sexta-feira, 9 de setembro de 2011

Norske Christian ønsket Jesus å si forstå OQ


Norske Christian ønsket Jesus å si forstå OQ

Lover Mirot: psychographed av Milton Mirot
Av: Milton Mirot
"Jeg er ikke perfekt, det er heller ikke dette arbeidet, men en dag jeg og alle mine arbeider vil være." Milton Mirot

Den virkelige synden eller kriminalitet i samfunnet
Vel. Normalt bøkene mine, har alltid og jeg sverger jeg må skrive i en portugisisk feil og ofte forkortet til språket på Internett, som er mye brukt i MSN, Orkut, facebook og mange andre sosiale nettverk. Problemet at mange mennesker ikke liker å lese bøker på portugisisk språk Internett eller galt, med mindre dette språket er Internett! Men hva annet XATA ... Jeg også prøver å skrive denne boken på et språk som er gratis for alle målgrupper. Fordi vanligvis, det er mange dårlige ord selv i bøkene mine ... "The Book OGGU" for eksempel, som tross alt jeg si at det egentlig har noen mening, vil mange mennesker ikke engang ønsker å ta det fordi de ikke kan lese det. Fordi tro meg. Jeg ofte forbanne samme spiller! Og med den intensjon å fornærme det samme! Derfor denne boken. Jeg snakker det samme som i "The Book OGGU" på en måte som leserne krevende (selv frisk ... OPS! Nå la ...) lære å lese og forstå meg veldig bra. Å begynne å lese, vet at denne boken er ikke en bok av selvhjelp Boken er en CONNECT FOD # - # # og BE HAPPY! (Hvis du ønsker å finne ut hva jeg sa ordet tre bokstavene som jeg kuttet, vil jeg gi deg en ledetråd, den brasilianske filmen sensuren fordi, for faen å sette karakterene snakker.)
Denne boken er viktig for alle våre myndigheter i den lovgivende, utøvende og Judicial lese slik at de tjener det samme manualen som lover at de tenker og tenke ut og utføre, er allerede ganske sent til verden i dag! Og jeg ærlig talt lyst til å sende dem alle til å skje, selv på det! De burde sette sitt ansikt i den samme sted! Jeg snakker om at sted at du trenger samme nummer 2! Som jeg vil ikke sverge i denne boka ... Det ga til deg min kjære leser, og leseren skjønner hva jeg mener. Faktisk går denne boken for hele samfunnet vi lever i den.

Som en Sufi vismannen sa, "Du trenger ikke lese en hellig bok å vite hva livet er. Du trenger bare observere det. "For oss ... Vi har hellige bøker som inspirerer våre lover, fortelle oss hva som er rett eller galt, gjøre dette og gjøre det. Jeg vet at alle disse hellige bøkene vi kan få mange gode og nyttige i våre liv. Men disse samme bøkene også fylt med dogmer og sette oss til å følge regler som er unødvendige for samfunnet, og mesteparten av tiden for meg, selv før noen unødvendige gitt av Allah i åndelighet.

Du liker å være - menneske, trenger bare å vite to ting som virkelig er en forbrytelse eller synd i samfunnet. Dette minst for samfunnet! Før Gud eller deg selv. Hver person vil avgjøre hvorvidt eller ikke synd eller forbrytelse. Jeg kaller disse to tingene som virkelig er en synd eller forbrytelse, å slavebinde eller tvinge den neste, fordi normalt folk som gjør dette, er det ofte for deres egen fordel, og vanligvis neste chip til fordel for de som begår en av disse to synder. Lagre noen unntak av de begå disse to typene av synd eller kriminalitet som ikke er til å skade sine ofre eller tiltalte, hele teksten, vil vise disse unntakene er åpenbar.
Først la oss forstå hva som er å slavebinde. Slavebinde tvinger noen til å gjøre noe eller gå for noe som går mot sin vilje. Når jeg stjeler noen i et ran, tvinger jeg meg selv å gå gjennom ubehag av å ha en upassende objekt uten din tillatelse. Når jeg stjeler noen, tvinger jeg en person å ha sitt objekt mistet sin vilje og uten tillatelse. Når jeg tvinge en person til å jobbe for meg uten å få noe i retur, jeg heller ikke gjøre noe med egen fri vilje. I dette begrepet, kommer en masse ting som er virkelig en forbrytelse eller synd i samfunnet, hvis du tror at alene vil vite at det er en forbrytelse, ikke bare mot mann, men mot alle jordboer og hele naturen i tillegg.

