sábado, 19 de janeiro de 2013

Kronieke van 'n nuwe begin



Chroniese vertaal uit Portugees in hul eie taal met Google vertaler. Ek kan nie waarborg dat dit 100% getrou aan sy tong!

Kronieke van 'n nuwe begin

Lees hier voor jy begin

"Alles wat gebeur of kan gebeur het voor gebeur. God maak iets gebeur gebeur weer "Prediker, hoofstuk 3; 15 (Bybel in die taal van vandag).




Wie het al ooit die gevoel van hulle het gegaan en deur middel van 'n situasie wat nou ervaar het? Die DejaVu bekend as? Baie mense dink so! Wat ooit gedroom dat sodanige gaan werk en droom getuig van 'n motorfiets ongeluk? Word wakker en kry deur encucado met die droom wat hy het, neem gewoonlik jou koffie, nog steeds onthou die droom, dan is dit sal werk. Om te gaan werk en dan die motorfietsongeluk wat getuies! Baie mense het nie precognitive drome nie, maar wat sou die waarschuwend drome? Wil jy sien wat sal gebeur of wat kan gebeur? Of wat gebeur het of wat kan gebeur? Die idee is baie eenvoudig, ons leef in 'n siklus van eindelose siklusse remade elke keer as 'n siklus eindig! Een dag die heelal sy einde sal hê en weer begin alles weer! En alles wat gebeur voor of wat kan gebeur vandag weer sal gebeur nie! Die wet van die tyd is die ewige herhaling! Ons is verbind tot tyd in elke siklus wat die heelal gee, beleef ons al weer! Wees verskillende bestemmings met dieselfde of soortgelyk aan wat ons ervaar in die vorige siklus, maar nie almal is bewus van dit.


Die nuwe begin van Daríus

Darius was 'n jong man wat in 'n nederige familie gebore is in die binneland van Maranhão, sukkel om elementêre skool te voltooi, maar die lewe was moeilik, moes vroeg werk. Dit het begin as 'n messelaar se assistent, die ouderdom van 19 is reeds beskou as 'n professionele messelaar en daar het hy die werk op 'n gebou op 'n Saterdag in die laat ure, sy nuwe kollega Etam kyk na hom en sê:
-Darius. Laat ons nou die nag verlaat nadat die afwerking van hierdie optrede?
-Kan duur wees, selfs nodig om te ontspan, twee weke sal doen om my vriendin het gebreek met Lucas.
Ek ken 'n baie cool plek wat het 'n baie warm vrou! Dit sal goed wees vir jou die verstand verlig! CE moet 'n pussy bro om te ontspan!
Dit is ... Ek dink dit sal help.

Die twee dan reël, Lucas beweeg dan voor jy gaan in die huis van Dar ¡us, het hy vertel sy ma hy gaan om te sê:
Gaan saam met God my seun! En wees versigtig!
Bly kalm moeder! Ek draai en ek gaan sonder om jou wakker te up! Kisses!

Lucas sê:
Gryp jou helm en klim reg dude!

Die twee gaan dan, dan kom in die plek wat bekend harde musiek en irriterende techno rol. Die plek waar hulle gestop is 'n bekende bordeel, waar eerlike werkers sal hulle hard verdiende geld bestee om te drink, seks en erger dinge doen, soos die gebruik van dwelms. Dit is 'n nag so ver as die ander aan Daríus, het hy dan reël 'n prostituut as 50 werklike fuck haar terug na die tafel en sy vriend Luke, sê hy dat hy met twee vriende, 'n bier te drink en rook 'n sigaret verskillende . Hy besef gou dat dit dagga:

-Boy! Ek het nie geweet tha gerook!
Ontspan, dude! Presies wat ek rook. Hoekom probeer jy dit nie?
-Face. Nee, dit is nie kort ...
-Bly kalm, sal dit laat jou ontspanne, laat my u bekend te stel aan my vennote hier. Dit is Alberto en Andrew met my studeer het, ons is hier om 'n wiel om hierdie gesamentlike te rook. Gee dié myn.
Ek staan ​​nie ...

