quarta-feira, 28 de setembro de 2011

PALESTINIAN יהודים, מוסלמים ונוצרים PALESTINIAN הפלשתינים!


PALESTINIAN יהודים, מוסלמים ונוצרים PALESTINIAN הפלשתינים!

חוקי מירו: psychographed ידי מילטון מירו

מאת: מילטון מירו


"אני לא מושלם, וגם את העבודה הזאת, אבל יום אחד אני ואת כל העבודה שלי יהיה." מילטון מירו


החטא פשע אמיתי או בחברה


טוב. בדרך כלל, הספרים שלי, תמיד יש ואני נשבעת שאני חייב לכתוב עוולה פורטוגזית מקוצר לעתים קרובות בשפה של האינטרנט, שבו נעשה שימוש נרחב ב-MSN, Orkut, facebook ועוד רבים ברשתות חברתיות אחרות.הבעיה שהרבה אנשים לא אוהבים לקרוא ספרים באינטרנט בשפה הפורטוגזית או רע, אלא שפה הוא האינטרנט! אבל מה עוד XATA ... אני גם מנסה לכתוב את הספר הזה בשפה חופשית לכל הקהלים. כי בדרך כלל, יש הרבה מילים רעות גם את הספרים שלי ... "ספר OGGU", למשל, כי למרות כל מה שאני אומרת זה באמת הגיוני, הרבה אנשים אפילו לא רוצה לגעת בו כי הם לא יכולים לקרוא אותו. כי תאמין לי. לעיתים קרובות אני לקלל את השחקן אותו!ועם כוונה להעליב אותו! לפיכך, את הספר הזה. אני מדבר על אותו הדבר שנמצא "ספר OGGU" באופן הקוראים תובעני (אפילו טרי ... OPS! עכשיו בואו ...) ללמוד לקרוא ולהבין אותי היטב. כדי להתחיל לקרוא, יודעים כי הספר הזה הוא לא ספר ספר עזרה עצמית היא CONNECT ארגון חום # - # # ולהיות מאושר! (אם אתם רוצים לגלות מה אמרתי שלוש אותיות במילה כי אני חותך, אני אתן לך רמז, את הצנזורה הסרט הברזילאי כי, לעזאזל לשים את הדמויות לדבר.)


ספר זה הוא חיוני לכל הרשויות שלנו לקרוא, המחוקקת המבצעת והרשות השופטת, כך שהם משרתים את המדריך כמו החוקים הם חושבים לתכנן ולבצע, כבר מאוחר למדי בעולם כיום! ואני באמת רוצה לשלוח את כולם להתקיים אפילו את זה! הם צריכים לשים את הפנים שלהם באותו מקום! אני מדבר על המקום הזה כי אתה צריך לעשות את אותו מספר 2! כפי שאני לא נשבע בספר הזה ... זה נתן לך קורא יקר שלי, הקורא יודע למה אני מתכוון.למעשה, הספר הזה נכון גם לגבי החברה כולה שאנו חיים בו.


כפי חכם סופי אמר, "אתה לא צריך לקרוא ספר קודש כדי לדעת איך ייראו החיים. אתה צריך רק להתבונן בו. "בשבילנו ... יש לנו בספרים הקדושים כי לעורר החוקים שלנו, אומרים לנו מה נכון או לא נכון, לעשות את זה לעשות את זה. אני יודע שכל אלה ספרי קודש אנחנו יכולים לקבל הרבה טוב ושימושי בחיינו. אבל הספרים האלה באותה רצוף גם עם דוגמה והכניסו אותנו לעקוב אחר הכללים אינם נחוצים לחברה, רוב הזמן בשבילי, אפילו לפני כמה מיותר שניתן על ידי אללה ברוחניות.