Deretter ser for oss rasjonelle mennesker, vi også slaver dyr og krever dem til å være vår mat og kan være sikker på at kyr og griser og kyllinger, har ikke den ringeste ønske om å være vår hovedrett av dagen. Det minste vi bør gjøre for dem fordi vi spiser dem, er å gi deg en veldig lykkelig liv og drepe dem etter å ha levd med svært luksuriøse, med mye sex og mange eteóginas hallusinogene stoffer før de snu våre plater! Og deres død bør være å smerte eller minimal smerte selv om vi Comelico! Du kan være sikker på at ikke bry meg om å leve og så dø som dette og de fleste av oss ikke! Jeg kan ikke si at Jorden har en vilje eller bevissthet om at vi mennesker ødelegger det, men vi og våre handlinger mot naturen tvinger oss til å gå gjennom ting vi ikke liker som går mot vår vilje. Luften er forurenset og vannet også, er plantene får nok mat til oss, er sult sprer seg, og jeg tviler på at noen forstandig mann er villig til å være uten en god luft å puste uten en god vann å drikke og bade uten god mat plantet i moder jord å spise.

Eller annen synd, er å tvinge. Hva er tvang? Det gjør du handle for meg eller for meg eller for meg og meg uten at du vet du gjør det. Og uten at du vet spesielt hvis du gjør det, vil du chip, bli skrudd, hvis skade, ødelegge, SE # # FUD senere. Ønsker et eksempel. Jeg kommer mot deg og sier, "Ta denne steinen av crack røyk, vil du føle deg veldig fort!" Men jeg skal fortelle deg at du vil ødelegge hjernen og kroppen og ødelegge livet ditt bli en utstøtt i samfunnet. Eller komme på deg og sier: "Gi alle dine penger til min kirke og Gud vil gi deg en spesiell plass i himmelen" Men jeg skal fortelle deg at hvis du gjør det, vil du gå tom for penger å spise og drikke for å overleve i denne verden kapitalisme som krever at du har minínimo av penger for å overleve i det. Eller når jeg kommer til deg og si: "Gi pengene dine til veldedighet min og jeg kan forsikre deg om at han kommer tilbake etter dobbelt!" Men ikke fortelle deg at pengene faktisk går til min egen lomme, og jeg vil ikke Han doblet tilbake til deg. Det er, i alle disse tre eksemplene jeg ga over, fra dem, vil det være noen eksempler som vil komme i dag sin til dag at du blir tvunget. Mediene tvinger deg! Se på dette stedet reklame for de produktene vi kjøper store selskaper! "Xuan Trotana Kjøp jeans og du vil bli den beste!" Siden jeans Xuan trotana er så tøff og god kvalitet eller noen ganger enda verre enn den ukjente merke jeans laget i Afghanistan heter Sharif Baum Hur! Men fortsatt folk kjøper jeans peferem Trotana Xuan, fordi det er en merkevare av jeans er merket av sangeren Xuan Trotana populære super hyper! Selv om disse jeans bare trenger en kostpris på 10 reais skal gjøres, men hvordan merkevaren Trotana Xuan, som er en berømt sanger hyper! Den vil bli solgt til deg for bare $ 100.000! I denne forbindelse ... Det jeans merke Sharif Baum Hur, som har en kostpris skal gjøres av bare én ekte og ennå er mer resistente (Fordi det er laget av fiber canhabo) og like vakker som den Xuan Trotana jeans, som vil bli solgt til deg for bare $ 10, blir strandet i butikken fordi det er et ukjent merke jeans.
Du er presset av disse store selskapene når de selger deg en datamaskin, de er opptatt av å la ham allerede programmert til å bli foreldet i tre dager, for deg å finne din datamaskin og ønsker å kjøpe en junk på den fjerde dagen nyeste HORN TEL Anta 0.2 som er 1000 ganger mer avansert og kraftigere enn den forrige versjonen, 0.1
Anta TEL mais, og de hadde allerede gjort de første 0,2 Anta TEL mais! Men selv så gjorde de selge deg den første utgaven av den første 0,1 TEL CORN Anta med vilje, bare for å få deg hekta på merkevaren og ønsker TEL CORN Anta deretter HORN TEL Anta 0.2 som er den beste! Og hvis du ikke har ham og hans venner har. Jeg beklager for deg ... Du vil ikke kunne gå med dem. Fordi du er utdatert og ut av den nye moten ansikt!