Die ander lag en dan Alberto praat:
-Relax dude. Dit hier sal nie toelaat dat jy uit aggressiewe moord ander, net weg te bly van die klip!
-Stone? Het iemand wil klippe te gooi?

Die drie dan begin lag, dan Andrew sê:

-Stone is 'n bynaam wat ons gee om te kraak op die parade hier. Die ou wat dit dra 'n zombie sonder 'n testament, ons beck ook hier verslawend, maar die meeste is nie verslawend nie. Maar ten minste is dit sal nie toelaat dat jy draai in 'n zombie moordenaar. Bora hierdie man gee 'n paar drankies daar!

Dan is daar Dario die gebruik van dagga vir die eerste keer voel 'n gevoel van plesier baie goed. Die volgende 6 maande verby met Lucas en twee ander vriende is altyd oor naweke, Dario altyd matig drink en rook sy matig gebaseer. Die laat nagte van partytjies en seks is altyd op Saterdag nag, as hulle nie werk nie op Sondag. Tot nou toe Darius word gesien in beheer, maar daar kom 'n dag dat hy gee 'n vacilada, net gaan om te werk op Maandag, met 'n enorme kater van die nag voor. Hy het 'n baie slegte ding in die oggend, by die middagete, sien hy dat sy vriend Lucas wat by die partytjie was saam met hom die nag voor of demonstreer uitputting by die werk, hy is daar in 'n goeie bui. Darius die vraag:

Face ... Hoe bestuur jy?
Boy, is dit, dit was ongeveer 5 weke sedert ek altyd gebruik maak van 'n klip in die oggend voor werk, net in hierdie Maandae, is 'n manier vir my om tred te hou. Na alles wil nie 'n zombie moordenaar!
Ja, crazy guy! Jy verloor jou verstand!
-Ontspan bro. Nie om te geniet in hierdie teef en nie wakker bly vir dae, net 'n gesamentlike die nag wat jy slaap soos 'n engel van dagga rook. Hier is 'n goeie voorsprong tot die ander dag. Die klip wat ek net om met behulp van die Maandae. Probeer dit hier vir jou om te sien hoe jou dag sal oplewer! Ligadão maak jy my!
Nie-face ...

In beide aandring Lucas, Darius eerste klip ervaar. Dan in die volgende 3 maande, sal dit nou nie net feeste op Saterdae, Sondae hy ook gaan en elke Maandag is hy en Lucas rook jou kraak rots. Die twee begin om saam te gaan jou rots en jou dagga Maandag in die mond van die rook te koop. Tot een dag, hulle koop dagga, sowel sien dat daar meer dagga. Hulle het toe begin om meer dikwels te gebruik om die kraak, wat is nie meer net op Maandae in die oggend en gaan elke oggend, dan is elke oggend en aand! Wanneer jy dit die minste verwag, is reeds heeltemal verslaaf. Darius nie langer lewe saam met sy ma, met Luke woon nou in 'n vuil kamer en twee praktyk nou gewapende roof waar 'n motorfiets. Lucas op die fiets en met die rewolwer Darius 38, op die aand van 21 Desember 2012, as die twee is altyd jag sy slagoffer. Aflegging van 'n leë straat, voor 21 uur, sien hulle 'n paar van hulle kêrels, stop die fiets in die voorkant van hulle, Dario daal vinnig en sê:
Verlore! Verlore! Assault! Vai geld kom oor die telefoon!

Die man spreek:

Calmae-gesig ... Net hier om te kyk ...

Teen die tyd dat die man begin om die klok en sal lewer aan Daríus, het hy berei vir 'n reaksie en vinnig skop die maag van Dar ¡us, waar hy is ondersteun met die geweer naby haar buik waar sy te eniger tyd voor te berei om te lig wat was net nie vinnig genoeg nie. Dar ¡us, op die grond val met die geweer aan die ander kant en kyk vir 'n ander, toe hy opstaan, was daar net een skoot. Die man wat nou die grond ontwapen met 'n "bullet" wat sy bors deurboor en opgehou het om te sterf op die vloer, die meisie wat vai vergesel hom en omhels hom en huil huil om te voldoen aan:

Asseblief! Gaan weg!

