sábado, 19 de janeiro de 2013

Kronikat e një fillim të ri



Kronike përkthyer nga portugalisht në gjuhën e tyre me google translator. Unë nuk mund të garantojë që ajo të jetë 100% besnik gjuhën e tij!

Kronikat e një fillim të ri

Lexoni këtë para se të filloni

"Çdo gjë që ndodh apo mund të ndodhë ka ndodhur më parë. Perëndia bën të ndodhë diçka ndodhë përsëri ", Predikuesi, kapitulli 3, 15. (Bibla në gjuhën e sotme)




Që ndonjëherë ka pasur ndjenjën e ka kaluar nëpër një situatë që po përjeton tani? DejaVu i njohur si? Shumë mendojnë kështu! Kush ëndërruar ndonjëherë se ky ishte duke shkuar për të punuar dhe ëndërr dëshmitarë të një aksident me motor? Zgjohet dhe merr nëpërmjet encucado me ëndrrën që kishte, zakonisht marrin kafe tuaj, ende kujtuar ëndrrën, atëherë ajo do të punojë. Shkuarja për të punuar dhe pastaj dëshmitarët aksident motor atë! Shumë njerëz nuk kanë ëndrrat precognitive, por ajo do të jetë ëndrrat paralajmërues? Do të shohim se çfarë do të ndodhë apo çfarë mund të ndodhë? Ose çfarë ka ndodhur apo çfarë mund të ndodhë? Ideja është shumë e thjeshtë, ne jetojmë në një cikël të pafundme duke u remade cikleve çdo herë një cikël përfundon! Një ditë ky univers do të ketë fundin e saj dhe të rinisni të gjithë përsëri! Dhe gjithçka që ka ndodhur para apo çfarë mund të ndodhë sot, do të ndodhë përsëri! Ligji i kohës është përsëritje e përjetshme! Ne jemi të lidhur në kohë në çdo cikël që i jep universin, ne jemi duke përjetuar të gjithë përsëri! Jetë destinacione të ndryshme me të gjithë të njëjtë ose të ngjashëm me atë që kemi përjetuar në ciklin e mëparshëm, por nuk është i vetëdijshëm për këtë.


Fillimi i ri i Darit

Darius ishte një njeri i ri, i cili u lind në një familje të përulur në vend i humbur e Maranhão, duke luftuar për të përfunduar shkollën fillore, por jeta ishte e vështirë, kishte për të punuar në fillim. Ajo filloi si asistent një murator, mosha 19 është konsideruar tashmë një murator profesionale dhe atje ai është duke punuar në një ndërtesë, të shtunën në orët e vona, bashkëpunëtor i tij i ri Etami shikon atë dhe thotë:
-Darius. Le tani të lënë natën pas mbarimit këtë koncert këtu?
-Mund të jetë i shtrenjtë, madje edhe kanë nevojë për t'u çlodhur, do të bëjë dy javë të dashurën time shkatërroi me Lucas.
-Unë e di një vend shumë të ftohtë që ka një shumë të nxehtë grua! Ajo do të jetë mirë për ju lehtësuar mendjen! Ce ka nevojë për një pidhi për t'u çlodhur bro!
Kjo është ... Unë mendoj se do të ndihmojë.

Të dy më pas organizoni, Lucas pastaj lëviz në shtëpinë e Darit para se të shkojnë, ai tregon nënën e tij ai do të thotë:
Shko me Perëndinë biri im! Dhe të jenë të kujdesshëm!
-Qëndro i qetë nënë! I kthehet dhe të shkoj pa u zgjuar ju lart! Kisses!

Lucas thotë:
-Grab përkrenare tuaj dhe ngjitet tip të drejtë!

Dy pastaj shkoni, atëherë të vijnë në vendin që ka njohur muzikë me zë të lartë dhe techno Grin kodrina. Vendi që ndaloi është një bordello e njohur, ku punëtorët e ndershëm do të shpenzojnë paratë e tyre të vështirë të fituara për të pirë, kanë marrëdhënie seksuale dhe të bëjë gjërat më keq, si përdorimin e drogës. Kjo është një natë aq larg sa të tjera për të Darit, ai pastaj rregullon një prostitutë sesa 50 qij reale e saj prapa në tryezë dhe mikun e tij Luka, ai vëren se ai është me dy miqtë, duke pirë një birrë dhe pirja e duhanit një cigare të ndryshme . Ai shpejt kupton se ai është marihuana:

-Boy! Unë nuk e di tha zbukuruar atë!
Relax, dude! Vetëm pikërisht ajo që unë pi duhan. Pse nuk ju provoni?
-Face. Jo kjo nuk ka të shkurtër ...
-Qëndro i qetë, ai do të ju lënë të qetë, më lejoni të prezantoj me partnerët e mi këtu. Kjo është Alberto dhe Andrew studiuar me mua, ne jemi këtu për të bërë një rrotë për të pirë duhan këtë përbashkët. Hyrë në këtë minierë.
-Unë nuk përballen me ...

