quarta-feira, 28 de setembro de 2011

יהודים, מוסלמים ונוצרים!


יהודים, מוסלמים ונוצרים!

שני דברים שאני לעולם לא מאמין בחיים שלי!


הראשון שבהם, הוא כי אלוהים מגנה או לתת למישהו לסבול לנצח בגיהנום. אני מאמין כי אלוהים נתן לנו את המודיעין לחשוף את החשיבה הלוגית הרבה דברים אחרים כדי להקל על חיינו. וככל שאני מנסה להתווכח עם כל נוצרי, הוא נותן טיעונים תנ"כיים או היסטוריים לעזאזל היא שקר גדול. הם באים תמיד עם אלף ואחד תירוצים כי אני טועה. אבל כאשר הטיעון עם היגיון ואני חושב בהיגיון, כל נותרו ללא מענה!

רוצה לראות רק למה? תחשוב על זה, נניח היית במקומו של אלוהים הוא כל יכול היו! הכל יכול! אפילו לא רוצה להניח שזה המקום של אלוהים? אוקיי! אז נניח שאתה יכול להחיות אנשים. הגרוע ביותר של אויביו. זה הרג את אשתו וילדיו עם חידודים של אכזריות זה יהיה מספיק כדי להפוך כל אדם, לא משנה כמה טוב היה, לכעוס כל כך רוצה להרוג את הפושע באותו אופן שהוא הרג יקיריהם. ואז אתה עושה את זה! למה השנאה דאגו לכם! ואתה לעשות כדי למנוע שהרוצח אותו אפילו לעשות את זה עם אחרים. כי זה יהיה הימנעות שאנשים טובים אחרים לסבול ולהרגיש את אותה שנאה שאתה מרגיש רע ולהיות הראשונה לך, גם אם זה חייב להיות זמני, כי אדם טוב האמת, לא רוצה להיות רעה לנצח .


אבל כפי שאמרתי, יש לך את הכוח להחיות אנשים. האם אתה מחשיב את בן אדם טוב גם אחרי שאתה קם לתחיה אינספור פעמים כי האויב הגדול ביותר שלך ולהרוג אותו בדיוק כמו שהוא עשה למשפחה שלו? או שאתה תשקול אדם אחר גם כן, אשר גם כוחות כדי להחיות אויבו לעשות אינספור פעמים, ואז להרוג אותו באותה צורה שהוא רצח את משפחתו?


בשני המקרים, יש לי רק מסקנה אחת להגיע, מי יסכים לעשות או לא, יכול להיות רק מישהו רע לאין שיעור שנאה, משהו שהוא סותר לחלוטין את האהבה הבלתי מותנית של אלוהים! ואם אתה לא מסכים איתי, אתה יכול להתחיל לקחת בחינה מצפונו או לפסיכיאטר! שכן משתולל! ובשביל קנאים דתיים רבים או לנצח אלוהים מעניש חוטאים שלא הלך בדרכו, או שהשטן הוא עושה את זה בשביל אלוהים. אז לא מאמין בגיהנום או קללת נצח במקומות דתיים רבים, לפני המצרף עבור כולנו חוטאים או רשעים, יחסי לסבול נזק שהם עשו ואז להרגיש את הבושה הגדולה ביותר של עצמם לפני ה 'לחזור בתשובה ולקבל אותו כפי הגואל שלהם עבור מטהר התחלה חדשה!


אם כבר מדברים על התחלות. כפי אוגוסט Cury: "אנחנו לא יכולים לחזור אחורה בזמן, אנו יכולים רק ליצור התחלה חדשה" בשבילי, זו התחלה חדשה, יכול לבוא גם עם חיים אחרי החיים, גם אם הוא התחלה חדשה עם החיים באותו אותך חיי היום! בגלל זה אני לא מאמין שיש חיים אחרי המוות. בגלל שאני עברתי את זה יודע אני אעבור את זה לנצח! ארה"ב היא קשה כדי להוכיח לספקנים כי היא קיימת. הדרך היחידה שבה הם עוברים את אותה החוויה שעברתי ולזכור ולזכור כי תמיד יש את תחילת החיים החיוני אותו שבה הם חיים.לפחות הם חייבים לשקול את האפשרות שיש התחלה חדשה הנצחי להיות אופטימיסטים סקפטי! למה בינינו ספקני רציונלי ... זו הדרך הכי הוגנת עבור כל מי שרוצה לשנות את חייהם לטובה, גם אם לעתים קרובות יותר גרוע לעשות את זה! אז אני אומר. הדבר הגדול להיות נצחי, הוא לשכוח כי הוא נצחי ולזכור שוב כי הוא! תמיד עובר את הלוח של חיי נצח! Alaikun סלאם!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.