Lucas gooi ook haar kop teen die val dood op die grond!

-Kom ons Dario! Vamo!
Jy het nie vir my sê dat tava gewapende man!
Sobe Sobe-fokken!

Die twee dan laat met alles op die fiets, stop kom in jou huis en begin die argument vir 'n lang tyd:

Lucas Damn! Hy nodig het om doodgemaak het hulle albei!
Dit was die adrenalien van die oomblik fok! Die seun van meisie ontwapen jy! Hy neem sy geweer en julle doodmaak later!
Maar ook, waarom die dood van haar gesig!
-Waarom? Geen sin dude! Kom ons hanteer net kyk na hierdie man in gaan en hanteer ons klip Bronha Hulle!

Die twee gaan dan na Joe Bronha koop jou klip:
Dan Hulle. Hoe kry ons Scherf uit dit uit. - Sê Lucas.
-Kyk op hierdie horlosie ... Ek hou van dit. Ek hou van dit. Van gee my twee rotse.
Hulle Damn! Twee klippe! Hierdie reg hier nie kyk Paraguay!
Goed-bum me out! - Joe skree wys jou Bereta Lucas tot aangesig!
-O jy aanvaar dit nou of jy klim lam!

Joe Bereta bronha wys dan aan sy twee. Lucas kyk na Joe bronha, optel twee klippe en blare met Darius kla:

-Holy shit ... Dario ... Ek kry pissed off Hulle ... Hy het steeds gedevalueer ons goedere ...
Ek kan nie ophou dink oor die twee ou ...
Damn mermão! Bly met die veertjie ek vermoor playboy daar nou! En daardie klein teef vriendin! Of was hy of was jy!
Nie-Lucas ... Ons moet nie hierdie punt bereik nie ...

'N geweer geskiet word gegee! Lukas se kop verpletter! Toe het die polisiemanne en burgerlikes wat was PM.2 gereedheid begin om die plekke te verlaat hulle dit die minste gedink het hulle sou verskyn. Dario begin dan hardloop! Maar is in die been geskiet en val op die grond skree in pyn. Die ander beamptes in die mond en rook meer koeëls gevuur. Darius is dit op die grond in angs van pyn, 'n wit polisiebeampte van hoë gestalte, met blou oë kry naby hom en sê:

Lost-bum! 'N uur gelede het ons het die etiketaanwysings na te kom of as gevolg van die ontstaan ​​van 'n ongetroude paartjie wat was beroof! Die meisie is op slag dood en die man oorleef die pad na die hospitaal! Mense wat deur ver jy die kaak gestel is! Toe ek uitgevind het wie dit was nie, ek was woedend! Dood van sy vennoot is goed verdien! Ons is reeds kyk julle twee en dat die mond van rook! Jou lewensmaat vermoor 'n man wat baie goeie mense was, kon hy 'n groot polisie in die toekoms te word, want dit het ons gehelp, skande dat sy siekte nie verlaat nie! My vennoot het die geluk het sy vriend toevallig gehoor bely wat vermoor hulle albei! Ek het die radio stem opdrag om die bliksem te verwyder en hy het reguit oor hier!
Ek het hom nie doodslaan nie sinhor!
Dit maak nie saak nie! Jy is meer kak soos dit!

'N Skoot is dan afgevuur pistool polisie en Dario is nou dood! Eintlik dink Darius is dood! Hy weet nie wat om hulle gebeur, maar nou bevind haarself in 'n donker put en ovaal. Begin vreemde grunts hoor ... Kyk om jou rond en sien 'n afskuwelike dier en bisarre! Lyk soos 'n Black Panther met vlermuis vlerke en 'n groot esel met 'n speerpunt wat die geluid van 'n ratel en is ginormous! Sy glimlag vir hom en sê dan:

-Darius Hello! Ek jou laksman hier!
My God! Wat ek hier doen! Ek het gedink daar sal meer!
Soveel as wat jy dink dieselfde ding.
Asseblief! Moet my nie seermaak nie!
Jy sal nie so baie ly nie! Ek sou nie sê dieselfde van sy vriend en Hulle Bronha!

