sábado, 19 de janeiro de 2013

Taze bir başlangıç ​​Chronicles



Kronik google çevirmen ile kendi diline Portekizce tercüme. Ben onun dilini sadık% 100 garanti edemez!

Taze bir başlangıç ​​Chronicles

Başlamadan önce bunu okuyun

"Olur veya olabilir her şey daha önce de oldu. Tanrı bir daha tekrarlanmayacak olmasını sağlıyor "Vaiz, bölüm 3;. 15 (Bugün Dili İncil)




Hiç artık yaşayan bir durumun içinde geçmiş duygusu vardı kim? DejaVu olarak bilinir? Birçok öyle düşünüyorum! Kim hiç böyle bir çalışmaya gidiyordu ve hayali bir motosiklet kazasında tanık olduğunu hayal? Uyanır ve o, genellikle hala rüya hatırlama, kahve almak, sonra bu iş olacak olan rüya ile encucado aracılığıyla alır. Motosiklet kazası işe ve sonra tanıklar Going! Birçok kişi öngörüye hayalleri yok, ama ne uyarıcı rüyalar olurdu? Ne olacağını görmek istiyorum ya da ne olur? Ya ne oldu ya da ne olur? Fikir çok basit, biz bir döngü biter her zaman sabah yeniden sonsuz döngüleri bir döngü içinde yaşamak! Bir gün bu evrende onun sonu var ve tekrar tekrar yeniden başlayacaktır! Ve daha önce de oldu, tüm veya bugün ortaya çıkabilir yine olacak! Zamanın kanunu sonsuz tekrarı olduğunu! Biz evrenin verir her çevrimde zaman bağlı, biz tekrar tekrar yaşıyoruz! Aynı ya da önceki devirde yaşanan ne benzer, ama herkes farklı yerlerinden olun bunun farkındadır.


Darius'un yeni bir başlangıç

Darius ilköğretim okulu bitirmek için mücadele, Maranhão ve taşra mütevazı bir ailenin içine doğdu genç bir adamdı, ama hayat zordu, erken çalışmak zorunda kaldı. Bir duvarcı asistanı, 19 yaş zaten profesyonel bir mason olarak kabul edildi gibi başladı ve geç saatlerde bir Cumartesi günü, bir bina orada çalışıyor, onun yeni arkadaşı Etam ona bakar ve şöyle diyor:
-Darius. Kullanıcı şimdi burada bu işi bitirdikten sonra gece bırakalım?
-Can bile dinlenmek gerek, pahalı olması, benim kız arkadaşım Lucas ayrıldım iki hafta yapacağız.
-Ben sıcak bir kadın bir yeri vardır çok güzel bir yer biliyorum! Eğer zihninizi rahatlatmak için Bu iyi olacak! CE bro dinlenmek için bir kedi ihtiyacı var!
Bu ... Ben yardımcı olacağını düşünüyorum.

Sonra iki düzenlemek, Lucas ardından gitmeden önce Darius'un evin içine taşır, o söyleyecek annesine söyler:
Allah oğlum ile git! Ve dikkatli olun!
Sakin anne-kal! Döndüm ve senin uyanma olmadan git! Öpücükler!

Lucas adlı kullanıcının yorumu:
Kaskını-tut ve doğru ahbap tırmanıyor!

İki sonra sonra yüksek sesle müzik ve sevimsiz tekno haddeleme bilinir yerine geliyor, gidin. Durdular yerde dürüst işçiler uyuşturucu kullanma gibi kötü şeyler içmek, seks ve mutlaka kendi sabit Kazanılan para harcamak olacak bilinen bir genelev olduğunu. Bu Darius şimdiye kadar başka bir gece var, o da onu geri masa ve Luke arkadaşı 50 gerçek lanet daha bir fahişe düzenler, o bir bira içme ve farklı bir sigara, o iki arkadaş olduğunu belirtiyor . O yakında marihuana olduğunu anlar:

-Oğlum! Ben tha beraber içtim bilmiyordum!
Ahbap, Relax! Sadece tam olarak ne sigara ne. Neden denemiyorsun?
-Yüz. Hayır kısa değil ...
Sakin ol, sen rahat, beni burada benim ortaklar tanıştırayım bırakacaktır. Bu Alberto ve Andrew beni okudu, biz burada bu ortak duman bir tekerlek yapıyoruz. Bu mayın girin.
-Ben de yüz yok ...

