sábado, 19 de janeiro de 2013

דברי ימים של התחלה חדשה


כרוני מתורגם מפורטוגזי לשפתם עם המתורגמן של גוגל. אני לא יכול להבטיח שזה יהיה 100% נאמנים ללשונו!
דברי ימים של התחלה חדשה
קראו את זה לפני שאתה מתחיל
"כל מה שקורה או יכול לקרות כבר קרה בעבר. אלוהים גורם למשהו לקרות קורה שוב "קהלת, הפרק 3;. 15 (התנ"ך בשפה של היום)



מי שאי פעם היה בתחושה שעברה למצב שבו התעורר עכשיו?DejaVu מכונה? רבים חושבים כך! מי שחלם אי פעם שדבר כזה הולך לעבודה וחלום עדי תאונת אופנוע? יתעורר וייכנס דרך encucado עם החלום הוא, בדרך כלל, את הקפה שלך, עדיין זוכר את החלום, ואז זה יעבוד. הולכים לעבודה ולאחר מכן עדי תאונת אופנוע ש! אנשים רבים אין לך חלומות נבואיים, אבל מה יהיו החלומות נבואיים? האם אתה רואה מה קורה או מה עלול לקרות?או מה שקרה או מה עלול לקרות? הרעיון הוא מאוד פשוט, אנחנו חיים במעגל אינסופיים מחזורים להיות נוצר מחדש בכל פעם שמחזור מסתיים! יום אחד היקום הזה יהיה הסוף שלו ולהפעיל מחדש את הכל מההתחלה! וכל מה שקרה לפני או מה עלול לקרות היום לא יקרו שוב! החוק של זמן הוא חזרה נצחית! אנחנו מחוברים לזמן בכל מחזור שנותן את היקום, אנחנו חווים שוב! להיות יעדים שונים עם אותו או בדומה למה שחווינו במחזור הקודם, אך לא כולם מודע לכך.

ההתחלה החדשה של דריוס
דריוס היה בחור צעיר שנולד למשפחה צנועה בעיבורי רניאו, נאבק כדי לסיים את בית הספר יסודי, אבל החיים היו קשים, היה לעבודה מוקדם. זה התחיל כעוזרו של בנאי, גיל 19 כבר נחשב למקצועי בנאי ושם הוא עובד על בניין, בשבת, בשעות מאוחרות, שותפו לעבודת העיט החדש מסתכל עליו ואומר:-דריוס. עכשיו בואו נעזוב את הלילה לאחר שסיים ההופעה הזאת כאן?-יכול להיות יקר, אפילו אין צורך להירגע, יעשה שבועות החברה שלי נפרדה עם לוקאס.אני יודע-מקום מאוד מגניב שיש לו הרבה אישה חמה! זה יהיה טוב בשבילך להקל הראש! ספירה צריכה כוס כדי להירגע אחי!זה ... אני חושב שזה יעזור.
2 לאחר מכן לארגן, לוקאס ואז עובר לביתו של דריוס לפני שהוא הולך, הוא אומר לאמו שהוא הולך לומר:ללכת עם אלוהים הבן שלי! ותיזהרו!הישאר רגועה, אמא! אני מסתובב והולך בלי להעיר אותך! נשיקות!
לוקאס אומר:-תפוס את הקסדה שלך ומטפס בחור נכון!
2 אז ללכת, ואז מגיעים למקום שמכיר את המוזיקה רועשת וטכנו גביני מתגלגל. המקום הם הפסיקו הוא בית בושת ידוע, שבו עובדים ישרים יהיה להוציא כסף הקשיח שנצבר לשתות, לקיים יחסי מין ולעשות דברים יותר גרועים, כמו שימוש בסמים. זה לילה עד כה כשני לדריוש, אז הוא מארגן זונות מאשר זיון אמיתי 50 בחזרה לשולחן וחברו לוק, הוא מציין כי הוא עם שני חבריו, שותה בירה ומעשנת סיגריה שונה עד מהרה הוא מבין שזה מריחואנה:
אליי! אני לא יודע tha עשן את זה!תירגע, אחי! מה בדיוק אני מעשן. למה שלא תנסה אותו?פנים. לא, אינו קצר ...-הישאר רגוע, זה ישאיר אותך רגוע, תן לי להציג אותך לשותפים שלי כאן. זה אלברטו ואנדרו למדו איתי, אנחנו עושים פה גלגל לעשן משותף זה. הזן את המכרה הזה., אני לא עומד בפני ...
