbualan berikut:
-Kemudian Darius? Cerita beliau adalah lebih kurang sama seperti hampir semua orang di sini? Bekerja secara jujur ​​untuk mula mendapat terlibat dengan orang ramai yang salah?
Ia adalah mahal. Dadah memusnahkan segala-galanya. Saya cuba untuk bermula sekali lagi.
-Mula. Saya sentiasa percaya bahawa kita hidup satu permulaan baru yang kekal.
-Apa yang kamu maksudkan?
Adakah anda pernah berhenti untuk berfikir bahawa semua yang kita hidup di hari ini, hanya pengulangan?
Sudah-muka ... Saya pada hari saya melihat pasangan saya dalam jenayah membunuh saya mempunyai perbualan ini sama dengan dia ....
Anda tahu dude ... Sebaik sahaja saya dan teman wanita saya telah diserang. Saya juga terfikir tentang bertindak balas, kerana saya adalah sangat tenang pada masa itu dan mendapat beberapa amalan seni mempertahankan diri, tetapi lebih suka tidak bertindak balas kerana sesuatu dalam kepala saya juga berkata bahawa saya telah melalui dan jika saya bertindak balas akan menjadi satu perjanjian yang buruk .. .
Memang benar ... Anda telah membuat pilihan yang tepat ... Saya ingin memberitahu anda sesuatu.
-Apa?
Ia adalah saya dan pasangan saya malam itu telah merompak anda ...

Nilton melihat ia seketika dan berkata:
De-baik lelaki. Saya tidak marah dengan anda. Crack membuat anda kehilangan fikiran anda.
Ia adalah mahal ...
Saya tahu lebih atau kurang apa yang berlaku kepada anda, kerana saya telah kehilangan fikiran saya.
Kerana dadah?
-No. Ubat yang tidak pernah membuat saya kehilangan fikiran saya, saya sudah cuba ganja dan kokain berbau sekali. Ganja tidak fikir saya salai 12 kali, tetapi tidak pernah membuat kepala saya, sekarang saya berusia 28 tahun. Dan saya bangga untuk mengatakan bahawa ubat-ubatan ini tidak pernah kepala saya. Saya lebih suka membelanjakan wang pada makanan yang baik dan enak!