Det samme også når din kandidat lover at hvis du stemmer på ham å være president han vil gjøre det regn melk og hamburgere nåde fra himmelen for deg å drikke og spise dine barn! Men så er det han blir valgt, og gir deg ikke det! Og som til slutt # # TIL? Det er denne samme respons. You! (Aplausos!) kort. Er lubridiar tvang, manipulere, lyve eller bedra folk bare til sin egen fordel og til helvete hvem du lubridiou, manipulert, løyet eller lurt da!
Dette er de to typene og kriminalitet eller synd, heller ... De er forbrytelser som faller inn i disse to typer kriminalitet eller synd. Myndighetene i dette landet og verden, bør sterkt straffe! Uten forskjell av farge, tro, sosial klasse, ideologi, enten du er rik eller fattig, svart eller hvit, kristen eller voodoo, nazistiske eller liberal. Og de må ganske straffe! Og dette er en ganske enkel måte. Straffen må stå i forhold til synd eller kriminalitet. (A Lagre Mohamed ble tent opp med denne ideen! Hva har Allah!) Selvfølgelig, i første omgang, straffe deg denne type synd, gi tiltalte muligheten til å oppveie din feil eller reparere feilen. For de som ikke vet hva som er å kompensere eller reparasjon. Eller du kompensere og reparere kriminalitet, eller annet du vil lide den samme tingen du gjorde ditt offer til å lide med hans forbrytelse eller synd begått mot det! Dette Inda der hvor å kompensere eller reparere deres feil ... Jeg skal gi deg et godt eksempel, det gamle ordtaket øye for øye og tann for tann. I dette tilfellet den opprinnelige CD Rammstein helt skrapet av deg på ditt opprinnelige CD of Iron Maindem helt skrapet. For en god dommer er å dømme disse to beste venner har to alternativer. Du ripete det fullt opprinnelige CD av Rammstein beste venn, blir nødt til å kjøpe en ny original CD av Rammstein og gi ham nå, vil du ha muligheten til å gjøre det og være så kort som mulig! Men hvis du ikke gjør det, vil du bli pålagt å Castigaleu, tar den opprinnelige CD av bandet Iron Maindem og klø det alt til ham blir ubrukelig. Nå det er noe riktig! Men det fortsatt. I tillegg til venn som riper og fullstendig demontert den originale CD med Rammstein beste venn. I tillegg til å presentere ham med en ny CD av originale Rammstein alike, hvis du vil også gi deg en mer Megaherz den opprinnelige CD til sin venn som var hans offer. Det er mer enn rettferdig og likevel tilrådelig og anbefalte å gjøre! Fordi den holdningen vil gjøre en dårlig holdning med en god holdning og enda større enn andelen som ble gjort til din venn! Men det ville være bare hinsides noe jeg skrape alle den opprinnelige CD av bandet Iron Maindem også få din opprinnelige vinyl av TDCA og klø den til hele også gjøre det helt ubrukelig med mindre du har fjernet din beste venn, eller fordi ikke vil eller fordi du kan ikke!