האחרים לצחוק ואז אלברטו מדבר:Relax-dude. זה כאן לא ייתן לך לצאת אחרים הרג אגרסיביים, רק להתרחק מהאבן!-סטון? יש מי שרוצה לזרוק אבנים?
3 אז תתחילו לצחוק, אז אנדרו אומר:
-סטון הוא כינוי שאנו נותנים לפיצוח במסדר כאן. הבחור שלובש אותה הופך לזומבי בלי רצון, בק שלנו כאן, גם הממכר, אבל רוב אינו ממכר. אבל לפחות זה לא ייתן לך להפוך לרוצח זומבי. בורת הבחור הזה נותן כמה משקאות שם!
ישנו גם דריו שימוש במריחואנה בפעם הראשונה מרגיש תחושה של הנאה טובה מאוד. 6 החודשים הבאים עברו עם לוקאס ושני חברים אחרים הם תמיד בסופי השבוע, דריו תמיד לשתות במתינות ומעשן מתבססים במידה מתונה. את הלילות הארוכים של חגיגות וסקס תמיד במוצאי שבת, כפי שהם לא עובדים ביום ראשון. עד עכשיו דריוס נראה בשליטה, אבל מגיע יום שהוא נותן vacilada, רק הולך לעבודה ביום שני, עם הנגאובר אדיר מהלילה הקודם. יש לו ביצועים גרועים מאוד בבוקר, בארוחת צהריים, הוא מבחין שחברו לוקאס שהיה במסיבה איתו בלילה שלפני או להפגין תשישות בעבודה, שהוא נמצא במצב רוח טוב. שאלת דריוס:
פנים ... איך אתה מצליח?מתכווננת, זה, זה היה כ 5 שבועות מאז אני משתמש תמיד באבן בבוקר לפני העבודה, רק בימים שני זה, הוא דרך עבורי כדי לעקוב אחר. אחרי הכל לא רוצה להפוך לרוצח זומבי!כן, בחור משוגע! אתה יצאת מדעתך!Relax-אחי. לא להתמכר לכלבה הזאת ולא להישאר ער במשך ימים, פשוט לעשן מריחואנה משותפת של הלילה שאתה ישן כמו מלאך. הנה ליתרון טוב עד ליום השני. האבן אני רק לשימוש בימים שני. נסה אותו כאן כדי שתוכל לראות איך היום שלך יניב! Ligadão גורם לך שלי!ללא פנים ...
בשניהם מתעקשים לוקאס, דריוס חווה אבן ראשונה. ואז ב 3 החודשים הקרובים שלהם, עכשיו זה לא רק שחגים בשבתות, ימי ראשון היה הולך מדי וכל יום שני הוא ולוקאס לעשן קראק הרוק שלך. שתיים מתחילים ללכת יחד לקנות אבנך ומריחואנה יום שני שלך בפיו של עשן. עד שיום אחד, הם קונים מריחואנה, הן רואות שיש יותר מריחואנה. לאחר מכן הם מתחילים להשתמש בקראק, שהוא כבר לא רק בימים שני בבוקר והולך לכל בוקר, ואז בכל בוקר ובלילה בתדירות גבוהה יותר! כאשר אתה מצפה לפחות זה, כבר מכורים לגמרי. דריוס אין חיים ארוכים יותר עם אמו, עם לוק מתגורר כיום בחדר מטונף ושתיים בפועל עכשיו שוד מזוין בו אופנוע. לוקאס על אופניים ועם דריוס אקדח 38, בליל ה -21 בדצמבר 2012, כשניים תמיד לצוד את קורבנו. עובר ברחוב ריק, לפני 21 בבוקר, הם רואים כמה חברים, לעצור את האופניים לפניהם, דריו בקרוב יורדים ואומרים:-Lost! הפסיד! תקיפה! כסף Vai מגיע בטלפון!
הגבר אומר:
Calmae פנים ... אני כאן רק כדי לצפות ...
עד שהאדם מתחיל לקחת את השעון ויספק לדריוש, ומתכונן לתגובה ולבעוט בבטן של דריוס במהירות שבו הוא נתמך עם האקדח ליד הבטנה, שם היא מתכוננת להרים בכל עת כי פשוט לא היה מהיר מספיק. דריוס נופל על האדמה עם האקדח לצד ויסתכל השני לאחר, כשהוא קם, הייתה רק ירייה אחת. הגבר שמנשק הקרקע עכשיו עם כדור שפלח את חזו והשאיר למות על הרצפה, הילדה שליוותה VAI לפגוש אותו ומחבק אותו ובוכה זועקים ל:
בבקשה! לכו מכאן!