Kedua-duanya ketawa, maka Nilton kembali untuk mengatakan:
Tetapi masalah saya adalah lebih teruk daripada dadah, mengalami gangguan bipolar, penyakit tanpa penawar, sebelum juga dikenali sebagai kemurungan manik. Saya akan mempunyai untuk mengambil ubat untuk hidup atau mungkin satu hari, cuba untuk hidup dengan tanpa dadah, tetapi krisis yang pernah dilihat!
Bagaimana penyakit ini?
Saya seperti noia seorang pencandu tanpa drugged. Faham?
Saya bayangkan ...
Belum lagi ia mempunyai perubahan drastik mood, yang boleh terdiri daripada kemurungan yang kuat dengan pemikiran membunuh diri dan banyak dalam fasa keghairahan, tidak boleh duduk diam untuk apa-apa, sentiasa berjalan ke belakang dan sebagainya tanpa henti sehingga kaki calejarem.
Ia mesti menjadi sangat sukar.
Nasib baik bagi saya, saya dilahirkan dalam sebuah keluarga yang mampu untuk menjaga saya.
Lelaki gembira kanan.
-I've dilakukan banyak najis apabila saya adalah surtado, telah dimasukkan ke hospital dua kali di sebuah penginapan, saya walaupun cuba magang di sini, tetapi masalah saya tidak adalah dengan ubat-ubatan mereka berkata mereka tidak tidak perlu saya untuk pelatih di sini walaupun saya boleh melawat kakitangan di sini, yang saya mempunyai sudah disaksikan dalam krisis. Memandangkan mereka mengalu-alukan saya, saya sentiasa membantu mereka dalam cara yang saya boleh.
Saya faham dude. Adakah anda seorang evangelis?
-No. Saya akan mengatakan bahawa saya hampir seorang ateis! Saya percaya bahawa sesuatu yang menimbulkan jentik alam semesta dan dia tampil dengan susunan beberapa asli dan rohani. Tetapi secara jujur, saya tidak percaya dalam Tuhan Alkitab.
-Mengapa?
Untuk beberapa perkara, saya tahu bible, saya telah membaca begitu banyak percanggahan yang membuat saya kafir Tuhan Yehovah.
-Kebenaran.
Dan perkara yang saya tidak bersetuju dengan Alkitab, untuk menjadi tepat dalam agama Kristian hari ini adalah dogma neraka penyeksaan abadi.
-Face. Terdapat orang jahat yang layak untuk menderita.
Saya tahu, tetapi walaupun demikian penderitaan ini mesti kekal.
Rakyat mempunyai kehendak yang bebas.
Tetapi seseorang boleh menjadi seburuk seperti yang mungkin dan tidak akan memilih untuk menderita selama-lamanya.
-Kebenaran.
-Hukuman bagi saya, ia telah menjadi sesuatu untuk menetapkan, untuk memperbaharui. Neraka tidak memperbaharui sesiapa! Ia adalah penjara anda hanya akan menderita dan tidak akan melakukan menyesal.
-Seseorang mungkin telah bertaubat di bumi seperti dalam hidup.
-Adakah anda percaya bahawa rahmat Allah adalah selama-lamanya?
-Ya.
-Pernahkah anda membaca Mazmur 100?
-Ya, tetapi saya tidak boleh ingat betul, saya telah membaca Alkitab dua kali.
-Ok. Dapatkan Alkitab anda dan membaca Mazmur 100, ayat 5.
Beliau kemudian membaca "Bagi TUHAN adalah baik dan rahmat-Nya adalah kekal, dan kebenaran-Nya berlangsung dari generasi ke generasi."
Mazmur 100:5


Baiklah manusia. Anda tahu apa yang kekal? Ia adalah hak yang mempunyai tiada akhir? Jika tiada permulaan dan tiada akhir? Betul?
Betul.
Baiklah, rahmat Allah adalah tidak berkesudahan.
Tetapi Alkitab mengatakan bahawa anda akan mempunyai orang-orang yang akan dikutuk.
-Kecantikan. Mengiringi hujah saya. Rahmat adalah tindakan sentiasa memberi satu peluang yang lebih tepat?
Betul.
Anda sebagai manusia jika seseorang yang baik akan mempunyai peluang kedua. Melihat anda di sini. Daripada penjara rahmat manusia dan di sini mempunyai peluang kedua. Anda tidak akan mempunyai peluang yang lain seperti yang kemudian. Ia juga boleh mempunyai, tetapi tidak akan selama-lamanya betul?
-Ya.
-Yah. Rahmat Tuhan adalah abadi, ia juga telah menjadi bernilai kepada anda walaupun anda menderita dalam neraka.
Tetapi ia berkata apa-apa dalam Alkitab bahawa semua disimpan.
Anda berfikir bahawa, tetapi pertama yang saya perlu menunjukkan kepada anda ayat lain. Pergi dalam 42 Ayub, ayat 1 dan 2.
-Ok!

Sana ia telah ditulis: "Kemudian Ayub menjawab TUHAN, berkata,
Well, saya tahu bahawa dapatkah engkau melakukan segala-galanya, dan bahawa tidak ada tujuan Mu boleh digagalkan. "
Ayub 42:1-2
-Apa yang anda faham ayat ini? Terdapat adalah sangat jelas bahawa segala yang Tuhan mahu Beliau mendapat betul?
-Ya
-Adakah anda percaya bahawa apabila anda mempunyai tujuan atau keinginan, anda akan merancang semua bentuk untuk anda untuk memenuhi keinginan anda betul?
-Ya.
-Jadi. Tetapi dalam masalah. Anda adalah seorang manusia, tidak lama lagi. Anda boleh gagal. Betul?
-Ya.
Tetapi Allah maha kuasa, jadi apa sahaja yang dia mahu berlaku akan berlaku! Betul?
-Ya.
-Okay. Di mana saya akan dengan ini. Pergi dalam pertama Timothy, bab 2, ayat 3 dan 4.
-Okay!