Die demoniese wese dring dan die bors van Dar ¡us, om dit oor te steek! Dario begin dan voel 'n baie pyn in wat blyk om sy liggaam te wees, maar onthou hy dat dit sy siel en skree! Die dier praat dan:

-Kyk reg deur die skerm wat sal wees op jou pad! Kyk goed!

Die dier dan Daríus en hy gooi 'n baie pyn, kry die verhaal van jou lewe verbygaan voor jou oë te sien! Die dier praat dan!

Hoeveel keer moet ek maak dat jy gaan deur dit weer vir jou om te verstaan ​​dat hierdie pad nie betaal!
Hoe dit weer!
-Kyk!

Dario sien dan sy lewe wat voor sy oë tot op die dag het hy die egpaar beroof en die dier hoor sê!
Kyk goed Dario! Kyk goed! Kyk hoeveel keer as wat nodig is! Ek het 'n ewigheid om dit te doen met julle weer!

Dario dan sien alles weer gebeur, hy wil die pyn te stop! Die pyn uiteindelik! En Dar ¡us, het nie onthou nie, maar daar is 'n kind wat weer in 'n nederige huis gebore en die lewe van sy kinderjare tot in sy volwasse lewe as 'n messelaar en verdwaal in die wêreld van dwelms weer, hierdie Darius was 'n kind! In een van die seldsame nagte wat het baie min slaap as wat hy altyd wakker in sy bed, geweek in die sweet so baie! Hy onthou vaagweg 'n nagmerrie wat hy 'n paar aangerand met jou maat dat Lucas dood nadat die twee gesterf het in 'n pragtige en hy struikel op die demoniese wese. Toe hy wakker, hy lyk by Lukas en sê:

-Damn my ... Ek het 'n nagmerrie te skrotum nou was baie real. Ooit het een van daardie?
Geen meer nagmerries, maar het direkte, slaap nie in 'n maand man.
-Dit was creepy ...
-Hoe was dit?
Ek nie reg onthou nie, weet net dat ons beide morríamos maar nie onthou presies wat dit was, dan weet ek was in 'n baie donker plek met 'n afskuwelike diere ...
Vergeet-mal. Almal sal eendag sterf. Kom ons doen dit! Ek vrees tabalhá die skerf van elke dag te kry.

Weereens is daar die twee aanranding die paar vriende. Darius vertel dieselfde dinge en voeg by:
-Vamo! Vamo! En daarop te reageer nie as jy sterf nie!
Calmae-face. Ek gee die klok. - Die man gee dan moet jy die grootste klok in die wêreld kalm.

Dario sê dan:
En jy! Passae wat het ook!
Ek het net twee werklike sak! Gryp! Sy gee hom senuweeagtig.

Die twee ná die rooftog dan weg te gaan en laat die fiets. En nou is hulle uit te kom daar op die fiets, maar hierdie tyd wat die egpaar woon. Weer Darius kom uit die mond van rook Hulle Borsel luister Lucas kla oor dit, sê hy:

Face ... Ooit gehad het dat die gevoel van wat reeds met 'n situasie voor.
All-time! Dit staan ​​bekend as 'n briesie! Vambora gou.

Dit is niks uit van die policiai slag en wys hul gewere aan koning Dar ¡us en Lucas. Lucas trek sy geweer en begin skiet. Maar dan is in die bors geskiet! Darius bang toespraak:

-Okay! Ek verloor het! Ek verloor het!

Die beampte geskree:

Lê op die vloer Fela van 'n teef! Daar nie reageer!

Ander skote word binne-in die mond van die rook. Die cop sê:
Goed-gewapende bum! Laat die geweer die koeël sal eet!
Okay okay!