לוקאס גם זורק את הראש ובנפל מת על הקרקע!
-בואו דריו! Vamo!, אתה לא תגיד לי שאדם החמוש Tava!Sobe Sobe-מזוין!
2 לאחר מכן לעזוב עם כל מה שעל האופניים, להפסיק לבוא לבית שלך ולהתחיל להתווכח במשך זמן רב:
לוקאס-לעזאזל! הוא היה זקוק להרג את שניהם!זה היה האדרנלין של זיון הרגע! בנו של בחורה לפרוק את נשקך!הוא היה לוקח את האקדח שלו ויהרוג אותך מאוחר יותר!אבל גם, למה להרוג את הפנייה!, למה!? אחי תחושה לא! בואו להתמודד רק להסתכל בבחור הזה ללכת ולטפל באבן שלנו Bronha ZE!
2 אז ללכת לג'ו Bronha לקנות האבן שלך:אז זי. איך אנחנו Shard לצאת מזה. - לוקאס אומר.-תראה השעון הזה ... אני אוהב את זה. אני אוהב את זה. מלתת לי שני סלעים.Ze-לעזאזל! שתי אבנים! זכות זו כאן לא צופה פרגוואי!אוקיי, בטלן לי לצאת! - ג'ו צועק מצביע Bereta להתמודד לוקאס!-O אתה מקבל את זה עכשיו או שאתה מטפס צולע!
ג'ו Bereta bronha אז מצביע על שני. לוקאס מסתכל על ג'ו bronha, מרים את שתי אבנים ועלים עם דריוס מתלונן:
הולי חרא ... דריו ... אני מתחיל להתעצבן עם זי ... הוא פוחת הסחורה שלנו יותר ויותר ...-אני לא יכול להפסיק לחשוב על מי בחור 2 ...לעזאזל-mermão! אשאר עם הנוצה הקטנה שנהרגתי פלייבוי שם עכשיו! ושחברה של הכלבה הקטנה! או שהוא היה או היה לך!ללא לוקאס ... אנחנו לא צריכים להגיע לכך ...
יריית רובה נתונה! ראשו של לוק רסק! ואז השוטרים והאזרחים שהיו מוכן להתחיל PM.2 לעזוב את המקומות שהם לפחות חשבו שהם יופיעו. דריו אז מתחילים לרוץ! אבל הוא נורה ברגל ונופל על האדמה בזעקות כאב. הקצינים האחרים נכנסים לפה ולעשן יותר כדורים הם ירו. דריוס הוא על הקרקע בייסורים של כאב, קצין משטרה לבן בעל שיעור קומה, עיניים כחולות מתקרב אליו ואומר:
בטלן-Lost! לפני שעה קבלנו את התרחשותם של בני זוג לא נשואים שנשדדו! הילדה מתה במקום והאדם שרד את הדרך לבית החולים!אנשים שהוקיעו על ידי רחוק אתה! כשנודע לי שזה היה אני היה זועם! מותו של בנו היה ראוי לו! אנחנו כבר צופים בך שתיים ושהפה של עשן! השותף שלך הרג את הבחור שהיה אנשים מאוד טובים, הוא יכול להיות משטרה גדולה בעתיד, כי זה עזר לנו, חבל שמחלתו לא תעזוב! השותף שלי היה את המזל ששמע את חברו במקרה להודות שהרג את שניהם! אני נתתי את הפקודה הקולית הרדיו למחוק את הממזר והוא ניגש ישר לכאן!, אני לא הרגתי אותו sinhor!זה לא משנה! אתה חרא יותר ככה!
הוא ירה ירייה ואחר כך משטרת אקדח ודריו הם כעת מת! דווקא חושב דריוס מת! הוא לא יודע מה קורה סביבם, אבל עכשיו מוצא את עוצמה בצינוק וסגלגל כהה. מתחיל לשמוע נהמות מוזרות ...הבט סביבך ותראה את מפלצת נתעבת ומוזרה! דומה פנתר שחור עם כנפי עטלף ותחת ענק עם חוד חנית שעושה את הקול של רעשן והוא ענקי! היא מחייכת אליו, ואז אומרת:
דריוס-שלום! אני התליין שלך כאן!-אלוהים! מה אני עושה פה! חשבתי שיהיה יותר!רבים כפי שאתה חושב את אותו הדבר.בבקשה! אל תפגעו בי!-אתה לא תסבול כל כך הרבה! לא הייתי אומר אותו הדבר על חברו וZE Bronha!