Diğerleri gülmek ve sonra Alberto konuşuyor:
Ahbap-rahatlayın. Bu burada agresif öldürülmesi diğerleri dışarı izin vermez, sadece taş uzak kalmak!
-Taş? Herkes taş atmak isteyen var mı?

Üç sonra gülmeye başlıyorum, sonra Andrew adlı kullanıcının yorumu:

-Taş burada geçit üzerinde çatlak verdiğimiz bir addır. O giyer adam bir irade olmadan bir zombi olur, çok bağımlılık, ama çoğu burada bizim beck, bağımlılık yapmaz. Ama en azından size bir zombi katil haline izin vermez. Bora bu adam orada birkaç içki verir!

Sonra Dário ilk kez esrar orada kullanan bir zevk duygusu çok iyi hissediyor. Lucas ve diğer iki arkadaş dışarı geçirmeden sonraki 6 ay hafta sonları hep, Dario zaman orta içki ve onun orta dayalı içiyor. Onlar Pazar günü çalışmak yok gibi parti ve seks geç gece, Cumartesi gecesi her zaman vardır. Şimdiye kadar Darius kontrolü görülür, ama o sadece önceki gece muazzam bir kalıntı ile Pazartesi günü işe gidiyor, bir vacilada verir bir gün geliyor. O sabah çok kötü bir performansa sahiptir yemekte onun arkadaşı Lucas veya iş yerinde yorgunluktan göstermek önce, o iyi bir ruh hali var onunla partide gece kim olduğunu farkeder. Darius soru:

Yüz ... Nasıl yönetirim?
Ben her sabah işe önce bir taş kullanımı yana-Evlat, bu, yaklaşık 5 hafta oldu, sadece bu pazartesi, beni takip etmek için bir yoldur. Sonuçta bir zombi katil olmak istemiyorum!
Evet, deli adam! Sen aklını kaybetti!
Bro-rahatlayın. Bu orospu şımartmak için değil ve gün boyunca uyanık kalmak değil, sadece marihuana ortak bir melek gibi uyku bu gece duman. Burada başka güne kadar iyi bir kurşun var. Sadece pazartesi kullanarak taş ben. Size gün verecektir nasıl görmek için buraya deneyin! Ligadão Benimkini yapar!
Non-yüzü ...

Hem Lucas ısrar olarak, Darius ilk taş yaşadı. Sonra onların önümüzdeki 3 ay içinde, artık o da gider ve her Pazartesi kendisi ve Lucas sizin çatlak kaya duman Pazar, cumartesi günleri bayramlar sadece olacak. Iki duman ağız içinde kaya ve esrar Pazartesi satın birlikte gitmek başlar. Ta ki bir gün, onlar esrar satın almak, daha esrar olduğunu görmek de. Daha sonra daha sık artık sabah pazartesi günleri sadece ve her sabah gider crack, sonra her sabah ve gece kullanmaya başlar! Hiç beklemediğiniz zaman, zaten tamamen bağımlıdır. Darius Luke ile annesi ile artık yaşıyor, artık silahlı soygun bir motosiklet şimdi pis bir oda ve iki pratikte yaşıyor. Lucas bisiklet ve 21 Aralık 2012 gecesi revolver Darius 38, ile, gibi iki zaman onun kurbanı avcılık. 21 saat önce, erkek arkadaş bir çift görmek, boş bir sokak Passing, önlerinde bisiklet durdurmak, Dario yakında iner ve şöyle diyor:
-Kayıp! Kayıp! Saldırı! Vai para telefonu geliyor!

Adam diyor ki:

Calmae yüz ... Sadece burada izlemek için ...

Adam saatin alarak ve Darius teslim edecek başlar zaman, o bir reaksiyon için hazırlar ve o, o her zaman kaldırmaya hazırlanıyordu karnına yakınında silahla desteklenen nerede hızlı Darius'un göbek tekme sadece yeterince hızlı değildi. Darius diğeri için diğer tarafı ve izlemek için tabanca ile yere düşer, o kalktığında, yalnızca bir atış oldu. Hemen yere ölüyor göğsünü deldi ve sol bir mermi, onu ve onu ve çığlıkları çığlıklarına sarılarak karşılamak için vai eşlik kızla zemin korumadan adam:

Lütfen! Git buradan!