Darius word dan in hegtenis geneem en Joe Borsel ook, die twee word dan aangestuur na die plaaslike polisiestasie, Darius is nou nog geen kriminele rekord gehad het in hegtenis geneem, het hy nie veel tyd in die tronk. Spandeer 'n week daar, maar weer misdade pleeg weer eindig probeer om roof en gewapende roof, eindig uiteindelik in die tronk. Wanneer daar is, is besoek deur evangeliese Christene, een van hulle gee jou 'n Bybel. Hy dan spandeer die res van sy vonnis, die lees van die Bybel, dit was sy enigste troos in hoeveel in die hel genoem ketting. Totdat hy het sy vonnis verminder wanneer daar gelaat nadat lees die hele Bybel, besluit om 'n herstel sentrum vir verslaafdes, waar hy met baie van die dieselfde storie om te erken.

Part.2

Darius is nou in kliniese dwelm, barmhartige Samaritaan genoem, is daar byna 2 maande. Lewe in die kliniek is byna klooster, volg al die reëls daar is en met die doel om dwelms te stop. Alhoewel die statistieke is teen hom, 90% van diegene wat laat daar, gaan terug na wat afhanklik is. Hy het al baie gesien hoe kom en gaan, die manne wat help in hierdie stryd, is die voormalige verslaafdes, is die werkers van die barmhartige Samaritaan. 'N godsdienstige entiteit van die min wat 'n ware werk teenoor die samelewing maak. Darius het nooit was baie 'n persoon in verband met godsdiens al is haar ma was evangelie, al is gebore in 'n wieg-Katolieke, het sy alkoholiese pa se dood op die ouderdom van 30 in 'n bar stryd. Laat hom oor sy twee susters om te sorg vir 'n enkel ma, die verskil dat die susters van Dar ¡us, nie verlore in dwelms. Darius het nou haar hoop hernu elke dag wat hy die Bybel lees, al is die tweede keer dat afwerking om die Bybel te lees, maar word soms verbaas dat dit lees, hy is een van die min wat opgemerk dat daar verse wat uur maak hom bewonder God en tyd wat hom gehaat het, was al die ontdekking van die Bybelse teenstrydighede, maar altyd probeer om te neem wat goed is in dit en voorgee dat sekere dele was net 'n kwessie van konteks of figuurlike, soos die herders gesê. Een middag, sien Hy 'n man kom, 'n man wat baie bekend lyk. Hy onthou dat dit is die man wat op 21 Desember 2012 aangerand! Die man kom en groet die werker aan diens en wie weet. Kyk na Darius en sê:
Hi!
Hi ... - Darius reageer.
-Funny ... Ek dink ek het iewers gesien ...

"Hy kan nie weet dat dit was ek wat hom beroof het, was die helm, maar die helm al het geen toesighouer ..." Hy het antwoorde.

Jy moet gesien het iemand soos dat.
Dit is ... Dit mag gewees het ...
Wat is jou naam?
-Nilton.
-Plesier.

Van daardie dag op, soms via Dario Nilton, het hy soms die sentrum besoek wanneer hy kon en gepraat met die pasiënte daar en het altyd iets aan hulle, gewoonlik brood, klere of enigiets om die gemeenskap te dien. Darius begin met die tyd meer intimiteit met Nilton te hê. Een dag sal hulle met die volgende gesprek:
Toe Darius? Sy storie is min of meer dieselfde as byna almal hier? Gewerk eerlik te begin om betrokke te raak met die verkeerde skare?
Dit is duur. Die dwelm vernietig alles. Ek probeer om weer te begin.
-Start. Ek het altyd glo dat ons 'n ewige nuwe begin leef.
Wat bedoel jy?
Het jy al ooit gestop om te dink dat alles wat ons vandag leef, is slegs 'n herhaling?
Reeds-face ... Ek op die dag sien ek my vennoot in misdaad word vermoor, Ek het met hierdie selfde gesprek met hom ....
Jy weet dude ... Sodra my en my vriendin aangerand is. Ek het selfs gedink oor reageer, want ek was baie rustig op die tyd en het 'n paar praktyk martial arts, maar verkies om te reageer nie omdat iets in my kop het ook gesê dat ek was deur en as ek gereageer het sou 'n slegte deal .. .
Dit is waar ... Jy het die regte keuse gemaak ... Ek wil jou iets vertel.
-Wat?
Dit was vir my en my partner daardie nag het jy beroof ...