היצור הדמוני אז דוקר את החזה של דריוס לחצות אותו! דריו אז מתחילים להרגיש הרבה כאב במה שנראה כגופו, אבל הוא זוכר שזה הנשמה וצרחותיו מאוד! החיה אז מדברת:
הבט ימינה, דרך המסך שיהיה בדרך שלך! נראה טוב!
הבהמה אז דריוס והוא מרים הרבה כאב, זוכה לראות את הסיפור של החיים שלך עובר לנגד עיניך! החיה אז מדברת!
כמה פעמים אני צריך לגרום לך לעבור את זה שוב בשבילך להבין שהדרך הזאת לא משלמת!איך זאת שוב!?-תראה!
הדרים ואז רואים את חייו חולפים לנגד עיניו עד היום שבו לשדוד את בני הזוג ולשמוע את החיה אומרת!הבט היטב דריו! נראה טוב! תראו כמה פעמים לפי צורך! יש לי לנצח כדי לעשות את זה איתך שוב!
דריו אז הכל רואים קורים שוב, שהוא רוצה להפסיק את הכאב!כאב סוף הסוף! דריוס ולא זוכר שום דבר, אבל אם יש ילד שנולד מחדש בבית צנוע וחי את ילדותו, עד שבשנת חייו הבוגרים עבד כבנאי וללכת לאיבוד בעולם של תרופות שוב, זה דריוס היה ילד!באחד מהלילות הנדירים שמצליחין לישון מעט מאוד כמו שהוא תמיד מתעורר במיטתו, מכוסה זיעה כל כך הרבה! הוא זוכר במעורפל שהוא סיוט תקף זוג עם בן זוגך שלוקאס נהרג לאחר שמת בקנס והוא ייתקל ביצור השטני. כאשר הוא מתעורר הוא מסתכל על לוק ואומר:
לעזאזל-... היה לי סיוט גם צק האשכים נראה כעת ממשי מאוד.פעם הייתה אחד מאלה?ואין יותר סיוטים, אבל היה ישיר, לא לישון בבחור חודש.זה היה מפחיד, ...-איך היה?אני לא זוכר בדיוק, רק יודע שאנחנו שני morríamos אבל לא זוכרים בדיוק מה זה היה, ואז אני יודע שאני היה במקום חשוך מאוד עם חיה אימתנית ...תשכח משוגע. כולם ימותו ביום מן הימים. בואו נעשה את זה! אני חושש tabalhá כדי לקבל את הבר בכל יום.
ושוב, יש 2 תקיפה זוג האוהבים. דריוס אומר את אותם דברים ומוסיף:-Vamo! Vamo! ואל תגיבו אם אתה לא מת!Calmae פנים. אני אתן לשעון. - אדם ואז נותן לך את השעון הגדול ביותר בעולם הרגוע.
דריו אז אומרים:ואתה! Passae מה יש יותר מדי!יש לי 2-כיס אמיתי היחיד! תפוס! - היא מושיטה לו עצבים.
השניים לאחר השוד ואז ללכת משם ולהשאיר את האופניים. ועכשיו הם יוצאים שם על האופניים, אבל זה זמן לעזוב את בני הזוג לחיות.שוב דריוס יוצא מהפה של העשן Ze מברשת ההקשבה לוקאס מתלונן על זה, הוא אומר:
פנים ... פעם הייתה לי הרגשה שלאחר שחווה ממצב כבר לפני.של כל זמנים! זה נקרא רוח מדי! Vambora בקרוב.
זה שום דבר מחוץ למכת policiai והם כיוונו את רוביהם לדריוס ולוקאס. לוקאס שולף את האקדח שלו ומתחיל לירות. אבל אז הוא נורה בחזה! נאום מפחד דריוס:
-אוקיי! אני אבוד! אני אבוד!
הקצין צעק:
-כבי על הרצפה פלתה של כלבה! יש לא מגיב!
יריות אחרות מקבלות בתוך הפה של עשן. השוטר אומר:בטלן אוקיי חמוש! השאר את אקדח הכדור יאכל!אוקיי, בסדר!