Lucas ayrıca yere ölü düşmeye karşı başını atar!

Dario-Hadi! Vamo!
-Bunu bana tava silahlı adam söylemedi!
Sobe Sobe-lanet!

Iki sonra, bisikletle her şeyi bırakın evinize geliyor durdurmak ve uzun bir süre için savunarak başlar:

Lucas-Lanet olsun! İkisini de öldürmüş için gerekli!
O andan fuck adrenalin oldu! Kız evlat silahsızlandırılması! Silahını alıp sonra seni öldürmek istiyorum!
Ama aynı zamanda, neden yüzünü öldürmek!
-Niçin? Anlamda dostum yok! Sadece bu adam gidip bizim taş Bronha Zé idare izleyelim halletsin!

İki sonra Joe Bronha gitmek için taş satın:
Sonra-Ze. Nasıl biz onu dışarı almak shard. - Lucas diyor.
Bu Saatine bak ... I like it. I like it. Bana iki kaya vererek kaynaktan.
Ze-Lanet olsun! İki taş! Buradaki doğru Paraguay izlemek değil!
Tamam-serseri beni! - Joe Bereta Lucas yüz işaret bağırır!
-Ey şimdi bu kabul veya topal tırmanmaya!

Joe Bereta bronha sonra onun iki işaret. Lucas, Joe bronha bakar iki taş ve Darius şikayet ile yaprak alır:

-Hassiktir ... Dario ... Ben Ze ile sinirli başlıyorum ... Gittikçe sermâyemiz devalüe ...
-Ben bu iki adam hakkında düşünmeden edemiyorum ...
-Lanet mermão! Orada şimdi playboy öldüren küçük tüy kalacak! Ve o küçük orospu kız! Ya öyleydi ya da oldu!
Non-Lucas ... Biz bu noktaya ulaşması gerekir ...

Bir tüfek atışı verilir! Luke'un başı parçalanır! Sonra PM.2 hazır olduğunu polis ve sivillerin onlar en göründükleri düşündüm yerleri terk etmeye başlar. Dario sonra çalışmaya başlar! Ama bacağından vuruldu ve acı içinde çığlık yere düşüyor. Diğer subaylar ağzına giren ve daha mermi ateşlenir duman edilir. Darius'un ağrı acı içinde yerde olduğunu, mavi gözlü boy beyaz bir polis memuru, onun yanında alır ve şöyle der:

Kayıp-serseri! Bir saat önce biz soyuldu evlenmemiş bir çiftin oluşumu aldı! Kız anında öldü ve adam hastaneye giderken hayatta! Uzağa tarafından itham edildiler İnsanlar! Ben kim olduğunu öğrendiğinde ben öfkeli oldu! Ortağı Ölümü de hak oldu! Biz zaten iki ve duman o ağzını izliyordum! Bize, onun hastalık yazmadı utanç yardımcı oldu çünkü Eşiniz çok iyi insanlar olduğunu bir adam öldürdü, gelecekte büyük bir polis haline gelebilir! Eşim ikisini de öldürdü arkadaşı tesadüfen itiraf duymuş için iyi bir servet vardı vardır! Ben piç silmek için radyo ses komutunu verdi ve düz buraya geldi!
-Onu sinhor öldürmedim!
Fark etmez! Böyle daha bok vardır!

Bir atış tabanca polis daha sonra ateş ve Dario an ölü olduğunu! Aslında Darius ölü olduğunu düşünüyorum! Onlara etrafında neler olup bittiğini biliyorum ama şimdi karanlık bir zindan ve oval kendini bulur değil. Garip homurtular işitme Başlıyor ... Çevrenize bakın ve iğrenç bir canavar ve tuhaf bakın! Yarasa kanatları siyah bir panter ve bir çıngırak sesi çıkarır ve ginormous bir koçbaşı ile büyük bir eşek benzer! Ona gülümser ve sonra diyor ki:

-Darius Merhaba! Ben burada cellat değilim!
-Tanrım! Ben burada ne yapıyorum! Ben daha orada olacağını düşündüm!
Birçok gibi-sen de aynı şeyi düşünüyorum.
Lütfen! Bana zarar verme!
-Sen bu kadar acı olmayacak! Ben onun arkadaşı ve Zé Bronha aynı söylemezdim!