Të tjerët qeshin dhe pastaj Alberto flet:
Relax-dude. Kjo këtu nuk do të ju lejojnë të marrë nga të tjerët agresive duke vrarë, vetëm të qëndrojë larg nga guri!
-Gurit? Ka dikush që dëshirojnë të hedhin gurë?

Tre pastaj të fillojë duke qeshur, atëherë Andrew thotë:

-Gurit është një pseudonim që ne japim për të goditur në paradë këtu. Djalë që vesh atë të bëhet një mumje pa vullnet, Beck ynë këtu, shumë Addictive, por shumica e tyre nuk është e varur. Por të paktën kjo nuk do të ju lejojnë të kthehet në një vrasës mumje. Bora ky djalë i jep një pije pak atje!

Pastaj nuk është përdorur marihuanë Dário për herë të parë ndjen një ndjenjë e kënaqësi shumë të mirë. E ardhshëm 6 muaj kalojnë me Lucas dhe dy miqtë e tjerë është gjithmonë në fundjavë, Dario gjithmonë pinë moderuar dhe pi bazuar moderuar tij. Netët e vonshme piknik dhe seksit janë gjithmonë në natën e shtunë, pasi ata nuk punojnë të dielën. Deri tani Darius shihet në kontroll, por aty vjen një ditë që ai i jep një vacilada, vetëm do të punojnë të hënën, me një gjellë e mbetur të jashtëzakonshme nga një natë më parë. Ai ka një performancë shumë të keqe në mëngjes, në drekë ai vëren se shoku i tij Lucas i cili ishte në parti me vete natë para ose demonstrojnë lodhje në punë, ai është atje në një humor të mirë. Pyetja Darius:

Face-... Si e keni arritur?
-Boy, është kjo, ajo ka qenë rreth 5 javë që unë të përdorni përherë një gur në mëngjes para se të punës, vetëm në këtë hënave, është një mënyrë për mua për të mbajtur nën. Pas të gjitha nuk duan të bëhet një vrasës mumje!
Yeah, djalë i çmendur! Keni humbur mendjen tuaj!
-Relax bro. Jo për të kënaq në këtë bushtër dhe jo të qëndrojnë zgjuar për ditë, vetëm një e përbashkët e të pirë duhan marihuanë natën që ju të fle si një engjëll. Këtu është për një kryesim të mirë deri në ditën tjetër. Guri Unë vetëm për të përdorur hënave. Try it këtu për ju për të parë se si dita juaj do të japë! Ligadão ju bën të minave!
Jo-fytyrë ...

Në të dyja insistojnë Lucas, Darius përjetuar gurin e parë. Pastaj në e ardhshme 3 muaj tyre, tani jo vetëm që do festat në shtunat, të dielat ai shkon shumë dhe çdo të hënë ai dhe Lucas duhan rock tuaj plas. Të dy fillojnë të shkojnë së bashku për të blerë shkëmb tuaj dhe e hënë marihuanë tuaj në gojën e tymit. Deri një ditë, ata blejnë marihuanë, dy të shihni se ka shumë marihuanë. Ata pastaj të fillojnë të përdorin më shpesh plas, e cila nuk është më vetëm të hënave në mëngjes dhe shkon në çdo mëngjes, pastaj çdo mëngjes dhe mbrëmje! Kur ju të paktën presim atë, tashmë janë të varur plotësisht. Darius nuk jeton më me nënën e tij, me Luka tani jeton në një dhomë të pistë dhe dy praktikës tani grabitje e armatosur, ku një motor. Lucas në biçikletë dhe me revole Darit 38, në natën e 21 dhjetor 2012, si dy janë gjithmonë të gjuetisë viktimën e tij. Kalimi një rrugë bosh, para 21 ora, ata shohin një çift të dashurit, të ndaluar biçikletë në frontin e tyre, së shpejti zbret Dario dhe thotë:
-Keni humbur! Humbur! Sulm! Paratë Vai vjen me telefon!

Njeriu thotë:

Calmae-fytyrë ... Vetëm këtu për të shikuar ...

Nga koha njeriu fillon të marrë orën dhe do të japë të Darit, ai përgatitet për një reagim dhe shpejt shkelm barkun e Darit, ku ai u mbështet me armë pranë barkun e saj, ku ajo ishte duke u përgatitur për të hequr në çdo kohë që vetëm nuk ishte mjaft i shpejtë. Darius bie në tokë me armë në anën tjetër, dhe të shikojnë për një tjetër, kur ai zgjohet, nuk ishte vetëm një e shtënë. Njeriu që është i çarmatosur tani terrenin me një plumb që shpuar gjoksin e tij dhe e la vdes në dysheme, vajza që shoqërohen Vai të takohet me Eliseun dhe përqafime atë dhe qarat qan për:

Ju lutem! Go larg!