דריוס הוא נעצר ואז מברשת ג'ו גם, שתיים לאחר מכן הועבר לתחנת המשטרה האזורית, עכשיו דריוס נעצר עדיין לא היה עבר פלילי, הוא לא מקבל הרבה זמן בכלא. מבלה את שבוע שם, אבל שוב לבצע פשעים שוב, בסופו נשפט על שוד ושוד מזוין, מסתיים לבסוף בכלא. כאשר יש, הוא בקר האוונגליסטים, אחד מהם נותן לך ספר תנ"ך. אחר כך הוא מבלה את שארית עונשו, לקרוא את התנ"ך, זה כבר הנחמה היחידה שלו בכמה הוא בגיהינום נקרא שרשרת. עד שהוא קבל את עונשו מופחת כאשר יצאו משם אחרי שקראתי את התנ"ך כולו, מחליט לאשפז את מרכז החלמה למכורים, שם פגש רבים מאותו הסיפור.
Part.2
דריוס הוא עכשיו בתרופה קלינית, הנקרא שומרוני טוב, יש כמעט 2 חודשים. חיים במרפאת הם כמעט נזיריים, בצע את כל הכללים שיש ועם כוונה להיגמל מסמים. למרות שהסטטיסטיקה נגדו, 90% מאלה שעזבו שם, לחזור להיות תלויים. הוא ראה רבים באים והולכים, אנשים שיעזרו במאבק הזה, הם מכורים לשעבר, הם העובדים של עדה השומרונית הטובה. ישות דתית של המעטים שעושים את עבודה אמיתית כלפי החברה. דריוס מעולם לא הייתי כזה אדם קשור לדת למרות שהאמא שלה הייתה בשורה, אף שנולדה בעריסה קתולית, אב האלכוהוליסט מת בגיל 30 בקטטה בבר. ונשאר לו יותר משתי אחיותיו לדאוג לאם חד הורית, ההבדל שהאחיות של דריוס לא הפסידו בסמים. דריוס עכשיו יש תקוותיה מחודשות בכל יום הוא קורא את התנ"ך, כבר בפעם השנייה שהוא מסיים לקרוא את התנ"ך, אבל לפעמים הוא נדהם שקורא אותו, שהוא אחד מהמעטים שמתו לב שיש פסוקים שיש שעות לגרום לו להעריץ את אלוהים וזמן לשנוא אותו, כבר היה מגלה את הסתירות התנ"כיות, אבל תמיד ניסו לקחת את מה שהיה טוב בזה ולהעמיד פנים שחלקים מסוימים היו רק עניין של הקשר, או פיגורטיבי, כמו אמרו הרועים. אחר צהריים אחד, הוא ראה איש בא, גבר שנראה מוכר מאוד. הוא זוכר שזה האיש שתקף ב -21 בדצמבר 2012!האיש מגיע ומברך את העובד בתפקיד ומי יודע. תראה דריוס ואומר:Hi-!היי ... - דריוס מגיב.-מצחיק ... אני חושב שראיתי אותך איפשהו ...
"האם הוא לא יודע שאני הייתי זה שגזל ממנו, היה הקסדה, אבל הקסדה שלא היה מגן שמש ..." ואז הוא תשובות.
בוודאי ראה מישהו כזה.זה ... זה היה יכול להיות ...-מה השם שלך?-Nilton.-Pleasure.
מאותו היום, לפעמים דרך הדרים Nilton, לפעמים הוא בקר במרכז כל אימה שיכל, ודבר עם החולים שם ותמיד הביא להם משהו, בדרך כלל לחם, בגדים או כל דבר לשרת את הקהילה. עם זמן החל דריוס יש יותר אינטימיות עם Nilton. יום אחד הם מנהלים את השיחה הבאה:אז-דריוס? הסיפור שלו הוא פחות או יותר אותו הדבר כמו כמעט כולם כאן? עבד ביושר להתחיל להסתבך עם אנשים הלא נכונים?זה יקר. הסמים הרסו את הכל. אני מנסה להתחיל מחדש.-Start. אני תמיד מאמין שאנחנו חיים התחלה חדשה נצחית.-מה זאת אומר?-האם אי פעם עצרת כדי לחשוב שכל מה שאנחנו חיים היום, הוא רק חזרה?כבר פנים ... אני ביום שראיתי את השותף שלי בפשע שנהרג הייתה לי את השיחה הזאת איתו ....אתה יודע אחי ... ברגע שאני והחברה שלי הותקפו. אני אפילו חשבתי על תגובה, כי הייתי מאוד רגוע באותו הזמן ויש לי כמה אמנויות לחימה בפועל, אך העדפתי שלא להגיב בגלל שמשהו בראש שלי גם אמר שעברתי עליי שאם אני והגבתי תהיה עסקה גרועה .. .זה נכון ... אתה עשית את הבחירה הנכונה ... אני רוצה להגיד לך משהו.-מה?זה היה לי, ובן הזוג שלי באותו הלילה שדדו אותך ...