Det ville ikke være rettferdighet for en enkel grunn. For hvis spissen skalaen i din venn som du riper den opprinnelige CD av Rammstein, på hans side, vil være bare den opprinnelige CD med Rammstein og ripete den annen side vil være den opprinnelige CD of Iron Maindem ripete og ubrukelig og også dens unike og sjeldne vinyl TDCA ripete og ubrukelig, som vil veie mer enn den andre siden! Så du som dommer av denne situasjonen ikke vil bli å være rettferdig! Å være hevngjerrig og vil gagne bare fan av bandet Rammstein! Og derfor, du dømmer, når man vurderer må være klart for de involverte i de to tilfellene, både for tiltalte som til offeret! Fordi de to så vil det være godt klar over hvorfor den endelige løpe!
Dette er bare ett eksempel på hvordan rettferdighet skal være, i denne saken og mange andre, har ennå til å lage og ofte tiltalte har til hensikt å kompensere. Men det er saker som saksøkte har angrer ikke og ønsker ikke å kompensere. Et ekstremt tilfelle er seriemorder! Den som tar livet av sønnen hennes for å ville den hensikt å gjøre ham lide, og du lider! Og at det å være en psykopat, og vil aldri angre på å bo i sted for barnet ditt å elske deg og fylle plassen til sin sønn i sitt hjerte om det er mulig for deg! Ones som dette, selv om den eneste straffen grunn er død! Beklager å si dette til dere kristne. Men å elske de dårlige ikke fungerer i alle tilfeller for dem å være gode. Jeg blir realistisk, slipp denne siden av naivitet hans, min kjære. Hvis du ikke ønsker denne psycho mannen dør, minimum du har å dømme ham, det vil aldri, aldri være i stand til å drepe, selv om du ønsket å drepe eller skade noen, selv om han lever resten av livet også! Hjernevasking eller lobotomi er en god idé eller hvorfor ikke chip i hjernen hans for å hindre ham å gjøre dette permanent? Alternativt kan den totale isolasjon av samfunnet og hvert menneske han kan drepe for livet! (Lonely selv hva jeg mener.) Så det jeg sier. "Kutte av hendene på en tyv er ikke rettferdig, fordi ikke bare hindrer deg fra å stjele, men også å bruke hendene til å arbeide og å få en skje og fôr selv. Den virkelige handling rettferdighet, er å hindre tyven fra å begå bare lov å stjele! "Så det kommer. Hva er den beste metoden for å hindre en person fra å begå den samme feilen, blir hvert enkelt tilfelle forskjellig og varierer fra person til person. Noen ganger for en tyv å stjele så du advare ham om at dette er feil og gjør opp for det, enten frivillig eller cmpensando blir tvunget. (I dette tilfellet er gyldig slaver.) Noen ganger er dette tyv, du må ta en god juling, aldri å stjele, noen ganger må han ha brukket fingrene til å slutte å stjele. Broken fingre, vil impedilo stjele for lang tid, men ikke permanent, som det ville i tilfellet kuttet hender. En dag knoklene av fingrene Regeneration og gå tilbake til å fungere normalt eller nesten normalt behandlet bra ... Noen ganger trenger han å bli sittende fast i isolat for noen dager lever på kanten av sult, tørst, varme og kulde alltid være klar over det, så han ikke gjør det samme, etter å ha gått gjennom all den straffen som jeg nevnte tidligere . Eller i ekstreme tilfeller, må det isoleres fra samfunnet på et sted som aldri kan rane noen, eller bor i samfunnet, alltid blir overvåket eller en skriftlig advarsel på pannen som en tyv. Eller ved hjelp av en chip i hjernen hans som hindrer deg fra å noensinne vil stjele når du stjeler!