Lucas gjithashtu hedh kokën kundër rënë i vdekur në tokë!

-Le të Dario! Vamo!
-Ju nuk më thoni se tava njeri i armatosur!
Sobe sobe-ndyrë!

Dy pastaj largohen me gjithçka mbi biçikletë, të ndaluar që vijnë në shtëpinë tuaj dhe të fillojnë duke argumentuar për një kohë të gjatë:

Lucas-Damn! Ai e nevojshme të ketë vrarë ata të dy!
Ajo ishte adrenalina e qij moment! Biri i vajzës çarmatosur ju! Ai do të marrë armën e tij dhe më vonë t'ju vrasin!
Por gjithashtu, pse vrasin fytyrën e saj!
-Pse? Nuk ka kuptim Dude! Le të trajtojë vetëm shikojnë këtë djalë të shkoni në dhe të trajtojë guri Bronha tonë Ze!

Dy pastaj shkoni tek Joe Bronha blerë gurë tuaj:
Pastaj-Ze. Si copë e thyer ne të merrni nga ajo. - Lucas thotë.
-Shikoni këtë orë ... I like it. I like it. Nga mua duke i dhënë dy shkëmbinj.
Ze-Damn! Dy gurë! Kjo e drejtë këtu nuk shikojnë Paraguay!
Mirë-bum mua jashtë! - Joe yells treguar Bereta tuaj për t'u përballur me Lucas!
-O ti pranojnë këtë tani ose ju ngjit çalë!

Joe Bereta bronha pastaj tregon për dy të tij. Lucas duket në Joe bronha, zgjedh dy gurë dhe lë me Darius ankuar:

Mut-i Shenjtë ... Dario ... Unë jam duke u dehur me Ze ... Ai ka zhvleftësuar gjithnjë tonë mallra ...
-Unë nuk mund të ndalet duke menduar për ato djalë dy ...
-Damn mermão! Do të qëndrojë me pendë pak kam vrarë playboy atje tani! Dhe që të dashurën pak bushtër! Apo ishte ai ishte ju!
Jo-Lucas ... Ne nuk duhet të arrijë në këtë pikë ...

Një e shtënë pushkë është dhënë! Kreu Luka është shkatërruar! Pastaj policë dhe civilë të cilët ishin PM.2 gatishmëri të fillojnë të largohen nga vendet më së paku menduar se ata do të shfaqet. Dario pastaj fillon running! Por është qëlluar në këmbë dhe bie në tokë ulëritës në dhimbje. Oficerët e tjera hyjnë në gojën dhe tymi plumbat më shumë janë pushuar nga puna. Darius ajo është në terren në agoninë e dhimbjes, një oficer i policisë së bardhë shtat, me sy blu merr pranë tij dhe i thotë:

Lost-bum! Një orë më parë kemi marrë shfaqjes së një çifti të pamartuar që ishte grabitur! Vajza vdiq në çast dhe njeriu i mbijetoi rrugën për në spital! Njerëzit të cilët ishin denoncuar nga larg! Kur e kuptova kush ishte ai isha i tërbuar! Vdekja e partnerin e tij ishte e merituar mirë! Ne tashmë ishte shikuar ju të dy dhe që goja e tymit! Partneri juaj vrau një djalë i cili ishte populli shumë të mirë, ai mund të bëhet një i policisë të madh në të ardhmen, sepse ajo na ka ndihmuar, turp se sëmundja e tij nuk lënë! Partneri im ka pasur fatin e mirë të kenë dëgjuar mikun e tij pohojnë se rastësisht vrau ata të dy! I dha komandë zanore radio për të fshini bastard dhe ai erdhi direkt mbi këtu!
-Unë nuk e mbytën atë sinhor!
Kjo nuk ka rëndësi! Ju jeni më shumë si mut se!

Një e shtënë është shkarkuar më pas policia pistoletë dhe Dario tani është i vdekur! Në fakt mendoj se Darius ka vdekur! Ai nuk e di se çfarë po ndodh rreth tyre, por tani e gjen veten në një birucë të errët dhe ovale. Fillon dëgjuar Hungërimë çuditshme ... Shikoni rreth jush dhe të shohin një kafshë shëmtuar dhe i çuditshëm! Ngjan një panterë e zezë me krahë bat dhe një gomar i madh me një majë shtize që e bën zërin e një rrapëllimë dhe është ginormous! Ajo buzëqesh në atë dhe pastaj të thotë:

-Darius Hello! Unë jam ekzekutori tuaj këtu!
-Zoti im! Çfarë unë jam duke bërë këtu! Mendova se nuk do të jetë më shumë!
Shumë si-ju mendoni të njëjtën gjë.
Ju lutem! Mos lënduar mua!
-Ju nuk do të vuajnë aq shumë! Unë nuk do të thosha të njëjtën gjë e mikut të tij dhe Ze Bronha!