Terdapat ia telah ditulis: "Ini adalah baik dan dikehendakiNya Allah Penyelamat kita,
Siapa yang akan mempunyai semua lelaki untuk disimpan dan datang kepada pengetahuan kebenaran. 1 Timotius 2:3-4 "

Darius difahami? Anda hanya berkata bahawa keinginan terbesar Tuhan, tujuan anda lebih tinggi adalah bahawa semua diselamatkan. Yang akan diguna pakai? Atau Tuhan kamu?
-Allah ...
-Untuk melengkapkan. Pergi dalam Matius 5, ayat 26.

Sana ia telah ditulis: "Sesungguhnya Aku berkata kepadamu akan keluar dari situ dalam apa jua cara sehingga anda telah dibayar Farthing lepas.
Matius 05:26 "

-Darius Nah, ini adalah merujuk kepada kiamat, jika anda membaca bab ini dari awal, akan membaca bahawa Yesus merujuk kepada kiamat.

Darius dibaca dan disahkan Nilton berkata. Nilton kemudian terus:
Jangan meninggalkan penjara sehingga anda membayar sesen pun lepas atau syiling. Kemudian hanya mengatakan bahawa simbolik, bahawa anda akan berada dalam neraka untuk masa yang terhad. Lihat apa yang saya maksudkan Darius? Dia menelan pil merah dan melihat realiti sekarang?
-Ya. - Darius berkata mencari kagum Nilton.
Poi-baik lelaki. Anda tahu apabila saya memberitahu anda tentang hidup kami dalam kitaran kekal, satu permulaan baru yang kekal?
Saya tahu.
Nah, melihat Alkitab dalam Pengkhotbah bab 3, ayat 15.

Sana ia telah ditulis: "Semua yang berlaku atau boleh berlaku telah berlaku sebelum ini. Allah menjadikan sesuatu yang berlaku berlaku lagi. "Pengkhotbah, bab 3, 15

-Yah. Ingin tahu apa yang Raja Sulaiman maksudkan dengan itu? Bahawa apabila kita mati, kita akan mengenang kembali semua lagi. Untuk segala-galanya yang berlaku telah berlaku sebelum ini dan segala-galanya yang boleh berlaku telah pun berlaku sebelum. Itu adalah mahal, jika anda berlaku untuk menjadi lelaki yang mendapat ke dalam dadah dan berada di sini untuk pulih dan berkembang kemudian dalam kehidupan dengan trek. Ini telah berlaku sebelum ini! Jika anda telah menjadi seorang lelaki yang meninggal dunia mendapat terlibat dengan dadah, ini juga berlaku sebelum ini! Sekiranya anda boleh menjadi seorang lelaki yang tidak pernah terlibat dengan dadah dan hari ini akan menjadi arkitek. Ini juga berlaku sebelum ini! Kerana ia cukup jelas di dalam ayat ini. Apa sahaja yang berlaku atau apa yang mungkin berlaku, telah berlaku sebelum ini! Kemudian memasuki agensi percuma! Antara kemungkinan ini anda bahawa untuk berlaku? Jadi ya, saya akan mengatakan terdapat kehendak bebas. Yang sentiasa peluang bahawa Allah memberikan kita walaupun ia adalah selepas kematian untuk hidup yang sama bahawa kita telah hidup sebelum ini, memulihkan beliau lagi, dalam salinan dunia baru ini untuk anda hanya membuat pilihan yang terbaik sehingga hari anda menyertai Tuhan pasti!
-Dude! Saya kagum! Ia masuk akal yang sempurna!
Well-dude. Anda juga pada pandangan saya, boleh mengenang kembali semua lagi dengan kesukaran yang lebih atau kemudahan, seperti tahap mudah, sederhana dan sukar untuk permainan video. Kesukaran anda boleh dilahirkan melumpuhkan tahap keras, atau dengan keluarganya kelahiran semula lebih teruk daripada anda tinggal atau juga boleh menjadi kes yang anda mengenang kembali semua sekali lagi dalam sebuah keluarga dengan keadaan yang baik seperti saya dan ia akan menjadi jauh lebih mudah untuk anda. Ia akan menjadi tahap mudah anda memahami?
Lighter-muka adalah mustahil!
-Baiklah!