Şeytani varlık sonra geçmeye Darius'un göğüs deler! Dario sonra bedeni gibi görünen ne çok acı hissi başlar, ama bu onun çok ruhu ve çığlıklarını olduğunu hatırlar! Canavar o konuşuyor:

Sağ yolda olacak ekran üzerinden bak! Iyi bak!

Sonra Darius ve o acı bir sürü yükseltir canavar, gözlerinizin önünde hayatınızın geçen hikayesini görmek için olsun! Canavar o konuşuyor!

Bu yolu para etmediğini anlamak için kaç kere Bunu tekrar gitmek yapmak zorunda!
Nasıl yani tekrar!?
-Bak!

Dario o güne kadar o çift soymaktan ve canavarın duymak oldu gözlerinin önünden geçiyor hayatını görür!
Iyi Dario bak! Iyi bak! Kaç kez gerektiği gibi bak! Sizinle tekrar yapmak sonsuzluk var!

Dario sonra her şey tekrar oluyor görür, o acıyı durdurmak istiyor! Ağrı nihayet! Ve Darius şey hatırlamıyorum, ama bir mason olarak çalışan ve yine uyuşturucu dünyasında kaybolmak onun yetişkin yaşamda kadar bu, orada bir çocuk mütevazı bir evde yeniden doğuyor ve onun çocukluk yaşayan Darius bir çocuk oldu! O her zaman çok terden sırılsıklam, onun yatakta uyanır gibi çok az uyku var ender gecelerden biri olarak! O belli belirsiz o Lucas iki sonra öldürdüğünü eşinizle bir çift saldırıya bir kabus ince öldü hatırlar ve o şeytani varlık stumbles. Uyandığı zaman o Luke bakar ve der ki:

-Lanet olsun benim ... Ben de skrotum şimdi çok gerçek görünüyordu bir kabus vardı. Hiç onlardan biri mi vardı?
-Daha fazla kabus yok, ama doğrudan vardı, bir ay adam uyku yok.
-Çok iğrençti ...
O-Nasıl oldu?
Ben doğru hatırlıyorum yok, sadece ikimiz morríamos ama tam olarak ne hatırlamıyorum biliyorum, o zaman ben bir iğrenç canavar ile çok karanlık bir yerde olduğunu biliyorum ...
-Çılgın unut. Herkes birgün ölecek. Bunu yapmak edelim! Ben her gün shard almak tabalhá korkuyorum.

Yine iki saldırıdan aşığın çifti vardır. Darius aynı şeyleri söyler ve ekler:
-Vamo! Vamo! Eğer ölmek istemiyorsanız Ve cevap vermeyin!
Calmae yüze. Ben saat vereceğim. - Adam o zaman dünyanın sakin en büyük saati verir.

Dario sonra diyor:
Ve sen! Çok ne var Passae!
-Ben sadece iki gerçek cebi var! Tut! - Onu sinir uzatıyor.

Soygundan sonra iki sonra go away ve bisiklet bırakın. Ve şimdi bisiklet orada geliyorsun, ama bu kez çift yaşıyor bırakarak. Yine Darius bu konuda şikayet duman Ze Fırça dinleme Lucas ağzından geliyor diyor:

Yüz ... Hiç daha önce bir durumu yaşadıktan bu duygu vardı.
Tüm zamanların! Bu da bir esinti denir! Yakında Vambora.

Bu policiai darbe dışında bir şey yok ve Darius ve Lucas kendi silah işaret ediyor. Lucas silahını çeker ve çekim başlar. Ama sonra göğsünden vuruldu! Darius korkuyor konuşma:

-Tamam! Ben kaybettim! Ben kaybettim!

Memuru bağırdı:

Orospu katında fela on-Yalan! Orada tepki vermiyor!

Diğer çekim duman ağız içinde verilir. Polis diyor ki:
Tamam-silahlı serseri! Kurşun yemek silahı bırak!
Tamam-tamam!

Darius daha sonra tutuklandı ve Joe Fırça Ayrıca, iki sonra şimdi Darius henüz hiçbir sabıkası vardı tutuklandı, bölgesel polis istasyonuna iletilir, hapiste çok zaman almaz. Orada bir hafta geçiriyor, ama tekrar tekrar suç işlemeye kadar hapiste sonunda biten, soygun ve silahlı soygun için yargılanıyor biter. , Evanjelikler orada ziyaret edilmiştir zaman, onlardan biri size bir İncil verir. Daha sonra İncil'i okumaya, cezasının kalan kısmını, bu cehennemde zinciri denir ne kadar onun sadece teselli olmuştur. O, tüm İncil okuduktan sonra orada bıraktım cezasını azalır çıkana kadar o aynı hikaye birçok araya geldi bağımlıları için bir kurtarma merkezi, itiraf etmeye karar verir.