Qenia talentuar pastaj shpon gjoksin e Darit të kalojë atë! Dario pastaj fillon ndjenja shumë dhimbje në atë që duket të jetë trupi i tij, por ai kujton se kjo është shpirti i tij shumë dhe britmat! Bisha pastaj flet:

-Shikoni drejtë nëpërmjet ekranit që do të jetë në rrugën tuaj! Shikoni mirë!

Bisha pastaj Darius dhe ai ngre një shumë dhimbje, të merrni për të parë historinë e kalimit të jetës tuaj para syve tuaj! Bisha pastaj flet!

Sa herë që unë duhet të bëjë që ju të shkoni nëpër atë përsëri për ju të kuptoni se kjo rrugë nuk do të paguani!
Si kështu përsëri?
-Shiko!

Dario atëherë e sheh jetën e tij kalon para syve të tij deri në ditën që ai u plaçkitjen çift dhe dëgjoni bisha thonë!
Shikoni dhe-Dario! Shikoni mirë! Shikoni sa herë si të nevojshme! Unë kam përjetësi për të bërë atë përsëri me ju!

Dario pastaj sheh çdo gjë ndodh përsëri, ai dëshiron dhimbje për të ndaluar! Dhimbje në fund! Dhe Darius nuk ka mend asgjë, por ka një fëmijë të lindur përsëri në një shtëpi të përulur dhe të jetojnë fëmijërinë e tij, deri në jetën e tij të rritur duke punuar si një mason dhe për të marrë humbur në botën e drogës përsëri, këtë Darius ishte një fëmijë! Në një nga netët e rralla që mori fle shumë pak si ai gjithmonë zgjohet në shtratin e tij, ngjyhet në djersë aq shumë! Ai paksa kujton një makth ai sulmoi një çift me partnerin tuaj që Lucas vranë pas dy vdiq në rregull dhe ai pengohet mbi qenie demonike. Kur ai zgjohet ai shikon në Luka dhe thotë:

-Damn my ... Unë kisha një makth shumë scrotum tani dukej shumë e vërtetë. Pasur ndonjëherë një nga ata?
-Jo këqija shumë, por ka pasur të drejtpërdrejtë, nuk fle në një djalë muaj.
-Kjo ishte mërzitur ...
-Si ishte ajo?
Unë nuk e mbani mend të drejtë, vetëm e di se ne nuk dyja morríamos por mos harroni pikërisht ajo që ishte, atëherë unë e di unë kam qenë në një vend shumë të errët me një bishë të shëmtuar ...
Harrojeni-çmendur. Gjithkush do të vdesë një ditë. Le ta bëjmë këtë! Unë kam frikë për të marrë tabalhá copë e thyer e çdo ditë.

Përsëri ka sulmuar dy palë dashuruar. Darius tregon të njëjtat gjëra dhe shton:
-Vamo! Vamo! Dhe mos përgjigjet në qoftë se ju nuk vdesin!
Calmae-fytyrë. Unë do të jap orën. - Njeriu pastaj ju jep orën madh në botë qetësi.

Dario pastaj thotë:
Dhe ju! Passae ajo ka shumë!
-Kam vetëm dy xhepin e vërtetë! Grab! - Ajo dorëzon atij nervor.

Të dy pas grabitjes pastaj shkoni larg dhe të lënë biçikletë. Dhe tani ata po vijnë atje në biçikletë, por këtë herë duke e lënë çifti jetojnë. Përsëri Darius po vjen nga goja e Ze tymi Lucas brushave dëgjimit ankuar në lidhje me atë që ai thotë:

Face-... Pasur ndonjëherë se ndjenja e kanë përjetuar tashmë një situatë para.
Të gjitha kohërave! Kjo është quajtur një fllad too! Vambora shpejti.

Nuk është asgjë nga goditje policiai dhe janë treguar armët e tyre të Darit dhe Lucas. Lucas tërheq armë e tij dhe fillon të shtënat. Por pastaj është qëlluar në gjoks! Fjalimi Darius frikë:

-Mirë! Kam humbur! Kam humbur!

Oficeri bërtiti:

-Shtrihuni në dysheme fela e një kurvë! Ka nuk reagon!

Të shtëna të tjera janë dhënë brenda gojën e tymit. Vjedh thotë:
Mirë-armatosur bum! Lini armë plumb do të hani!
Mirë-mirë!