אתה כמו בן - אדם, רק צריך לדעת שני דברים שבאמת הוא פשע או חטא בחברה. זה לפחות לחברה! לפני אלוהים או את עצמך. כל אדם יחליט אם חטא או פשע. אני קורא את שני הדברים האלה, כי באמת הוא חטא או פשע, לשעבד או לכפות הבא, כי בדרך כלל אנשים שעושים את זה, היא לעתים קרובות לטובת שלהם בדרך כלל את השבב הבא לטובת מי להתחייב אחת משתי חטאים. שמור כמה יוצאים מן הכלל של אותם בביצוע אלה שני סוגים של חטא או פשע כי הוא לא לפגוע קורבנותיהם או הנתבעים, לאורך כל הטקסט, תציג חריגים אלה הוא ברור.

תחילה נתנו לנו להבין מה היא לשעבד. לשעבד מכריח מישהו לעשות משהו או ללכת על משהו שהולך נגד רצונם. כאשר אני גונב למישהו שוד, אני מכריח את עצמי לעבור את אי הנוחות שיש אובייקט הולם ללא רשותך. כאשר אני גונב למישהו, אני מכריח את האדם להיות חפץ שלו איבד רצונו ללא רשות. כשאני כוח אדם לעבוד בשבילי בלי לקבל משהו בתמורה, אני גם לא עושה משהו מרצונם החופשי. בטווח הזה, מגיע הרבה דברים כי הם באמת פשע או חטא בחברה, אם אתה חושב כי לבד תדע שזה פשע לא רק נגד האיש אלא נגד כל ארציות וכל הטבע.


לאחר מכן, לחפש אותנו הגברים רציונלית, אנחנו גם משועבד חיות ומחייב אותם להיות האוכל שלנו והוא יכול להיות בטוח כי פרות, חזירים ותרנגולות, אין לו חשק להיות המנה העיקרית שלנו היום. המעט שאנחנו יכולים לעשות עבור אותם כי אנחנו אוכלים אותם, הוא לתת לך חיים מאושרים מאוד להרוג אותם אחרי שחייתי עם מפואר מאוד, עם המון סקס eteóginas רבות בסמי הזיה לפני שהם להסתובב הצלחות שלנו! והמוות שלהם צריכה להיות כאב כאב מינימלי או אפילו אם אנחנו Comelico! אתה יכול להיות בטוח כי לא מפריע לי לחיות ואז למות ככה רובנו לא! אני לא יכול להגיד כי כדור הארץ יש רצון או תודעה שאנחנו בני האדם הורסים אותו, אבל אנחנו והפעולות שלנו נגד הטבע מכריח אותנו לעבור דברים שאנחנו לא אוהבים, אשר הולכים נגד רצוננו. האוויר מזוהם והמים גם הצמחים מקבלים מזון מספיק לנו, רעב מתפשט ואני בספק אם כל אדם שפוי אינו מוכן להיות בלי אוויר טוב לנשום בלי מים טוב לשתות להתרחץ ללא אוכל טוב נטועים אמא אדמה לאכול.