Part.2

Darius, klinik ilaç şimdi Good Samaritan adlandırılan, yaklaşık 2 ay vardır. Klinikte Hayat neredeyse manastır, orada tüm kurallara uyun ve niyeti olan ilaçlar çıkın. Istatistikler ona karşı olmasına rağmen, orada bırakmak olanların% 90, geri bağımlı olmaktan gidin. Birçok gelip gördü, bu mücadelede yardım eski bağımlısı erkekler Good Samaritan toplumunun işçilerdir. Topluma karşı gerçek bir iş yapmak kimin kaç bir dini varlık. Annesi olsa bir beşik Katolik doğmuş gospel, olsa Darius çok din ile bağlantılı bir kişi değildi, onun alkolik babasının bir bar kavgasında 30 yaşındayken ölmüştü. Bekar bir anne, Darius'un kız uyuşturucu kayıp olmadığını fark dikkat çekmek için iki kız kardeşinin üzerinde onu bırakmak. Darius onu şimdi o, İncil okur, her gün zaten İncil okuma bitiriyor ikinci kez, ama bazen okur hayran yenilenen umut, o ayet var olduğunu fark ettim birkaç biridir vardır saat onu, Tanrı ve zaman ondan nefret hayran zaten İncil çelişkileri keşfetmek oldu yapmak, ama her zaman iyi ne almak ve çobanlar Dediğim gibi bazı parçalar, sadece bağlam ya da figüratif bir konu vardı taklit etmeye çalıştı. Bir öğleden sonra, bir adam, çok tanıdık görünen bir adam görüyordu. O 21 Aralık 2012 tarihinde saldırıya adam olduğunu hatırlar! Adam geldi ve selamlıyor işçi görev ve kim bilir. Darius bakın ve şöyle diyor:
-Merhaba!
Hi-... - Darius yanıt verir.
-Komik ... Ben bir yerde gördüm düşünüyorum ...

"O kask, onu soydular kim olduğumu olduğunu biliyorum, ama kask yok olsa siperliği vardı edemez ..." Daha sonra cevaplar.

Böyle birileri görmüş olmalı.
Bu ... O olabilir ...
-Adın ne senin?
-Nilton.
-Memnun oldum.

Dario Nilton yoluyla, bazen O günden itibaren, bazen zaman elinden merkezinde ziyaret etti ve orada hasta konuştum ve her zaman ekmek, giysi ya da topluma hizmet için bir şey genellikle, onlara bir şey getirdim. Zamanla Darius Nilton ile fazla samimiyet var başladı. Bir gün onlar şu konuşma yapıyorduk:
-Sonra Darius? Onun hikayesi daha fazla veya daha az burada hemen hemen herkes aynıdır? Yanlış bir kalabalık ile karışmaya başlar dürüst çalıştı?
Pahalı. Uyuşturucu her şeyi yok. Tekrar başlatmak için çalışıyorum.
-Başlatın. Ben her zaman sonsuz bir yeni başlangıcı yaşıyor inanıyoruz.
-Ne demek istiyorsun?
Hiç Bugün içinde yaşadığımız tüm, sadece bir tekrarı olduğunu düşünmek için durdu-mı?
Zaten yüz ... Suç öldürüldükten onunla bu aynı konuşmayı yapıyordu ben gününde eşim gördüm ....
Sen dostum biliyorum ... Bir kez beni ve benim kız arkadaşım saldırıya uğrayan. Ben bile zaman çok sakin ve biraz pratik dövüş sanatları var, çünkü tepki düşündüm, ama benim kafamda bir şey de ben ve ben tepki eğer kötü bir anlaşma olacağını aracılığıyla olmuştu olduğunu söyledi, çünkü tepki vermemeyi tercih .. .
Bu doğru ... Sen doğru seçim yaptı ... Sana bir şey söylemek istiyorum.
-Ne?
-Bu bana ve gece soydular olduğunu eşim oldu ...