Darius është arrestuar dhe pastaj brushave Joe gjithashtu, dy janë përcjellë më pas në stacionin e policisë rajonale, tani Darius është arrestuar ende nuk kishte kaluar kriminale, ai nuk ka marrë shumë kohë në burg. Shpenzon një javë atje, por përsëri kryejnë krime përsëri, përfundon duke u gjykuar për vjedhje dhe grabitje me armë, duke përfunduar deri në fund në burg. Kur nuk është, është vizituar nga ungjillorë, njëri prej tyre ju jep një Bibël. Ai pastaj kalon pjesën e mbetur të dënimit të tij, duke lexuar Biblën, ajo ka qenë ngushëllimi i tij vetëm në se sa është në ferr quhet zinxhir. Deri sa ai mori dënimin e tij të reduktohet kur u largua pasi ka lexuar Biblën tërë, vendos të pranojë një qendër shërim për varurit, ku ai u takua shumë të njëjtën histori.

Part.2

Darius është tani në drogës klinik, i quajtur Samaritani i mirë, ka gati 2 muaj. Jeta në klinikë është pothuajse manastirit, të ndjekë të gjitha rregullat nuk janë dhe me synimin për të lënë drogën. Edhe pse statistikat janë kundër tij, 90% e atyre që largohen nga atje, kthehet për të qenë të varur. Ai ka parë shumë të vijnë dhe shkojnë, njerëzit që të ndihmojnë në këtë luftë, janë të varur nga ish, janë punëtorë të komunitetit Mirë Samaritan. Një entitet fetar i disa që bëjnë një punë të vërtetë ndaj shoqërisë. Darius nuk ishte më shumë një person i lidhur me fenë edhe pse nëna e saj ishte ungjilli, i lindur pse në një katolik djep, babai i tij alkoolike kishte vdekur në moshën 30 në një luftë bar. Duke e lënë atë mbi dy motrat e tij që të kujdeset për një nënë të vetme, diferenca qe motrat e Darit nuk ishin humbur në drogë. Darius ka tani shpreson saj përtërihet çdo ditë ai lexon Biblën, tashmë është hera e dytë që është duke përfunduar leximin e Biblës, por është habitur ndonjëherë që lexon atë, ai është një nga disa që ka vërejtur se ka vargje që orë e bëjnë atë të admirojnë Perëndinë dhe urren atë kohë, ishte tashmë zbulimin e kontradiktat biblike, por gjithmonë u përpoqën për të marrë atë që ishte e mirë në të dhe pretendon se disa pjesë ishin vetëm një çështje e kontekstit ose figurativ, si barinjtë i thanë. Një pasdite, ai e pa një njeri që vjen, një njeri që dukej shumë e njohur. Ai kujton se është njeriu që sulmuan më 21 dhjetor 2012! Njeriu arrin dhe përshëndet punonjës në krye të detyrës dhe kush e di. Shikoni Darit dhe thotë:
-Hi!
Hi-... - Darius përgjigjet.
Funny-... Unë mendoj se kam parë ju diku ...

"Nuk mund të di ai se ajo ishte unë që e grabitur atë, ishte përkrenare, por edhe pse nuk kishte përkrenare maskë ..." Më pas, ai përgjigjet.

Ju duhet të keni parë dikë si kjo.
Kjo është ... Ajo mund të ketë qenë ...
-Si e ke emrin?
-Nilton.
-Kënaqësinë.

Që nga ajo ditë, ndonjëherë nëpërmjet Dario Nilton, ai ndonjëherë ka vizituar qendrën sa herë që ai mund dhe bisedoi me pacientët atje dhe solli gjithmonë diçka për to, zakonisht, bukë rroba apo diçka për t'i shërbyer komunitetit. Me kalimin e kohës Darius filloi të ketë intimitet më shumë me Nilton. Një ditë ata ishin të pasur bisedë e mëposhtme:
-Pastaj Darius? Historia e tij është pak a shumë e njëjtë si pothuajse të gjithë këtu? Punuar me ndershmëri për të filluar marrjen e përfshirë me turmën e gabuar?
Kjo është e shtrenjtë. Drogës shkatërruar gjithçka. Unë jam duke u përpjekur për të filluar përsëri.
-Filloni. Unë gjithmonë besoj se ne jetojmë një fillim të ri të përjetshme.
-Çfarë do të thotë kjo?
-A keni menduar ndonjëherë ndalur për të menduar se të gjithë ne jetojmë sot, është vetëm një përsëritje?
Tashmë të përballet me ... Unë në ditën e pashë partnerin tim në krim duke vrarë unë isha duke pasur këtë bisedë të njëjtë me atë ....
Ju e dini tip ... Pasi mua dhe të dashurën time u sulmuan. Unë edhe menduar reaguar, sepse unë kam qenë shumë i qetë në atë kohë dhe mori disa artet marciale praktikë, por preferoi të mos reagojnë, sepse diçka në kokën time gjithashtu tha se unë kam qenë me atë dhe në qoftë se unë reagoi do të jetë një marrëveshje e keqe .. .
Është e vërtetë ... Keni bërë zgjedhjen e duhur ... Unë do të doja të ju them diçka.
-Çfarë?
-Ajo ishte mua dhe partneri im atë natë kishte grabitur ju ...