או חטא אחר, היא לכפות. מה זה כפייה? זה גורם לך לפעול עבורי או בשבילי או בשבילי אותי מבלי שתדע שאתה עושה את זה. ובלי שאתה יודע במיוחד אם אתה עושה, אתה שבב, נדפק, אם לפגוע, להרוס, מז # # FUD מאוחר יותר.רוצה דוגמה. אני בא אליך ואומר, "קח את זה רוק עשן קראק, אתה תרגיש מהר מאוד!" אבל אני אגיד לך כי אתה תהרוס את המוח שלך ואת הגוף להרוס את החיים שלך להיות מנודה בחברה. או לבוא אליך ולומר: "תן את כל הכסף שלך לכנסייה שלי ואלוהים ייתן לך מקום מיוחד בגן עדן" אבל אני אגיד לך שאם אתה עושה, אתה יאזל הכסף לאכול ולשתות כדי לשרוד בעולם הזההקפיטליסטית דורשת כי יש לך את הכסף כדי לשרוד minínimo זה. או כשאני בא אליך ואומר: "תרום כסף לצדקה שלך ואני מבטיח לך שהוא יחזור אחרי כפול!" אבל לא אומר לך את הכסף שלך באמת הולך בכיס שלי ואני לא הוא התקפל חזרה אליך. כלומר, בכל שלושת הדוגמאות שנתתי לעיל, מהם, יהיו כמה דוגמאות כי יבוא יום שלהם עד היום שאתה להיות בכפייה. התקשורת מכריח אותך! תראו מה זה פרסומות במקום עבור המוצרים שאנו קונים חברות גדולות! "סואן ג'ינס Trotana קנה ואתה תהיה הטוב ביותר!" מאז שואן ג'ינס trotana קשה וטוב כמו איכות או לפעמים אפילו יותר גרוע מותג ידוע של ג'ינס עשה באפגניסטן בשם שריף באום חור! אבל עדיין אנשים קונים ג'ינס peferem Trotana סואן, כי זה מותג של ג'ינס הוא מותג של הזמר סואן Trotana פופולרי סופר היפר! גם אם הג'ינס האלה צריך רק מחיר עלות של 10 לריאל לעשות, אבל איך את המותג Trotana סואן, שהוא היפר זמר מפורסם! זה יימכר לכם רק $ 100,000! בהקשר זה ... שריף מותג הג'ינס באום חור, אשר יש מחיר עלות להתבצע רק אחד של אמת, ובכל זאת הוא עמיד יותר (כי זה עשוי סיבי canhabo) ויפה כמו ג'ינס Trotana סואן, אשר יימכרו לך רק 10 $, מקבל תקועים בחנות כי זה ג'ינס מותג ידוע.


אתה כפוי על ידי אלה חברות גדולות כאשר הם מוכרים לך במחשב, הם להוטים לתת לו לתכנת כבר מתיישנות תוך שלושה ימים, כדי שתוכל למצוא את המחשב רוצה לקנות זבל ביום הרביעי החדש הורן תל אנתה 0.2 אשר 1000 פעמים מתקדמים וחזקים יותר מאשר בגירסה הקודמת, 0.1 תירס אנתה תל, והם כבר עשתה את תירס first 0.2 אנתה תל! אבל גם כך הם מוכרים לכם את הגיליון הראשון של ראשון 0.1 תל תירס אנתה בכוונה, רק כדי לקבל את מכור המותג רוצה תירס תל אנתה אז הורן תל אנתה 0.2 המהווה את הטוב ביותר! ואם אין לך אותו ואת חבריו יש. אני מצטער בשבילך ... אתה לא תהיה מסוגל ללכת איתם. מכיוון שאתה מיושן מהפנים את האופנה החדשה!


אותו הדבר גם כאשר המועמד שלכם מבטיח כי אם להצביע לו להיות נשיא הוא יגיע חלב גשם חסד המבורגרים מן השמים לך לשתות ולאכול הילדים שלך! אבל אז הוא נבחר לא נותן לך את זה! ומי בסופו של דבר # # ל? זו היא אותה תשובה. אתה! (Aplausos!) קצר. האם lubridiar לכפות, מניפולציות, לשקר, או להטעות אנשים רק כדי ליהנות שלהם לגיהינום מי אתה lubridiou, מניפולציות, שיקר או רימה אז!