Selvfølgelig, enhver straff, øker alvorlighetsgraden nivået av det hver gang lovbryteren Comte de samme forbrytelse. I tilfelle av raneren, er den første nível.1 advarselen sammen med kompensasjon, hvis han d gjentar igjen. Den nível.2, d er den advarselen igjen og ødelagte fingre og deretter kompensasjon. Hvis de gjentar de samme forbrytelse igjen. Den nível.3 og brekke fingrene hans, satte ham i ensom at det er på kanten av sult, tørst, varme og kulde, nesten dør til slutt, men alltid hører hver dag at han ikke skulle gjøre disse to typer av kriminalitet eller synd som jeg nevnte tidligere. Og hvis han gjentar igjen det samme lovbruddet. Den nível.4 for straff er å sette en biochip i hjernen hans for at vi alltid vet hva han tenker og ser og permanent styre sin impuls til å stjele, så han aldri stjele!
Dette er alternativet for små forbrytelser. Men for større forbrytelser? Som for eksempel drap? Hvordan å straffe en seriemorder? Hvem dreper uten anger, aldri omvender av hvem som drepte og vil aldri forsøke å kompensere for denne forbrytelsen? Den nível.1 det ville være hvis en enslig gå utover tørst, sult, varme og kulde til det ekstreme, er på grensen av fysisk utmattelse og pisicológico, nesten til det punktet av død og ikke dø! Og gjennom andre former for tortur mer psykologisk enn fysisk. (Les min artikkel Hvordan Turn en psykopat i helgen) Og det er åpenbart at i løpet av denne tiden er han i ensom, vil du alltid høre at ikke skal gjøre disse to typene Jeg sitere kriminalitet, eller tvinge dem til å slavebinde dem ved å gi flere eksempler! "Men vent? Dette er ikke hjernevasking? "Dette er hva du vil si menneskerettigheter. Look min kjære representanter for menneskerettigheter. Jeg tror det vil være svært vanskelig for en person etter å gå gjennom en slik ekstrem situasjon å sikkerhetskopiere den samme type kriminalitet. Den hjernevasket i slike tilfeller, foreslår boken og filmen A Clockwork Orange. Men så hva blir det neste? Og hvis det ikke fungerer? Morderen selv etter å ha tilbrakt så å gå tilbake til å drepe igjen? Vel .. Eller han må være død snart nå eller har i hjernen din en biochip som vil bo for livet ute av stand til å drepe. Problemet at denne ideen om den biochip, er det svært farlig i hendene på feil personer, en mektig autoritet, ville det enkleste være for at autoritet, ville misbruke denne makten til å gjøre denne typen mennesker gjør hva han vil uten kunnskap om resten av samfunnet! Så, i ekstreme situasjoner, de beste alternativene er hjernevasket, den ensomme liv eller død! Du kan være sikker på at en setning mye som dette ensomme helvete for den store svindlere (Eksempler på store svindlere. Dommer Lalau, Sarney, edi Macedo baby boy og annet avskum av verste politikere, store forretningsmenn og religiøse ledere som er råtne samfunnet) Det eneste jeg tror er mer enn rimelig å ta denne straffen for dem, er dødsstraff, pluss resten må være lik den samme ekstreme nivået av straff brukes på en seriemorder!