Nilton kyk na dit 'n rukkie en sê:
De-good guy. Ek is nie kwaad vir jou nie. Crack maak verloor jy jou gedagtes.
Dit is duur ...
Ek weet min of meer wat met jou gebeur, want ek het my verstand verloor.
-As gevolg van dwelms?
-No. Die dwelms het my nooit my gedagtes verloor het, het ek reeds probeer dagga en kokaïen ruik een keer. Marijuana het nie eens dink ek 12 keer gerook, maar nooit het my kop, ek is nou 28 jaar oud. En ek is trots om te sê dat hierdie dwelms was nog nooit my kop. Ek wil eerder geld spandeer op die goeie kos en sappig!

Albei het gelag, dan Nilton terug om te sê:
Maar my probleem is erger as dwelms, ly aan bipolêre versteuring, 'n siekte sonder 'n kuur, voor ook bekend as maniese depressiewe. Ek sal medikasie vir die lewe of miskien een dag, probeer om te leef met dit sonder die dwelms, maar krisisse ooit gesien het!
Hoe is hierdie siekte gesond word?
Ek is soos 'n junkie Noia sonder om bedwelm. Het jy dit?
Ek dink ...
Nie om te noem dit 'n drastiese verandering van die stemming, wat kan wissel van 'n sterk depressie met selfmoordgedagtes en baie in die fase van euforie, kan nie stil sit vir enigiets, altyd loop heen en weer sonder om te stop totdat calejarem voete.
Dit moet baie moeilik wees om so.
Gelukkig vir my, ek is gebore in 'n familie wat in staat is om om te sorg vir my.
Glad regte man.
-I've gedoen 'n klomp kak wanneer ek was surtado, is gehospitaliseer twee keer in 'n hospice, ek selfs probeer interning hier, maar my probleem was nie met dwelms hulle sê hulle nie het hoef my te intern hier alhoewel ek kon die personeel hier besoek, wat ek reeds getuig in 'n krisis. As hulle verwelkom my, het ek altyd help hulle in die manier wat ek kan.
Ek verstaan ​​dude. Is jy 'n evangeliese?
-No. Ek sou sê dat ek amper 'n ateïs! Ek glo dat daar iets aanleiding gegee het tot flick die heelal, en hy het vorendag gekom met 'n paar natuurlike en geestelike orde. Maar eerlik, ek nie glo in die God van die Bybel.
-Hoekom?
Vir 'n aantal van die dinge wat ek weet van die Bybel, het ek dit gelees het, so baie teenstrydighede wat maak my glo in God die HERE.
Waarheid.
En die ding wat ek die meeste het nie eens met die Bybel, om presies te wees in die Christelike godsdiens vandag is die dogma van die hel van ewige marteling.
-Face. Daar is slegte mense wat verdien om te ly.
-Ek weet nie, maar ook sodat hierdie lyding moet wees die ewige.
Mense het vrye wil.
Maar 'n mens kan so erg as moontlik wees en sal nooit kies om vir ewig te ly.
Waarheid.
-Straf vir my, dit het om iets op te los, te hernu. Hel nee vernuwe iemand! Dit is 'n gevangenis wat jy sal slegs ly en sal nie spyt.
'N Persoon kan op die aarde geskied, net soos in die lewe bekeer het.
- Glo jy dat God se genade is tot in ewigheid?
Ja.
Het jy lees Psalm 100?
Ja, maar ek kan nie reg onthou, het ek die Bybel lees twee keer.
Ok. Gryp jou Bybel en lees Psalm 100 vers 5.
Hy lees dan "Want die HERE is goed en sy goedertierenheid is tot in ewigheid, en sy trou duur van geslag tot geslag."
Psalms 100:5