אלו הם שני סוגי פשע או חטא, אלא ... הם הפשעים הללו מתחלקים לשני סוגים של פשע או חטא. הרשויות של המדינה הזאת ואת העולם, צריך להעניש בחומרה! בלי הבדל צבע, דת, מעמד חברתי, אידיאולוגיה, בין אם אתה עשיר או עני, שחור או לבן, נוצרי או וודו, נאצי או ליברלית. והם חייבים להעניש למדי! וזו דרך פשוטה למדי. העונש חייב להיות פרופורציונלי חטא או פשע. (שמור את מוחמד הואר עם הרעיון הזה! מה אללה!) ברור, בערכאה הראשונה, אתה להעניש זה סוג של חטא, לתת לנאשם הזדמנות לקזז שגיאה או לתקן את הטעות שלך. למי שלא יודע מה הוא לפצות או לתקן. או שאתה לפצות ולתקן פשע שלך, אחרת אתה תסבול את אותו הדבר שעשית הקורבן שלך לסבול עם פשעו או חטא נגד זה! זה Inda שם איך לפצות או לתקן טעות שלהם ... אני אתן לך דוגמה טובה, הישן אומר עין תחת עין ושן תחת שן. במקרה זה, המקורי CD רמשטיין לגמרי שרוט על ידי לך התקליטור המקורי של ברזל Maindem שרוט לגמרי. עבור שופט טוב הוא שופט שני החברים הכי טובים יש שתי אפשרויות.אתה שרטה אותו התקליטור המקורי במלואו של החבר הכי טוב של רמשטיין, תצטרך לקנות עוד התקליטור המקורי של רמשטיין ולתת לו עכשיו, תהיה לכם הזדמנות לעשות את זה יהיה קצר ככל האפשר! אבל אם אתה לא, אתה תידרש Castigaleu, לוקח התקליטור המקורי של Maindem הברזל הלהקה לגרד את כל זה כדי להפוך אותו שמיש. עכשיו זה משהו נכון! אבל זה עדיין.בנוסף החבר שהתגרד פירקה לחלוטין את התקליטור המקורי של החבר הכי טוב של רמשטיין. בנוסף להציג אותו עם תקליטור חדש של רמשטיין המקורי כאחד, אם אתה רוצה גם לתת לך יותר Megaherz התקליטור המקורי לחברו שהיה קורבנו. זה יותר הוגן ורצוי עדיין מומלץ לעשות! בגלל היחס שיגרום יחס רע עם יחס טוב ואפילו יותר מאשר שיעור שנעשה חבר שלך! אבל זה יהיה משהו שאני ממש מעבר לגרד כל התקליטור המקורי של Maindem הברזל הלהקה גם לקבל ויניל המקורי של TDCA ולשרוט אותו כולו גם לעשות את זה חסר תועלת לחלוטין, אלא אם כן יש לך פינה החבר הכי טוב שלך, או משום לא רוצה או כי אתה לא יכול!

זה לא יהיה צדק מסיבה אחת פשוטה. כי אם להטות את הכף חבר שלך, כי אתה שרטה את התקליטור המקורי של רמשטיין, בצד שלו, יהיה רק ​​את התקליטור המקורי של רמשטיין וגירד מצד שני, יהיה התקליטור המקורי של ברזל Maindem שרוט שמיש וגם ייחודי ונדיר שלה TDCA ויניל שרוט שמיש, אשר ישקול יותר בצד השני! אז אתה כשופט של מצב זה לא יהיה הוגן! להיות נקמני ו ייהנו רק את המאוורר של הלהקה רמשטיין! ולכן, אתה שופט, כאשר שופט חייב להיות ברור המעורבים בשני המקרים, הן עבור הנאשם כפי לקורבן!מכיוון ששתי ואז זה יהיה מודע היטב בטווח מדוע סופי!