Nilton הסתכל על זה קצת, ואמר:דה טוב בחור. אני לא כועס עליך. קראק גורם לך לאבד את דעתך.זה יקר ...אני יודע פחות או יותר מה שקרה לך, כי אבדתי את דעתי.-בגלל סמים?לא ולא. התרופות לא גרמו לי לאבד את דעתי, אני כבר ניסיתי מריחואנה והקוק הריח פעם אחת. מריחואנה אפילו לא חושבת שעשנתי 12 פעמים, אבל מעולם לא עשיתי את הראש שלי, עכשיו אני בן 28 שנים. ואני גאה לומר שתרופות אלה אף פעם לא היו בראש שלי. אני מעדיף להוציא את הכסף על אוכל טוב ועסיסי!
שניהם צחקו, ואז חזרה לNilton אומר:אבל, הבעיה שלי היא יותר גרועה מסמים, סובלת מהפרעה דו קוטבית, מחלה ללא מרפא, הידוע גם לפני דפרסיבי. אני אצטרך לקחת תרופות לכל חיים או שאולי יום אחד, נסה לחיות עם זה ללא תרופות, אבל משברים ראו אי פעם!איך המחלה הזאת?-אני כמו נרקומן בלי Noia מסומם. יש את זה?אני מתאר לעצמי ...שלא להזכיר שיש שינוי דרסטי של מצב רוח, שיכול לנוע בין דיכאון חזק עם מחשבות אובדניות ורבים בשלב של אופוריה, לא יכולים לשבת בשקט לכל דבר, תמיד הולך קדימה ואחורה בלי לעצור עד שרגלי calejarem.זה חייב להיות מאוד קשה כל כך.למזלי, נולד למשפחה שיכולה לטפל בי.בחור שמח ימין.-כליל עשינו הרבה חרא כשהייתי surtado, אושפז בבית החולים פעמים בוספיס, ניסיתי אפילו כליאה כאן, אבל הבעיה שלי לא הייתה עם תרופות שהם אמרו שהם לא צריכים אותי כדי המתמחה כאן למרות שאני יכול לבקר את צוות כאן, שיש לי כבר עדים במשבר. כשהם קבלו אותי, אני תמיד אעזור להם בדרך שאני יכול.אני מבין את הבחור. האם אתה האוונגליסטית?לא ולא. הייתי אומר שאני כמעט אתיאיסט! אני מאמין שמשהו הוליד להתיז את היקום, והוא לא בא עם קצת סדר טבעי ורוחני.אבל בכנות, אני לא מאמין באלוהים של התנ"ך., למה?-למספר דברים, אני מכיר את התנ"ך, קראתי אותו כל כך הרבה סתירות שגורמות לי להאמין באלוהים יהוה.-אמת.-והדבר שאני הכי לא מסכים עם התנ"ך, לייתר דיוק בדת הנוצריה היום הוא הדוגמא של גיהינום של עינויים נצחיים.פנים. יש אנשים רעים שמגיעים להם לסבול.אני יודעת, אבל גם כך הסבל הזה חייב להיות נצחי.-לאנשים יש רצון חופשי.אבל-1 יכול להיות רע ככל האפשר ולעולם לא בוחר לסבול לנצח.-אמת.הענשה בשבילי, זה חייב להיות משהו כדי לתקן, לחדש. לעזאזל, לא מחדש לאף אחד! זה כלא שתסבול בלבד ולא לעשות חרטה.-אדם יכול היה חוזר בתשובה על פני אדמה כמו בחיים.-האם אתה מאמין שחסדו של אלוהים הוא נצחי?-כן.-האם קרא תהילים 100?כן, אבל אני לא זוכר נכון, קראתי את התנ"ך פעמים.-אוקי. תפוס את התנ"ך שלך וקריאת תהילים 100, 5 פסוק.לאחר מכן הוא קורא "ליהוה הוא טוב וחסדו הוא נצחי, והאמת שלו נמשכת מדור לדור".תהילים 100:5

ובכן, אדם. אתה יודע מה הוא נצחי? זה נכון שאין לו סוף? אם אין לו התחלה ואין לו סוף? נכון?נכון.-ובכן, רחמיו של אלוהים הם אינסופיים.אבל, התנ"ך אומר שיהיה לך מי יהיה גינוי., יופי. תלווה את החשיבה שלי. רחמים הם המעשה תמיד נותן עוד צ'אנס אחד צודק?נכון.-כאדם אם מישהו מטוב יהיה הזדמנות שנייה אנושי. אראה אותך כאן. מהכלא לרחמים אנושיים וכאן הוא שיש ההזדמנות השנייה שלו. לא תהיה לך סיכוי אחר כמו שאז. זה עשוי אפילו להיות, אבל לא יהיה נכון לנצח?-כן.היטב. רחמיו של אלוהים הם נצחיים, הוא גם צריך להיות שווה לך גם אם אתם סובלים בגיהינום.-אבל זה לא אומר כלום בתנ"ך שכולם יישמרו.-אתה חושב ש, אבל קודם יש לי להראות לך פסוק אחר. עבור בעבודת 42, פסוקים 1 ו 2.-OK!