Wel, dan man. Jy weet wat is die ewige? Dit is die reg wat geen einde het? Indien geen begin en geen einde nie? Reg?
Reg.
Wel, dan, God se genade is eindeloos.
Maar die Bybel sê dat jy sal diegene wat sal veroordeel word.
-Beauty. Vergesel my redenasie. Mercy is die daad van gee altyd nog een kans?
Reg.
Jy as 'n mens as iemand van goeie wil 'n tweede kans. Jy kyk hier. Uit die tronk vir menslike genade en hier het sy tweede kans. Jy sal nie ander kanse soos wat dan. Dit kan selfs, maar sal nie vir ewig reg?
Ja.
-Goed. Die genade van God is die ewige, het dit ook vir jou die moeite werd om te wees selfs al is jy in die hel ly.
Maar dit sê niks in die Bybel dat almal gered word.
Jy dink nie, maar eers moet ek wys julle 'n ander vers. Gaan in Job 42, verse 1 en 2.
-Ok!

Daar geskrywe is: "Toe het Job die HERE geantwoord en gesê:
Wel, ek weet dat jy kan alles doen, en dat daar geen doel van jou kan gedwarsboom word. "
Job 42:1-2
Wat verstaan ​​jy hierdie vers? Daar is baie duidelik dat alles wat God wil hê Hy kry reg?
-Ja
- Glo jy dat wanneer jy 'n doel of 'n begeerte, jy alle vorme vir jou beplan jou begeerte om te vervul?
Ja.
-So. Maar in 'n probleem. Jy is 'n menslike wese, gou. Jy kan misluk. Reg?
Ja.
Maar God is almagtig, so enigiets wat hy wil hê moet gebeur sal gebeur! Reg?
Ja.
Okay. Waar ek gaan met hierdie. Gaan in die eerste Timoteus, hoofstuk 2, verse 3 en 4.
-Okay!

Daar geskrywe is: "So is dit goed en aanneemlik vir God, ons Verlosser,
Wie sal hê dat alle mense gered word en tot kennis van die waarheid te kom. 1 Timoteus 2:3-4 "

Darius verstaan? Jy nou net gesê dat die grootste begeerte van God, jou hoër doel is dat almal gered word. Wat sal geld? Die God se of joune?
Die God van die ...
-Te voltooi. Gaan in Mattheus 5 vers 26.

Daar geskrywe is: "Voorwaar Ek sê vir jou sal uitgaan daarvandaan op enige manier, totdat jy die laaste oortjie betaal het nie.
Matteus 05:26 "

Darius Wel, dit is 'n verwysing na doem, as jy lees hierdie hoofstuk van die begin af, sal lees ons dat Jesus verwys na doem.

Darius het gelees en bevestig Nilton gesê. Nilton gaan dan voort:
-Moenie die gevangenis verlaat nie totdat jy die laaste pennie of munt betaal. Dan net sê dat simbolies, dat jy in die hel sal wees vir 'n beperkte tyd. Sien wat ek bedoel Darius? Sy sluk die rooi pil en sien die werklikheid nou?
Ja. - Darius sê soek verbaas om te Nilton.
Poi-good guy. Jy weet wanneer ek jou vertel het ons lewe in 'n ewigdurende siklus, 'n ewige nuwe begin?
Ek weet.
Wel, kyk na die Bybel in Prediker hoofstuk 3, vers 15.

Daar geskrywe is: "Alles wat gebeur of kan gebeur het voor gebeur. God maak iets gebeur gebeur weer "Prediker, hoofstuk 3, 15.