Nilton shikuar atë një kohë dhe tha:
De-e mirë djalë. Unë nuk jam i çmendur në ju. Crack ju bën të humbni mendjen tuaj.
Kjo është e shtrenjtë ...
Unë e di pak a shumë se çfarë ka ndodhur me ju, sepse unë kam humbur mendjen time.
-Për shkak të drogës?
-Jo. Droga nuk më bëri të humb mendjen time, unë kam provuar tashmë marihuanë dhe kokainë ndjeu një herë. Marihuana nuk mendoj se edhe unë tymosur 12 herë, por kurrë nuk e bëri kokën time, tani unë jam 28 vjeç. Dhe unë jam krenar të them se këto barna nuk ishin koka ime. Unë do të shpenzojnë më tepër para në ushqim të mirë dhe lëng!

Dy qeshi, pastaj Nilton mbrapa për të thënë:
-Por problemi im është më e keqe se droga, vuajnë nga çrregullim bipolar, një sëmundje pa shërim, para se të njohur edhe si maniak depresiv. Unë do të duhet të marrë ilaçe për jetën ose ndoshta një ditë, do të përpiqen të jetojnë me atë pa drogë, por krizat parë ndonjëherë!
Si është kjo sëmundje?
-Unë jam si një shitës droge Noia pa u droguar. Got it?
I imagjinoni ...
-Jo për të përmendur se ka një ndryshim drastik të gjendjes shpirtërore, të cilat mund të shkojnë nga një depresioni të fortë me mendimet për vetëvrasje dhe shumë në fazën e euforisë, nuk mund të ulen ende për asgjë, gjithmonë duke ecur mbrapa dhe me radhë pa u ndalur deri në këmbët calejarem.
Ajo duhet të jetë shumë e vështirë kështu.
Për fat të mirë për mua, unë kam lindur në një familje që është në gjendje të kujdeset për mua.
Glad-guy drejtë.
-I've bërë një shumë të mut kur isha surtado, u shtrua në spital dy herë në një bujtinë, unë edhe u përpoq interning këtu, por problemi im nuk ishte me drogë Ata thanë se nuk ka nevojë për mua për të praktikant këtu edhe pse unë mund të vizitoni stafin e këtu, që unë e kanë tashmë dëshmuar në krizë. Si ata përshëndeti mua, unë gjithmonë të ndihmuar ata në mënyrë që unë mund të.
Unë e kuptoj dude. A jeni një ungjillor?
-Jo. Unë do të them se unë jam pothuajse një ateist! Unë besoj se diçka i dha të rritet në rrëmbej universin dhe ai ka dalë me disa mënyrë natyrore dhe shpirtërore. Por sinqerisht, unë nuk besoj në Perëndinë e Biblës.
-Pse?
-Për një numër të gjërave, unë e di Bibla, e kam lexuar atë kaq shumë kontradikta që e bëjnë më mohuan Perëndisë Zotit.
-Vërtetë.
-Dhe gjëja që unë më nuk pajtohen me Biblën, për të qenë të saktë në fenë e krishterë sot është dogmë e ferrit të torturës së përjetshme.
-Face. Nuk janë njerëz të këqinj të cilët e meritojnë të vuajnë.
-Unë e di, por edhe kështu që kjo vuajtje duhet të jetë i përjetshëm.
-Njerëzit kanë vullnetin e lirë.
-Por një mund të jetë aq e keqe sa të jetë e mundur dhe kurrë nuk do të zgjedhin të vuajnë përjetësisht.
-Vërtetë.
-Dënimi për mua, ajo duhet të jetë diçka për të rregulluar, për të ripërtërirë. Ferri nuk rinovon askujt! Është një burg ju vetëm do të vuajnë dhe nuk do të bëjë keqardhje.
-Një person mund të ketë penduar në tokë si në të gjallë.
-A besoni se mëshira e Perëndisë është e përjetshme?
-Po.
-A e keni lexuar Psalmi 100?
-Po, por unë nuk mund të mbani mend të drejtë, unë kam lexuar Biblën dy herë.
-Ok. Grab Biblën tuaj dhe të lexoni Psalmi 100, vargu 5.
Ai pastaj lexon "Sepse Zoti është i mirë dhe mirësia e tij është e përjetshme dhe e vërteta e tij zgjat brez pas brezi."
PSALMS 100:5