Darius menghabiskan sembilan bulan maka anda perlu lulus Pusat Good Samaritan, adalah salah satu daripada pekerja-pekerja yang membantu penagih lain menendang tabiat dan kemudian kembali bekerja dengan jujur, berkahwin dan mempunyai dua anak lelaki dan membuat mereka dengan baik. Kemudian pada 93 umur, sudah duda sejak isterinya meninggal dunia, adalah juga lemah dan mula mati. Dan terdapat Darius lagi di Pejabat Oval lain, tetapi masa ini putih dan dinding bilik ini mendapat untuk menghabiskan hidupnya lagi, sejak hari kelahirannya sehingga hari kematiannya pada 93 umur. Beliau mendapat emosi dan berkata kepada dirinya sendiri. "Saya tahu bahawa saya hidup baik, ms akan telah dilakukan lebih baik untuk menyelamatkan pilihan saya dan penderitaan saya dan yang disayangi saya."

Dan terdapat Darius dilahirkan semula sekali lagi dalam sebuah keluarga yang merendah diri, dia kemudian tumbuh dan bekerja sebagai tukang batu. Pacarnya luas sekali lagi dengan Lucas dia pergi ke rumah jalang a. Kawan-kawannya kemudian menawarkan kepadanya ganja, tetapi sesuatu dalam dirinya, bahawa perasaan telah pun mengalami keadaan ini datang lagi dan sesuatu yang memberitahu anda ia adalah perniagaan yang buruk untuk mencuba dadah dan dia berkata:
Bukan wajah. Ke luar. Saya akan keluar di sini.

Beliau kemudian dimenangi moto-teksi dan pulang ke rumah dan menghabiskan kemudian perlahan-lahan mengurangkan persahabatan Lukas. Yang cuba membantu menendang tabiat dadah, tetapi kemudian nampak dia mati dengan mata sendiri kerana beliau telah dipaksa untuk membunuh dia untuk terus hidup dan menyelamatkan teman wanitanya yang datang untuk berkahwin, tidak ditangkap kerana mereka menganggap diri. Tetapi itu adalah cerita lain ... Kini Darius dengan usaha dia mempunyai dalam kehidupan, kembali ke sekolah, selesai sekolah tinggi dan selepas perjuangan banyak majored dalam seni bina. Dan sekarang pada usia 78, adalah hari yang indah bercakap kepada cucu 15 tahun yang meminta:
-Datuk. Saya begitu takut akan ke neraka.
-Lihatlah anakku. Anda tidak akan ke neraka.
Tetapi ibu saya mengatakan saya akan melihat jika saya mendapat laman web lucah.
Ibunya tidak tahu apa-apa.
Beliau berkata ia adalah dosa.
Saya cucu yang dikasihi. Mendengar dengan baik apa yang saya beritahu anda.
-Okay.
Hanya satu dosa, adalah untuk memaksa orang lain dekat dengan anda melalui begitu banyak keadaan yang tidak diingini bagi mereka untuk anda.
Bagaimana begitu?
Apabila anda mencuri, anda membuat seseorang lulus keadaan yang tidak diingini daripada dicuri. Apabila anda berbaring kepada seseorang, anda membuat seseorang pergi melalui keadaan ini tidak diingini ditipu. Apabila anda membunuh seseorang, anda membuat orang itu pergi melalui keadaan yang tidak diingini yang dibunuh. Difahami?
Ya, datuk!
Itulah ia-budak. Mari kita bermain permainan video sekarang!

Akhir

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.