-Goed. Wil jy om te weet wat koning Salomo bedoel deur daardie? Dat wanneer ons sterf, sal ons beleef dit al weer. Vir alles wat gebeur het al voorheen gebeur en alles wat kan gebeur reeds gebeur het voor. Dit is duur, as jy gebeur met 'n man wat het in dwelms en is hier om te herstel en groei later in die lewe met 'n baan te wees. Dit het voorheen gebeur! As jy 'n man was wat om betrokke te raak met dwelms gesterf het, dit ook gebeur het voor! As jy 'n man wat nooit met dwelms betrokke geraak en vandag 'n argitek sou wees. Dit het ook gebeur het voor! Want dit is duidelik in hierdie vers. Wat ook al gebeur of wat kan gebeur, het voorheen gebeur! Dan die vry agentskap! Watter een van hierdie moontlikhede jy dat dit gebeur? So ja, ek sou sê daar is vrye wil. Dit is altyd 'n geleentheid wat God gee ons selfs al is dit dieselfde lewe wat ons tevore gelewe het na die dood te leef, verademing geskenk het haar weer in 'n afskrif van hierdie nuwe wêreld vir jou net die beste keuse maak tot die dag wat jy saam met God beslis!
-Dude! Ek is verbaas! Dit maak perfekte sin!
-Goed dude. Jy het selfs in my mening, kan herleef dit al weer met meer probleme of fasiliteite, soos die vlak maklik, medium-en hard vir 'n video game. Die probleem wat jy kreupel die harde vlak, of saam met haar gesin wedergeboorte erger as jy geleef het of kan selfs die geval dat jy herleef dit weer in 'n gesin met 'n goeie toestand soos myne en dit sou baie meer kon gebore word maklik vir jou. Dit sou die maklike vlak wat jy verstaan?
Ligter-gesig is onmoontlik!
-Goed dan!

Dar ¡us, het die nege maande, dan moet jy slaag die Barmhartige Samaritaan Center, was een van die werkers wat gehelp het om ander verslaafdes die gewoonte om te skop en dan terug te werk eerlik, getroud en het twee seuns gehad en hulle gesond gemaak. Toe ek op die ouderdom van 93, wat reeds 'n wewenaar sedert sy vrou se dood, is ook swak en begin om te sterf. En daar is Darius weer in 'n ander Oval Office, maar hierdie keer wit en die mure van hierdie kamer kry om sy lewe te weer te spandeer, want die dag van sy geboorte tot die dag van sy dood op die ouderdom van 93. Hy kry emosionele en sê vir homself. "Ek weet dat ek geleef het goed ms sou gedoen het beter my keuses en my lyding te spaar en wat my liefgehad het."

En daar is Darius weer wedergebore in 'n nederige familie, hy groei en werk as 'n messelaar. Sy vriendin breed weer met Lucas hy gaan na 'n bordeel. Sy vriende dan bied hom dagga, maar iets binne-in hom, 'n gevoel van wat reeds met hierdie situasie kom weer en iets vir jou vertel dit is sleg besigheid om die dwelm te probeer en hy sê:
Nie-gesigte. Aan die buitekant. Ek gaan hier.

Hy gryp dan 'n moto-taxi en gaan huis toe en spandeer dan stadig sny die vriendskap van Lukas. Wat probeer om te help om die gewoonte van dwelms te skop nie, maar later het hom gesien hoe hy met sy eie oë sterwe, want hy was gedwing om hom dood te maak om te bly lewe en red sy vriendin, wat gekom het om te trou, is nie in hegtenis geneem omdat hulle van mening is self-verdediging. Maar dit is 'n ander storie ... Nou Darius met die poging wat hy in die lewe het, gaan terug na skool, hoërskool voltooi en na veel stryd hoofvak in argitektuur. En nou op die ouderdom van 78, is 'n pragtige dag in gesprek met sy kleinseun 15 jaar wat vra:
-Oupa. Ek is so bang vir die hel toe gaan nie.
-Kyk my seun. Jy gaan nie na die hel.
Maar my ma sê ek sal kyk of ek kry porn sites.
Haar ma het nie geweet nie.
Sy sê dit is sonde.
My liewe kleinseun. Luister goed na wat ek jou sê.
Okay.
Slegs een sonde, is om ander mense te dwing om naby aan jy gaan deur middel van so 'n ongewenste situasie vir hulle as vir jou.
Hoe so?
As jy steel, maak jy iemand slaag die ongewenste situasie van gesteel word. Wanneer jy aan iemand lieg, maak jy 'n persoon gaan deur middel van hierdie ongewenste situasie word bedrieg. Wanneer jy iemand dood maak, maak jy daardie persoon gaan deur die ongewenste situasie om doodgemaak te word. Verstaan?
Ja, Oupa!
Dit is dit-boy. Kom ons speel 'n video game nou!

Einde

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.