Her er vi igjen møter med representanter for menneskerettigheter, som vil fortelle meg at jeg tar feil i disse mine ekstreme tiltak. Og verre! Jeg blir enda verre enn mine fanger! Okay. Så det beste alternativet bør alltid være å behandle denne typen "menneskelige" som ikke er menneske, fordi mennesker folk som jeg anser er de som har minst medfølelse for andre og kan være sikker på at psykopater og sosiopater ikke! Og derfor fortjener å bli behandlet som utstøtte i samfunnet og straffet med den ytterste strenghet i loven uten medlidenhet! For min medfølelse, reservert kun for menn som har virkelig gode og minst mengden av medfølelse i deres sjeler. Men dette gjelder ikke alle! Realiteten er at min kjære Christian! Noen mennesker bare lære smerte! Og det er folk som ikke lærer av smerte! Så for dem som ikke lærer av smerte! Bare total utslettelse av dem vil løse våre problemer i denne verden! Eller ville du fremdeles foretrekker å forlate en slik person feilaktig eller defekt del som driver denne motoren vi kaller samfunnet ødelegge resten av det? Tid til å være rasjonelt i slike situasjoner min kjære. Kle av hykleri av ubetinget kjærlighet og la litt logikk og rasjonalitet av sinnet til å berøre dem akkurat nå!
Vel min kjære. Disse to typene kriminalitet, å slavebinde eller tvinge, som bør straffes av våre myndigheter. Snakker av tvang, når tvinge en person er ikke galt? Ønsker du et godt eksempel? Når jeg sier til deg at hvis du bruker en magisk undertøy, rød, super-hellige mam og klatre inn i ringen, vinner du kampen og få tusen dollar premien for å vinne kampen! Selv om du ikke vet at den røde undertøy er ikke hellig og ikke gi deg superkrefter, ma minst det gjorde du vinner kampen, og prisen rett? Og det er åpenbart at for anstendighet og samvittighet ville jeg noensinne t lade 10% av pengene for meg å bo hos ham! Men jeg ikke noe imot hvis du gir meg det. Og du kan være sikker! Du kan ikke ønsker å gi meg at 10% av prisen! Men de fleste mennesker jeg hjelpe lykkes i livet vil ønske å gi meg mer enn gjerne ha hjulpet dem! Jeg ble en utakknemlig, arrogant, falsk ydmykhet, dumt og arrogant å benekte! Minst denne typen tvang, er det jeg beundrer om enkelte pastorer som bruk og misbruk av NLP eller placebo effekt å få folk til å vinne i livet! De er verdig å bli kalt gode hyrder!