Nilton bir süre baktı ve dedi ki:
Adam De-iyi. Sana kızgın değilim. Crack Aklını kaybetmek yapar.
Bu pahalı ...
Aklımı kaybettim, çünkü ne oldu daha fazla veya daha az biliyorum.
-Çünkü ilaçlar?
-Hayır. Uyuşturucu beni Aklımı kaybetmek asla, ben zaten esrar denemiş ve kokain bir kez kokuyordu. Esrar ben bile 12 kez füme, ama kafamda, asla yapılmış şimdi ben 28 yaşındayım düşünmüyordu. Ve ben bu ilaçların kafamda hiç olduğunu söylemekten gurur duyuyorum. Ben oldukça iyi yemek ve sulu para harcamak istiyorum!

Hem güldü, sonra söylemek geri Nilton:
-Ama benim sorunum, ilaçlar daha kötü olduğunu da manik depresif olarak bilinen daha önce bipolar bozukluk, bir tedavi olmayan bir hastalıktır, muzdarip. Ben ilaç olmadan yaşamaya çalışacağım, bir gün yaşam için ilaç ya da belki almak zorunda kalacağım ancak krizler gördüğüm!
Bu hastalık nasıl?
-Ben ilaç olmadan bir esrarkeş noia gibiyim. Anladın mı?
Ben hayal ...
-Değil her zaman calejarem metre kadar durmadan ileri geri yürüme, intihar düşünceleri ve coşku aşamasında birçok şey için hareketsiz oturmak değil güçlü bir depresyon uzanabilir ruh köklü bir değişim vardır bahsetmiyorum.
Bu yüzden çok zor olmalı.
Neyse ki benim için, benim dikkat çekmek için güçlü bir ailenin içine doğdu.
Sevindim sağ adam.
-Bunu ben surtado iken, bir sürü pislik yapmış ben bile burada staj çalıştı, bir darülaceze iki kez hastaneye kaldırıldı, ama benim sorunum zaten var onlar burada personeli ziyaret edebilirsiniz, ancak onlar beni burada stajyer gerek yoktu dedi ilaçlarla birlikte değildi Kriz tanık. Onlar beni karşıladı, ben her zaman elimden şekilde onlara yardımcı.
Ben dostum anlıyorum. Eğer bir Protestan mısınız?
-Hayır. Ben neredeyse bir ateist olduğumu söyleyebilirim! O şey evrenin fiske ve o bazı doğal ve ruhsal düzeni ile geldi doğurdu inanıyorum. Ama dürüst olmak gerekirse, ben İncil Tanrı'ya inanmıyorum.
-Neden?
-Için bir kaç şey, ben bunu Tanrı Yehova beni inkâr yapmak çok çelişkiler okudum, İncil biliyorum.
-Gerçeği.
-Ve en çok Hıristiyan din bugün tam olarak, İncil ile katılmıyorum şey ebedi işkence cehennem dogmadır.
-Yüz. Acı hak kötü insanlar vardır.
Ben-biliyorum, ama bu bile acı ebedi olması gerekir bu yüzden.
-İnsanlar özgür iradeye sahip.
-Ama bir mümkün olduğu kadar kötü olabilir ve sonsuza dek acı çekmeyi seçmesini asla.
-Gerçeği.
Benim için-Ceza, bunu yenilemek, düzeltmek için bir şey olmak zorunda. Cehennem herkes yeniliyor hayır! Bu sadece acı bir hapishane ve pişmanlık yapmayacağım.
-Bir kişi hayatta olduğu gibi yeryüzünde tövbe olabilirdi.
-Siz Allah'ın rahmeti sonsuz olduğuna inanıyorum?
-Evet.
-Bunu Mezmur 100 okudun mu?
-Evet, ama ben doğru hatırlamıyorum, ben iki kez İncil okudum.
-Tamam. İncil ve salt Mezmurlar 100, 5. ayet tut.
Daha sonra "RAB iyidir ve merhameti sonsuz olduğu için, ve O'nun gerçeği nesilden nesile devam eder." Okur
Mezmurlar 100:5


