quarta-feira, 28 de setembro de 2011

یهودیان ، مسلمانان و مسیحیان!


یهودیان ، مسلمانان و مسیحیان!

این دو چیزهایی که من هرگز باور در زندگی من!


برای اولین بار از این ، این است که خدا را محکوم و یا کسی که رنج می برند ابد در جهنم.برای من باور دارم که خدا به ما اطلاعاتی برای کشف استدلال منطقی و خیلی چیزهای دیگر به زندگی ما را آسان تر است. و بیشتر من سعی می کنم با هر مسیحی استدلال می کنند ، به کتاب مقدس و یا تاریخی است که استدلال های جهنم است یک دروغ بزرگ است.آنها همیشه با یک هزار و یک بهانه که من اشتباه است. اما زمانی که بحث با استدلال منطقی و من فکر می کنم منطقی ، همه بدون جواب باقی می ماند!

می خواهید ببینید که چرا؟ مورد آن فکر کنید ، فرض کنید شما در محل مورد خدا شد و او قادر مطلق بود! می تواند از آن همه! حتی نمی خواهم به فرض آن را در جای خدا است؟خوب! سپس فرض کنید شما می توانید از مردم احیا. بدترین دشمنان او. که همسر و کودکان او با اصلاحات از ظلم و ستم را که به اندازه کافی به هر انسان کشته شدند ، هر چقدر خوب بود ، اینقدر عصبانی شدن و می خواهند برای کشتن جنایی که در همان راه او کشته شدن عزیزان خود. و سپس شما آن را انجام دهید! چرا نفرت مراقبت از شما در زمان! و شما برای جلوگیری از قاتل همان است که حتی آن را با دیگران است. از آنجا که آن خواهد شد که اجتناب از دیگر افراد خوب ، رنج می برند و احساس نفرت همان است که شما احساس می کنید و تبدیل first بد که شما ، حتی اگر آن را به طور موقت ، به دلیل یک مرد خوب از حقیقت نمی خواهد می خواهید برای همیشه لطفا برای شر .


اما همانطور که گفتم ، شما این قدرت را احیا مردم است. آیا شما یک فرد خوب و حتی پس از شما احیا زمان های بی شماری که خود را بدترین دشمن و کشتن او فقط به عنوان او را به خانواده او؟ یا این که یک نفر دیگر نیز ، که نیز تا به حال به قدرت احیا دشمن خود را به دفعات بی شمار و سپس او را به همان روش که او کشته خانواده خود کشتن به نظر شما؟


در هر دو مورد ، من فقط یک نتیجه گیری برای رسیدن به ، کسی که موافق به انجام و یا انجام نمی شود ، تنها می تواند کسی را بی نهایت بد و نفرت انگیز است ، چیزی که کاملا متناقض به عشق بی قید و شرط خدا! و اگر شما با من موافق نباشید ، شما می توانید شروع به بررسی در وجدان خود را به یک روانشناس! برای آن است که raving در! و برای بسیاری از مذهبی و یا متعصب است که تا ابد مجازات گناهکاران که راه او و یا شیطان آن را انجام و پس از خدا نیست خدا. پس وقت را در جهنم و یا نفرین ابدی در مکان های مذهبی اعتقاد ندارند ، قبل از جهنمی برای همه گناهکاران یا مردان بد ، به تناسب هر رنج می برند آسیب آنها را انجام داده اند و سپس به احساس شرم از بزرگترین از خود در برابر خدا به توبه و او را قبول به عنوان نجات دهنده خود و تصفیه کننده برای یک شروع تازه!


صحبت از آغاز. در اوت Cury : "ما نمی تواند در زمان به عقب ، ما فقط می تواند یک آغاز جدید" برای من ، این آغاز جدید ، می توانند حتی با زندگی پس از زندگی ، حتی اگر آن است که یک شروع تازه با زندگی همان است که شما زندگی امروز! به همین دلیل من اعتقاد ندارم که زندگی پس از مرگ وجود دارد. از آنجا که من از طریق این شده است و می دانم که من را از طریق آن برای همیشه لطفا برای دریافت کنید! ایالات متحده سخت است برای اثبات به شک است که آن را وجود دارد. تنها راه آنها می خواهند از طریق تجربه مشابه من را از طریق رفت و به یاد داشته باشید و به یاد داشته باشید که همیشه وجود دارد از آغاز زندگی همان حیاتی که در آن زندگی می کنند. حداقل باید این احتمال است که تازه شروع ابدی وجود دارد و در نظر گرفتن تبدیل شدن به خوش شک و تردید! چرا بین ما تردید و منطقی... این منصفانه ترین راه را برای هر کسی که می خواهد به تغییر زندگی خود را برای بهتر است ، حتی اگر اغلب بدتر از آن را انجام! بنابراین من می گویند. چیز زیادی به ابدی است ، برای فراموش کردن است که ابدی و دوباره به یاد داشته باشید که! همیشه عبور از تخته سنگ پاک از زندگی ابدی! Alaikun سلام!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.