זוהי רק דוגמה אחת לאופן שבו הצדק צריך להיות, במקרה זה ועוד רבים אחרים, טרם לעשות ולעיתים קרובות הנאשם מתכוונת לפצות. אבל יש מקרים שהנאשם לא מתחרט ולא רוצה לפצות. מקרה קיצוני הוא רוצח סדרתי! מי שלוקח את החיים של הבן שלה לרצות כוונה לגרום לו לסבול אתם סובלים! וזה להיות פסיכופת ולא תתחרטו השוהים במקום לילדך לאהוב אותך ולמלא את מקומו של בנו בלבו אם זה אפשרי בשבילך! Ones כזה, גם אם רק בשל עונש מוות! מצטער להגיד לך את זה הנוצרים. אבל לאהוב את הרע לא עובד בכל המקרים להם להיות טובים. אני מציאותי, טיפה בצד הזה של הנאיביות שלו, יקירתי. אם אתה לא רוצה את האיש הזה פסיכו מת, המינימום שאתה צריך להרשיע אותו, כי הוא לעולם לא, לעולם לא יוכלו להרוג, גם אם אתה רוצה להרוג או לפגוע במישהו, גם אם הוא חי את שארית חייו, כמו גם! שטיפת מוח או לובוטומיה הוא רעיון טוב או למה לא שבב במוח שלו כדי למנוע ממנו לעשות את זה באופן קבוע? לחילופין, בבידוד מוחלט של החברה וכל אדם הוא יכול להרוג לכל החיים! (Lonely אפילו למה אני מתכוון.) אז מה אני אומר. "חיתוך ידיים של גנב לא הוגן, כי לא רק מונע ממך לגנוב, אלא גם כדי להשתמש בידיהם לעבוד כדי לקבל כפית להאכיל את עצמו. מעשה אמיתי של צדק, היא למנוע את הגנב מביצוע רק מעשה של גניבה! "ואז זה בא. מהי השיטה הטובה ביותר למנוע את האדם מלבצע את אותה שגיאה, כל מקרה הוא שונה ומשתנה מאדם לאדם.לפעמים עבור הגנב לגנוב אז אתה להזהיר אותו כי זה לא נכון מפצה על זה, מי ברצון ומי cmpensando נאלצים. (במקרה זה היא לשעבד תקף.) לפעמים זה גנב, אתה צריך לקחת מכות, לא לגנוב, לפעמים הוא צריך לקבל את אצבעות שבורות להפסיק לגנוב. אצבעות שבורות, יהיה impedilo לגנוב במשך זמן רב, אך לא לצמיתות, כפי שהיה במקרה של ידיים קטועות. יום אחד את עצמותיו של התחדשות האצבעות ולחזור לתפקד באופן נורמלי או כמעט מטופלים בדרך כלל גם ... לפעמים הוא צריך להיתקע בבידוד למשך כמה ימים חיים על קצה, רעב, צמא, חום וקור תמיד להיות מודעים לכך, ולכן הוא לא עושה את אותו הדבר, לאחר עבר העונש כל שהזכרתי קודם . או במקרים קיצוניים, הוא חייב להיות מבודד מהחברה במקום שלא יכול לשדוד מישהו, או לחיות בחברה, תמיד במעקב או התראה בכתב על מצחו כי הוא גנב. או באמצעות שבב במוח שלו שמונע ממך אי פעם רוצה לגנוב כשאתה לגנוב!


כמובן, כל עונש, רמת חומרת היא מגדילה כל הזמן את הרוזן העבריין עבירה זהה. במקרה של השודד, nível.1 הראשון הוא אזהרה יחד עם פיצוי, אם הוא חוזר שוב ד. Nível.2, ד הוא אזהרה שוב אצבעות שבורות ואז פיצויים. אם הם חוזרים על אותה עבירה שוב. Nível.3 ולשבור את אצבעותיו, לשים אותו בבידוד כי היא על סף רעב, צמא, חום וקור, כמעט למות בסופו של דבר, אבל תמיד לשמוע כל יום שהוא לא היה צריך לבצע את אותם שני סוגים של פשע או חטא שהזכרתי קודם. ואם הוא חוזר שוב עבירה דומה. Nível.4 העונש הוא לשים biochip במוח שלו שאנחנו יכולים לדעת תמיד מה שהוא חושב ורואה ולצמיתות שליטה בדחפים שלו כדי לגנוב, אז הוא מעולם לא לגנוב!