-Peki o adam. Sen ebedi olan ne biliyor musun? Bu sonu yoktur değil mi? Başlangıcı ve sonu varsa? Değil mi?
Sağ.
-Peki o zaman, Tanrı'nın merhameti sonsuzdur.
-Ama İncil sizi mahkum edilecek olanların sahip olacağını söyledi.
-Güzellik. Benim akıl eşlik. Merhamet her zaman bir şans daha doğru vermek eylemidir?
Sağ.
-Sen iyi birisi ikinci bir şans olacak eğer bir insan olarak. Burada bak. İnsan merhamet hapisten ve burada onun ikinci bir şans yaşıyor. Daha sonra bu gibi diğer şansı olmayacaktır. Hatta olabilir, ama sonsuza doğru olmaz?
-Evet.
-Peki. Allah'ın rahmeti sonsuz, o da cehennemde acı bile size değer olmak zorundadır.
-Ama İncil'de hiçbir şey kaydedilir söylüyor.
-Sen olduğunu düşünüyorum, ama önce sana bir ayet göstermek zorunda. İş 42, ayetler 1 ve 2'de gidin.
-Tamam!

İşte orada yazılmış: "Sonra İş, söyleyerek, RAB yanıtladı
Peki ben sen bekliyorsun her şeyi biliyorum, ve seninkiler bertaraf edilebilir hiçbir amacı bu. "
İş 42:1-2
-Ne bu ayet anlıyor musun? Her şeyi Allah hakkı alır istediği çok açık var?
-Evet
-Sence bir amaç ya da bir arzu varsa, sağ arzu yerine getirmek için her türlü planı olacak sen inanıyor musun?
-Evet.
-Peki. Ama bir sorun. Yakında, bir insan vardır. Sen başarısız olabilir. Değil mi?
-Evet.
-Ama Tanrı her şeye kadir olduğunu, bu yüzden olmasını istediğiniz her şey olacak! Değil mi?
-Evet.
-Tamam. Ben bu ile gidiyorum nerede. İlk Timothy, bölüm 2, ayet 3 ve 4 gidin.
-Tamam!

İşte orada yazılmış: "Bu iyi ve Tanrı bizim Kurtarıcımız sevindiren,
Kim tüm insanların kurtulmasını zorunda kalacak ve gerçeğin bilgisine gelmesini. 1 Timoteos 2:3-4 "

Darius-anlaşılır? Sadece Tanrı'nın en büyük arzusu, senin yüksek amacı tüm kaydedilmiş olması olduğunu söyledi. Hangi hakim olacak? Tanrı'nın ya senin?
-Tanrı ...
-Için tamamlayın. Matta 5, ayet 26 gidin.

İşte orada yazılmış: "Şüphesiz ben size son farthing ödeyene kadar sana hiçbir şekilde oradan ileri gideceğiz diyorum.
Matta 5:26 "

-Darius baştan, İsa'nın kıyamet başvurduğu okuyacak bu bölümü okuyun Peki, eğer bu, kıyamet için bir referanstır.

Darius okumak ve Nilton söyledi doğruladı. Nilton Sonra devam ediyor:
Eğer son kuruş ya da madeni para ödeyene kadar-Do hapishane bırakmayın. Sonra sadece sınırlı bir süre için cehennemde olacağını, bu sembolik söylüyorlar. Ben Darius demek istediğimi anladın mı? O kırmızı hapı yuttu ve şimdi gerçeği görüyor musun?
-Evet. - Darius görünümlü Nilton için hayran diyor.
Adam Poi-iyi. Ben sürekli bir döngü, sonsuz yeni bir başlangıç ​​bizim yaşam bahsettiğimi biliyor musun?
Biliyorum.
Eh, Vaiz bölüm 3, ayet 15 İncil bakmak.

İşte orada yazılmış: "olur veya olabilir her şey daha önce de oldu. Tanrı bir daha tekrarlanmayacak olmasını sağlıyor. "Vaiz, bölüm 3, 15