יש בו נכתב: "אז ענה איוב יהוה לאמר,ובכן, אני יודע שאתה canst לעשות הכל, ושאין צורך ניתן סכלו יהיו. "איוב 42:1-2-מה אתה מבין את הפסוק הזה? יש מאוד ברור שכל מה שאלוהים רוצה הוא מקבל זכות?-כןואתה באמת מאמין שכאשר יש לך מטרה או רצון, תוכל לתכנן את כל הצורות עבורך כדי לממש את הרצון שלך נכון?-כן.אז-. אבל בבעיה. אתה בן אדם, בקרוב. אתה יכול להיכשל. נכון?-כן.אבל, אלוהים הוא כל יכול, ולכן כל דבר שהוא רוצה שיקרה יקרה!נכון?-כן.-אוקיי. לאן אני הולך עם זה. להיכנס הראשון טימותי, הפרק 2, פסוקי 3 ו 4.-אוקיי!
יש בו נכתב: "זה טוב ומשמח את מושיענו אלוהים,מי יהיה כל הגברים כדי להינצל ולהגיע לידיעת האמת. 1 טימותי 2:3-4 "
דריוס-הבין? אתה פשוט אמרת שהשאיפה הגדולה ביותר של אלוהים, התכלית הגבוהה שלך היא שכל יישמר. שינצח? אלוהים שלי או אצלך?-אלוהים של ...-כדי להשלים. לך במתי 5, 26 פסוק.
יש בו נכתב: "אמן אני אומר לך אלך הלאה משם בכל דרך עד שלם הפרוטה האחרונה.מתיו 5:26 "
דריוס-ובכן, זו התייחסות ליום דין, אם אתה קורא את הפרק הזה מההתחלה, יקראו שתשווע מתייחס ליום דין.
דריוס קרא ואשר Nilton אמר. Nilton אז ממשיך:-אל תשאיר את הכלא עד שתשלם האגורה או המטבע האחרונה.אז פשוט תאמר את זה באופן סמלי, שתהיה בגיהינום לזמן מוגבל.רואה למה אני מתכוון דריוס? היא בלעה את הגלולה האדומה ותראה את המציאות כרגע?-כן. - דריוס אומר מחפש נדהם Nilton.פוי, טוב בחור. אתה יודע, כשאמרתי לך על החיים שלנו במחזור תמידי, התחלה חדשה נצחית?אני יודע.ובכן, מסתכל על התנ"ך בקוהלת הפרק 3, 15 פסוק.