-Epo atëherë njeriu. Ju e dini se çfarë është e përjetshme? Kjo është e drejtë që nuk ka fund? Nëse pa fillim dhe pa mbarim? Drejtë?
Drejtë.
-Mirë atëherë, mëshira e Perëndisë është e pafund.
-Por Bibla thotë se ju do të keni ata që do të jetë i dënuar.
-Bukuri. Shoqëruar arsyetimin tim. Mëshira është akt i japin gjithmonë një shans më shumë të drejtë?
Drejtë.
-Ju si një qenie njerëzore e mirë në qoftë se dikush do të ketë një shans të dytë. Shikoni ju këtu. Nga burgu për mëshirës njerëzore dhe këtu është të paturit shansin e tij të dytë. Ju nuk do të ketë shanse të tjera si që atëherë. Ajo mund edhe të ketë, por nuk do të jetë përgjithmonë e drejtë?
-Po.
-E pra. Mëshira e Perëndisë është e përjetshme, ajo gjithashtu duhet të jetë me vlerë për ju edhe në qoftë se ju vuani në ferr.
-Por ai thotë se asgjë në Bibël që të gjithë janë të shpëtuar.
-Ju mendoni se, por së pari unë duhet të ju tregojë një ajet tjetër. Shko në Jobi 42, vargjet 1 dhe 2.
-Ok!

Atje ishte shkruar: "Atëherë Jobi iu përgjigj Zotit, duke thënë:
E pra unë e di që mundesh të bësh gjithçka, dhe që asnjë qëllimi i yt mund të jetë prishur. "
Job 42:1-2
-Çfarë kuptoni ju këtë ajet? Nuk është shumë e qartë se çdo gjë që Perëndia dëshiron Ai merr të drejtën?
-Po
-A besoni se kur ju keni një qëllim apo një dëshirë, ju do të planifikoni të gjitha format për ju për të përmbushur dëshirën tuaj të drejtë?
-Po.
-Pra. Por në një problem. Ju jeni një qenie njerëzore, së shpejti. Ju mund të dështojë. Drejtë?
-Po.
-Por Perëndia është i gjithëpushtetshëm, kështu që çdo gjë që ai doni të ndodhë do të ndodhë! Drejtë?
-Po.
-Mirë. Ku unë jam duke shkuar me këtë. Shko në e parë drejtuar Timoteut, kapitulli 2, vargjet 3 dhe 4.
-Mirë!

Atje ishte shkruar: "Kjo është e mirë dhe e kënaq Zotin Shpëtimtari ynë,
Kush do të kenë të gjithë njerëzit të shpëtohen dhe t'ia arrijnë njohjes të së vërtetës. 1 Timoteut 2:3-4 "

Darius-kuptohet? Ju vetëm tha se dëshira më e madhe e Perëndisë, qëllimi juaj është më e lartë se të gjithë të shpëtohen. Cili do të mbizotërojë? E Perëndisë apo e juaja?
-Perëndia i ...
-Për të kompletuar. Shko në Mateu 5, vargu 26.

Atje ishte shkruar: "Në të vërtetë po të them, do të niset që andej në asnjë mënyrë deri sa ju keni paguar kuadrant fundit.
Mateu 5:26 "

-Darius pra, kjo është një referencë për Ditën e Gjykimit, në qoftë se ju lexoni këtë kapitull nga fillimi, do të lexoni se Jezusi i referohet Fundin e Botës.

Darius lexuar dhe konfirmoi Nilton tha. Nilton pastaj vazhdon:
-A mos i lënë nga burgu derisa ju të paguani qindarkë e fundit apo monedhë. Pastaj vetëm të them se simbolike, që ju do të jetë në xhehennem për një kohë të kufizuar. Shih se çfarë dua të them Darius? Ajo gëlltitur pilulën e kuqe dhe të shohim realitetin tani?
-Po. - Darius thotë kërkim i habitur për të Nilton.
POI-e mirë djalë. Ti e di kur kam thënë ju në lidhje jetojnë tonë në një cikël të vazhdueshme, një fillim i përjetshëm re?
Unë e di.
E pra, shikoni në Bibël në Predikuesit kapitullin 3, ajeti 15.

Atje ishte shkruar: "Çdo gjë që ndodh apo mund të ndodhë ka ndodhur më parë. Perëndia bën të ndodhë diçka ndodhë përsëri. "Predikuesi, kapitulli 3, 15