Men som jeg sa eller ansikt leser, kjære leser. Forbrytelsen eller synd å slavebinde eller tvinge, brukes utelukkende til å gjøre ondt, spare noen få unntak, for eksempel de som allerede er nevnt før, bør de straffes strengt av våre myndigheter. Og ikke fortell meg at bare Gud skal dømme! For hvis dette var så bør vi ikke la dommere eksistere i vårt samfunn og hva er dårlig i dag, ville det være en tusen ganger verre! Husk at Gud er på deres samvittighet og vet at hvis du lar Gud snakke høyt om det, vil vite hvordan å dømme og henrette! Og hvis du virkelig vil ha en økt bevissthet, må vite alt! Og spesielt bør kjenne til fakta rundt situasjonen for tiltalte og offeret, for å gjøre god følelse perfekt eller nesten perfekt! Nå kan jeg siterer her, altfor mange menneskelige holdninger, som ikke går mot disse to slags synder som synder mot Gud til noen og mot sin egen kropp for ett eller selv mot sin egen kropp og Gud til andre.

En person kan få høy med en rekke ulike medisiner og i de fleste tilfeller ikke slavebinde noen, eller tvinge noen til å gjøre det dårlig. En person kan også bli en prostituert ofte uten noen å tvinge eller slavebinde noen onde for å gjøre det. Jeg kjenner gutter som bruker ulovlige og lovlige rusmidler, og egentlig ikke stjele for å opprettholde sin avhengighet eller å opprettholde sin avhengighet drepe eller angripe mennesker når de bruker deres stoff. Kort sagt, jeg vet narkomane som bare slavebinde seg selv og som involverer deres minimum nær den. Jeg vet også gjøre det ulovlig narkotikalangere ikke slavebinde folk og ikke tvinge folk til å bruke narkotika. Alle vet at sigaretter og alkohol er dårlig. Våre "forhandlere" legalisert oss gjøre det klart på emballasjen av disse stoffene som gjør oss dårlige disse legemidlene. Én person kan gjøre en masse ting uten slaveri eller tvinge folk med onde hensikter, men selv så, vi menn påvirket av religion og dens falske moral som vi synes er synd, og hvorfor vi skal straffe disse menneskene med psykisk eller fysisk straff! Det er disse andre slags synder. Det er ikke å straffe oss! Disse andre typer synder, skulle bare Gud straffe dem eller straffe dem forplikter seg, som narkoman, vil han bli å ødelegge seg selv. Hva med de prostituerte? Jeg vet også at det er mange prostituerte og ikke tvinge eller slavebinde enhver mann å bli avhengig av dem. Og du kan være sikker på at disse prostituerte, så vidt jeg vet, de fleste ikke har den ringeste hensikt å ødelegge sin familie og ikke fortjener å dø så min konservativ kristen fyr! Men vær trygg på at et spark i rumpa eller mannen din vil skilsmisse du fortjener å ha sverget på å være trofast bare for deg og ikke etterkomme. Men mannen hennes sikkert ikke fortjente å dø for det! Minst døden ikke kjødelige, men i dag, i enkelte lokalsamfunn, har en mann som begår denne type holdning i samfunnet forordnet hans grav! Han døde sosialt fremtidige kjøp andre kvinner søkere ble underrettet om den store nidingskap! Og være trygg på, som ofte et sosialt død, er verre enn døden kjødelige! At døden når hele samfunnet er som en utstøtt du hever knapt henne! Ofte sosiale dødsfallet kan føre et menneske til selvmord kjøtt om ikke sterkere!

Og du kan være sikker på at for denne type synd eller kriminalitet, definitivt ikke for oss å dømme og henrette. Synderen selv er dommer og kjøre! Eller Gud selv betrodd å gjøre dette. Og disse er noen av mange eksempler på at syndene som vi ikke passer prøvd og henrettet i samfunnet. Men husk syndene til tvang for å slavebinde og onde, men disse er de viktigste, og er med dem at vi bryr oss! For resten er resten! De er bare bare detaljer som ikke er våre egne, unntatt i doer eller Gud! At hvis du tror på Gud ...
Vel statsborger. Jeg tror på fire grunnleggende regler for oppførsel som jeg anbefaler alle menn til å følge og implementere alle aspekter av livet ditt.
Gylden regel 1: Ikke self-slaver. Da dette vil ødelegge deg! Det er flere måter å slavebinde seg, å hengi seg til narkotika, sex, eller arbeid eller klamre seg til begreper, standarder og arkaiske tabuer pålagt av selvrettferdighet er noen av dem, fordi selv om du fengsle og slavebinde seg selv, hvis self-destructs. Fri deg fra deg selv!