יש בו נכתב: "כל מה שקורה או יכול לקרות כבר קרה בעבר. אלוהים גורם למשהו לקרות קורה שוב. "קהלת, הפרק 3, 15
היטב. רוצה לדעת מה שלם המלך התכוון בזה? שכאשר אנו מתים, אנו חיים מחדש את כל זה שוב. לכל מה שקורה כבר קרה בעבר וכל מה שיכול לקרות כבר קרה בעבר. זה יקר, אם יקרה לך להיות בחור שנכנס לסמים והוא כאן כדי להתאושש ולגדול בהמשך החיים עם מסלול. זה קרה בעבר! אם אתה היה איש שמת להסתבך עם סמים, זה גם קרה בעבר! אם אתה יכול להיות בחור שמעולם לא הסתבך עם סמים והיום יהיה אדריכל. כך קרו גם לפני! לזה די ברור בפסוק זה. לא משנה מה יקרה או מה עלול לקרות, כבר קרה בעבר! ואז נכנס לסוכנות חינם! איזו מהאפשרויות הללו שזה יקרה? אז כן הייתי אומר שיש רצון חופשי. זאת תמיד הזדמנות שאלוהים נותן לנו גם אם זה לאחר מוות לחיות את אותם חיים שאנחנו חיים בעבר, להחיות אותה שוב, בהעתק של העולם החדש הזה עבורך פשוט לעשות את הבחירה הטובה ביותר עד יומך להצטרף אלוהים בהחלט!-Dude! אני נדהם! זה נשמע הגיוני לחלוטין!ובכן, בחור. אתה אפילו במבט שלי, יכול לחיות מחדש את כל זה שוב בקשיים או במתקנים נוספים, כמו רמה קלה, בינונית וקשה למשחק וידאו. הקושי שיכול להיולד נכה ברמה הקשה, או עם משפחתה תקומה גרועה ממה שאתה חי או אפילו יכול להיות במקרה שאתה חי מחדש את כל זה שוב במשפחה עם מצב טוב כמו שלי וזה יהיה הרבה יותר קל לך. זה יהיה ברמה הקלה לך להבין?מצית פנים בלתי אפשרי!-אז בסדר!
דריוס בילה תשעה החודשים אז אתה צריך להעביר את המרכז השומרוני הטוב, היה אחד מהעובדים שעזרו למכורים אחרים כדי להיגמל ולאחר מכן חזר לעבודה בכנות, נשואים ואב לשני בנים וגם גרם להם. ואז, בגיל 93, כבר אלמן שאשתו מתה, הוא גם חלש ומתחיל למות. ויש דריוס שוב בחדר סגלגל אחר, אבל זה זמן לבן ואת הקירות של החדר הזה מקבלים לבלות את חייו שוב, מיום לידתו עד יום מותו בגיל 93. הוא מתרגש ואומר לעצמו. "אני יודע שאני חי טוב, MS היה עושה טוב יותר כדי להציל את הבחירות שלי והסבל שלי ושאוהב אותי."
ויש דריוס נולד מחדש, במשפחה צנועה, אז הוא גדל ועובד כבנאי.החברה שלו רחב שוב עם לוקאס הוא הלך לבית זונות. חבריו ואז להציע לו מריחואנה, אך משהו בתוכו, התחושה של לאחר שחווה את המצב הזה כבר צץ שוב ומשהו אומר לך שזה עסק רע לנסות את התרופה והוא אומר:ללא פנים. לבחוץ. אני יוצא כאן.
לאחר מכן הוא תופס מונית אופנועים, אופניים וללכת הביתה ולבלות ואז לחתוך את הידידות של לוק באיטיות. מי ניסה לעזור להיגמל מסמים, אך מאוחר יותר ראה אותו למות בעיניו משום שנאלצה להרוג אותו כדי להישאר בחיים ולהציל את החברה שלו שבאו להתחתן, לא נעצרה כי הם רואים בהגנה עצמית. אבל זה כבר סיפור אחר ... עכשיו דריוס עם המאמצים עלו לו בחייו, חזר לבית הספר, סיימו תיכון ואחרי הרבה מאבק התואר באדריכלות.ועכשיו, בגיל 78, הוא יום יפה מדבר אל נכדו 15 השנים מי ששואל:-סבא. אני כל כך פחדתי ללכת לגיהינום.הבט-הבן שלי. אתה לא הולך לגיהינום.אבל, האמא שלי אומרת שאני נראה אם ​​אני מקבל באתרי פורנו.אמה לא יודעת כלום.היא אומרת שזה הוא חטא.הנכד היקר שלי. הקשב היטב למה שאני אומר לך.-אוקיי.בלבד חטא אחד, הוא לכפות על אנשים אחרים קרובים אליך עובר כל כך הרבה מצב לא רצוי עבורם לטובתך.הכיצד?כש- אתה גונב, אתה לגרום למישהו לעבור למצב בלתי הרצוי של גניבה. כשאתה שוכב עם מישהו, אתה לגרום לאדם לעבור ממצב לא רצוי זה מרמה אותו. כשאתה הורג מישהו, אתה עושה אדם שעובר מצב בלתי הרצוי שייהרגו. הבין?כן, סבא!זהו זה, ילד. בואו לשחק במשחק וידאו עכשיו!
הסוף

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.