-Peki. King Solomon neyi kastettiğini bilmek ister misiniz? Biz öldüğümüzde, tekrar tüm yaşatacaktır bu. Olur her şey daha önce de oldu ve olabilecek her şeyi zaten daha önce de oldu için. Eğer uyuşturucu var ve kurtarmak ve bir parça ile sonraki yaşamında büyümeye burada bir adam olmak olur Yani, pahalıdır. Bu daha önce de oldu! Eğer ilaçlar ile karışmaya ölen bir adam olsaydı, bu da daha önce de oldu! Uyuşturucu bulaştın ve bugün Mimar olmak asla bir adam olabilseydim. Bu da daha önce de oldu! Bu ayette açıkça görülmektedir için. Ne olursa olsun veya ne olabilir ne, daha önce oldu! Sonra ücretsiz ajans girerken! Size ne bu olasılıkların hangisi? Yani evet ben özgür irade olduğunu söyleyebilirim. O her zaman sadece size katılabilir güne kadar en iyi seçim yapmak için bu yeni dünyanın bir kopyasını, onu tekrar canlandırılması, biz daha önce yaşamış olduğu aynı hayatı yaşamak ölümden sonra bile Tanrı'nın bize verdiği bir fırsattır Kesinlikle Tanrım!
-Dostum! Ben hayret ediyorum! Bu çok mantıklı!
-Peki dostum. Hatta benim görüşüme göre, bir video oyunu için kolay, orta ve zor düzeyde olduğu gibi, daha fazla zorluklar veya tesisleri ile her şeyi yeniden hatırladım. Zorluk, sabit seviye sakat veya yaşamış hatta benim gibi iyi durumda olan bir aile içinde tekrar tüm yeniden yaşamak ve o kadar fazla olacaktır bu durumda olabilir beter yeniden doğuş ailesi ile doğmuş olabilir Senin için kolay. Bu anlamak kolay seviyede olurdu?
Çakmak yüze imkansız!
Sonra-Tamam!

Darius daha sonra Good Samaritan Merkezi geçmelidir dokuz ay geçirdi, diğer bağımlıları alışkanlık tekme yardımcı işçi biriydi ve o dürüst çalışmaya döndü, evli ve iki oğlu vardı ve onlara iyi yaptı. Sonra 93 yaşında, zaten karısı öldüğünden beri dul, aynı zamanda zayıf ve ölmeye başlar. Ve orada başka Oval Ofis yine Darius, ama bu sefer beyaz ve bu odanın duvarlarının 93 yaşında ölümü gününe kadar doğduğu günden beri, yine hayatını geçirmek alır. O duygusal alır ve kendi kendine diyor. "Ben de, msn benim seçimler ve benim acı kurtarmak için daha iyisini ve beni seven olurdu yaşadıklarını biliyoruz."

Ve Darius mütevazi bir aile orada tekrar doğuyor, o da büyür ve bir duvarcı olarak çalışmaktadır. Sevgilisi geniş bir kez daha Lucas ile o bir geneleve gidiyor. Onun arkadaşları daha sonra onu esrar sunuyoruz, ama onun içinde bir şey, zaten bu durum deneyimli olma hissini yeniden yukarıya çıkıyor ve bir şey ilaç denemek için kötü bir iş var ve diyor söyler:
Non-yüzler. Dışında için. Burada çıkıyorum.

Daha sonra bir moto-taksi tutup eve gitmek ve sonra yavaş yavaş Luka dostluk kesti harcamak. Kim ilaçların alışkanlık tekme yardım etmeye çalıştı, ama onlar kendini savunma düşünün çünkü tutuklandı değildi, hayatta kalmak ve evlenmek için gelen kız arkadaşı kurtarmak için onu öldürmek zorunda kaldı, çünkü daha sonra onu kendi gözleriyle öldüğünü gördüm. Ama bu başka bir hikaye ... Çaba diye, hayatımda vardı okula geri döndüm, liseyi bitirdi ve çok mücadele mimarlık alanında ihtisas sonrası ile Şimdi Darius. Ve şimdi 78 yaşında, torunu sorar 15 yıldır konuşurken güzel bir gün:
-Dede. Ben cehenneme gitmekten çok korkuyorum.
Oğlum bak. Sen cehenneme gitmiyorsun.
-Ama annem ben porno siteleri alırsam görürsünüz diyor.
Annesi hiçbir şey bilmiyordum.
O günah olduğunu söylüyor.
Sevgili torunum. Sana söylediklerimi iyi dinle.
-Tamam.
-Sadece bir günahı, diğer insanların sizin için olduğu gibi onlar için çok istenmeyen bir duruma geçiyor yakın zorlamaktır.
Nasıl yani?
-Ne zaman çalmak, birinin çalınmasını istenmeyen durum geçmek olun. Birinin yalan, bir kişinin hile olarak bu istenmeyen durum geçmesi olun. Birini öldürdüğünüz zaman, o kişinin öldürülme istenmeyen durum geçmesi olun. Anlaşıldı mı?
Evet, büyükbaba!
İşte bu-çocuk. Şimdi şu bir video oyunu oynayalım!


Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.