-E pra. Dëshironi të dini se çfarë mbreti Salomon nënkuptohet me këtë? Se kur vdesim, ne do të relive të gjitha përsëri. Për çdo gjë që ndodh e ka ndodhur para dhe çdo gjë që mund të ndodhë tashmë ka ndodhur më parë. Kjo është e shtrenjtë, nëse ju ndodh që të jetë një djalë i cili mori në drogës dhe është këtu për të shërohen dhe të rritet më vonë në jetë me një udhë. Kjo ka ndodhur më parë! Nëse ju kishte qenë një njeri i cili vdiq duke u përfshirë me drogë, kjo ka ndodhur edhe më parë! Nëse ju mund të jetë një djalë i cili kurrë nuk u përfshirë me drogë dhe sot do të jetë një arkitekt. Kjo ka ndodhur edhe më parë! Sepse ajo është mjaft e qartë në këtë ajet. Çfarëdo që të ndodhë apo çfarë mund të ndodhë, ka ndodhur më parë! Pastaj hyjnë në agjenci të lirë! Cila nga këto mundësi ju që kjo të ndodhë? Pra, po unë do të thoja se është vullneti i lirë. Kjo është gjithmonë një mundësi që Perëndia na jep edhe në qoftë se ajo është pas vdekjes për të jetuar jetën e njëjtë që ne kemi jetuar më parë, ringjallja e saj përsëri, në një kopje të këtë botë të re për ju vetëm të bëjë zgjedhjen më të mirë deri në ditën e ju bashkohen Perëndia patjetër!
-Dude! Unë jam i habitur! Ajo ka kuptim të përsosur!
Well-dude. Ju edhe sipas mendimit tim, mund të relive të gjitha përsëri me vështirësi më shumë, ose të objekteve, si në nivelin e lehtë, të mesme dhe të vështirë për një lojë video. Vështirësia ju mund të lind gjymtë nivelin e vështirë, ose me familjen e saj rilindja e keqe se keni jetuar ose mund edhe të jetë rasti që ju relive të gjitha përsëri në një familje me gjendje të mirë si e imja dhe ajo do të jetë shumë më lehtë për ju. Ajo do të jetë niveli i lehtë ju e kuptoni?
Lighter-përballet me është e pamundur!
-Mirë atëherë!

Darius kaloi nëntë muaj, atëherë ju duhet të kalojë Mirë Samaritan Center, ishte njëri prej punëtorëve që ndihmuan varur tjera të zmbrapset zakonin dhe pastaj u kthye për të punuar me ndershmëri, i martuar dhe kishte dy djem dhe i bëri ata të mirë. Pastaj në moshën 93, tashmë një ve pasi gruaja e tij vdiq, është gjithashtu i dobët dhe fillon të vdesë. Dhe nuk është Darius përsëri në një tjetër Zyrën Ovale, por këtë herë bardhë dhe muret e merr këtë dhomë për të shpenzuar jetën e tij përsëri, që nga dita e lindjes së tij deri në ditën e vdekjes së tij në moshën 93. Ai merr emocionale dhe thotë për veten e tij. "Unë e di se kam jetuar mirë, ms do të kishte bërë më mirë për të shpëtuar zgjedhjet e mia dhe vuajtjet e mia dhe që më deshi".

Dhe nuk është e Darius rilindur sërish në një familje të përulur, ai pastaj rritet dhe punon si murator. Të dashurën e tij të gjerë edhe një herë me Lucas ai është duke shkuar në një shtëpi publike. Miqtë e tij atëherë të ofrojë atij marihuanë, por diçka brenda tij, se ndjenja e ka përjetuar këtë situatë tashmë vjen përsëri dhe ju tregon se diçka është e keqe të biznesit të provoni të drogës dhe ai thotë:
Jo fytyra. Me jashtë. Unë jam duke shkuar nga këtu.

Ai pastaj grabs një moto-taksi dhe shkoj në shtëpi dhe të shpenzojnë pastaj ngadalë prerë miqësinë e Lukës. Që u përpoqën për të ndihmuar shkelm zakonin e drogës, por më vonë e panë atë të vdesë me sytë e tij, sepse ai ishte i detyruar për të vrarë atë për të qëndruar gjallë dhe për të shpëtuar të dashurën e tij që erdhi për t'u martuar, nuk ishte arrestuar për shkak se ata e konsiderojnë të vetë-mbrojtjes. Por kjo është një tjetër histori ... Tani Darius me përpjekje ai kishte në jetë, u kthye në shkollë, mbaruar shkollën e mesme dhe pas luftë shumë të diplomuar në arkitekturë. Dhe tani në moshën 78, është një ditë e bukur për të folur nipin e tij 15 vjet që kërkon:
-Gjysh. Unë jam aq i frikësuar për të shkuar në ferr.
-Shikoni djalin tim. Ju nuk jeni duke shkuar në ferr.
-Por, nëna ime thotë se unë do të shohim nëse unë të marrë faqet pornografike.
Nëna e saj nuk dinin asgjë.
Ajo thotë se është mëkat.
Nipi im i dashur. Dëgjoni mirë për atë që unë ju them.
-Mirë.
-Vetëm një mëkat, është që të detyrojnë njerëz të tjerë të afërt me ju kalon nëpër një situatë kaq shumë të padëshirueshme për ta si për ju.
Si kështu?
-Kur ju vjedhin, ju bëni dikë të kalojë gjendjen e padëshiruar të të qenit të vjedhura. Kur ju gënjeshtër për dikë, ju bëjë një person të kalojnë nëpër këtë situatë të padëshirueshme për të qenë të mashtruar. Kur ju vrasin dikë, ju bëjnë që personi të shkojnë nëpër situata të padëshirueshme për të qenë të vrarë. Kuptohet?
Po, gjysh!
Kjo është ajo-boy. Le të luajë një lojë video tani!

Fund

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.