Golden Rule 2: Ikke la noen slavebinde! At jeg ikke trenger å gi mange eksempler ... For mange allerede nevnt ovenfor, men for å minne deg igjen, ikke la noen få deg til å håndheve noe mot sin vilje! Når du tvang, er du også slaveri, men bare uten at du vet ... Gratis er alltid den neste!
Golden Rule 3: Ikke slavebinde noen! Minner dere igjen at det er flere måter å slavebinde. Så ikke tvinge noen til å stenge eller gjøre noe mot sin vilje. Fri dem fra seg selv!
Golden Rule 4: Ikke la din neste slavebinde selv, ikke la naboen være slaver av en annen nabo, ikke la din neste slavebinder en annen nabo. Hvis du kan stoppe det! Så unngå! Og husk at tvinge, er å slavebinde andre uten dem å vite! Heller ikke la det være din tilbake! Denne regelen har bare ett unntak, du kan ikke tvinge noen til å kvitte seg selv. Lagre noen tilfeller, slik som seriemorder som foretrekker å bli befridd fra trangen til å drepe selv om det har å bli drept fordi de ikke kan bli kvitt denne morbid ønske alene! Og i tilfeller som dette også at du må tvinge den til å slippe morderen selv, selv om han ikke vil fordi andre også gratis! Den neste utgivelsen av seg i alle retninger! Som oppsummerer denne regelen!
Punktene 2 og 3, er rett og plikt for enhver borger å følge den første regelen, borger i samfunnet, eller Gud, hvis du vil følge. Men regelen 4 er en plikt og forpliktelse til våre myndigheter å følge, som bør fokusere primært på permisjon i harmoni regler 2 og 3 til oss alle utvikler seg!
Men hvis vi deretter ta opp. Det vil bare bli oppsummert i tre artikler.
Artigo.1: Ingen borger bør slavebinde eller tvinge andre borgere med egne onde hensikter og nytte, med noen metode.
Artigo.2: Alle har rett til å hindre eller beskytte en annen statsborger eller være slaver eller tvinge eller ta den til din nabo som er som ham.
Artigo.3: Det er plikt og forpliktelse av alle autoritet, og ikke slaver eller tvinge sine borgere, og ikke la den gjøre det mot seg selv, ettersom det er deres plikt til å sørge, overvåke og søke å opprettholde sin posisjon av autoritet ( hver på sin andel eller posisjon) som borgere har rett og plikt til å overholde artikkel 1 og 2. (Enhver likhet med lovene i Asiminov er ikke tilfeldig)
Her er min Grunnloven! Nå som du vet det godt, synes godt om hver av disse fire gylne regler for frigjøring som vil følge og gi råd om hvert av disse tre elementene er de tre pilarene q for å få et rettferdig samfunn. Og når du blir straffet, ikke loven ikke krav på uvitenhet når du mestrer det! Når hun dominere dette landet og verden en dag! Og først av alt autoritet. Husk, better safe than sorry. Mannen som ønsker å være en god far til en nasjon, bør ta med en god og harmonisk miljø for sine barn. Det bør være som en god far og mor hjemme med sine barn. Ikke la dem aldri til å gå glipp av fritid, helse, utdanning og kunnskap, mat, vann og spesielt kjærlighet til familien din! Selv om barna ikke trenger å arbeide for å få det.
Guds rettferdighet å levere: Action og stillhet

Det er mange mennesker som lider når noe blir såret eller sint eller d hate noen, at personen bestemmer seg for å overgi seg til Gud for ham å gjøre rettferdighet for ham. Jeg har forklart om hvordan noen overgir seg til Gud på bloggen min. Men jeg d snakke om det igjen. I boken Tao, taler på handlingen med stillhet, som er nettopp den "overgivelse til Gud" populært sagt.

Jeg er ikke sikker på at alle merker det, men når en person gjør du passerer en sinne, en skade, en stor skuffelse. Og du bor eller en kort tid med denne negative følelsen for det, eller en gjennomsnittlig én gang eller noen ganger varig tiår! Tid til å få denne typen negativ følelse, en følelse av at den genererer negative tanker, og vice versa. Det er noe som varierer fra person til person og avhenger av situasjonen at hver enkelt går. Jeg la merke til følgende, alle mennesker som kan motvirke disse negative følelser, uansett hvor lang tid det tar å oppnå dette på en eller annen måte, de som har skadet folk som var i stand til å nøytralisere disse følelsene, alltid FOD # #! Eller var mer fucked # # # q av hans ofre eller så mye som de fu #####! Nettopp på grunn av dette, fordi dens ofre, de kan nøytralisere den negative følelsen, kan du se henne angriper, men føler ingenting, hverken hat eller kjærlighet for overgriperen. Og når de tror at overgriperen er en kort tid når de ser.

D Den beste måten å nøytralisere negative følelser, fyller det dem med gode følelser for dem til randen. Dette kan du oppnå en rekke måter, be, meditere, trene, ha sex eller spiller videospill, ser på komedie filmer, uansett form, hvis du fortsatt kjenner kombinerer dem, enda bedre! Husk hva jeg skrev i forståelsen av kaos; Hvis flyter over med rent vann fra Allah. Og selvsagt er denne veien ikke lett, er den smale stien som er skrevet i Bibelen. Som selvfølgelig følger jeg og som bekreftet det i mitt liv. Overgivelsen til Gud, er å gjøre reaksjonen raskere eller kommet for godt eller ondt.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.