זוהי האלטרנטיבה על פשעים קטנים. אבל על פשעים גדולים? כמו רצח? כיצד להעניש רוצח סדרתי? מי הורג ללא חרטה, לא מתחרט על שהרג ולא יבקשו לפצות את הפשע הזה? Nível.1 יהיה אם מהלך בודד מעבר צמא, רעב, חום וקור קיצוניים, להיות על גבול pisicológico תשישות פיזית, כמעט עד כדי למות ולא למות! ודרך סוגים אחרים של עינוי פסיכולוגי יותר מאשר פיזי. (קרא מאמר שלי כיצד לפנות פסיכופת ב קדוש) וזה ברור כי בתקופה זו הוא נמצא בבידוד, אתה תמיד שומע את זה לא צריך לעשות את שני סוגי אני מצטט פשע, או לכפות עליהם לשעבד אותם על ידי מתן מספר דוגמאות! "אבל רגע? זה לא שטיפת מוח? "זה מה שאתה אומר זכויות האדם. תראו נציגי היקר של זכויות האדם. אני חושב שזה יהיה קשה מאוד לאדם לאחר שעובר מצב כזה קיצוני כדי לגבות את אותו סוג של פשע. שטיפת מוח כדי במקרה כזה, הוא מציע את הספר הסרט התפוז המכני. אבל אז מה הלאה? ואם זה לא עובד? הרוצח אפילו לאחר ששהה כל כך לחזור ולהרוג שוב? ובכן .. או שהוא צריך להיות מת בקרוב עכשיו או במוח שלך biochip כי תישאר לכל החיים מסוגל להרוג. הבעיה שזה רעיון biochip, זה מסוכן מאוד בידיים של האנשים הלא נכונים, רשות עוצמה, הדבר הקל ביותר יהיה על הרשות, יהיה לרעה את הכוח הזה לעשות את זה סוג של אנשים לעשות מה שהוא רוצה בלי הידע של שאר החברה! לכן, במצבים קיצוניים, את האפשרויות הטובות ביותר הן שטיפת מוח, הבודד חיים או מוות! אתה יכול להיות בטוח כי משפט כמו הגיהנום הזה בודד עבור נוכלים גדולים (דוגמאות של רמאים עיקריים:. השופט Lalau, Sarney, EDI macedo תינוק ו חלאות אחרות של הפוליטיקאים הגרועים ביותר, אנשי עסקים גדולים מנהיגים דתיים אשר נרקבים החברה) הדבר היחיד שאני חושב הוא יותר הגיוני לקחת את זה עונש להם, הוא עונש מוות, פלוס שארית חייב להיות שווה לרמה קיצונית אותו עונש מוחל על רוצח סדרתי!


הנה שוב אנו נפגשים עם נציגים של זכויות האדם, אשר יגיד לי שאני טועה אלה באמצעים קיצוניים שלי. וזה יותר גרוע! אני מדבר אפילו גרוע יותר אסירים שלי!אוקיי. אז האפשרות הטובה ביותר צריכה להיות תמיד לטפל בסוג זה של להיות "אדם" אינו אדם, כי בני האדם אשר אני רואה הם אלה שיש להם לפחות את החמלה לזולת יכול להיות בטוח כי פסיכופתים סוציופתים לא! ולכן ראוי להתייחס אליהם כאל מנודים בחברה נענש עם הקפדה רבה של החוק ללא כל חמלה!לחמלה שלי, שמורות רק גברים שיש להם ממש טוב את הכמות המינימלית של חמלה בנשמתם. אבל זה אינו חל על כולם! המציאות היא כריסטיאן היקר!אנשים רק ללמוד את הכאב! ויש אנשים שאין ללמוד מן הכאב! אז עבור אלה שאינם לומדים מן הכאב! רק השמדה טוטלית מהם יהיה לפתור את הבעיות שלנו בעולם הזה! או שאתה עדיין מעדיף להשאיר חלק אדם כזה פגום או פגום שמניע מנוע זה שאנו מכנים בחברה לקלקל את השאר? זמן להיות רציונלי במצבים אלה יקירתי. הפשטה את הצביעות של אהבה ללא תנאי ולתת היגיון רציונליות מעט של הנפש לגעת בהם עכשיו!


ובכן יקירתי. אלה שני סוגים של פשע, לשעבד או לכפות, מי צריך להיענש על ידי הרשויות שלנו. אם כבר מדברים על כפייה, כאשר לאנוס אדם לא בסדר? רוצה דוגמא טובה? כאשר אני אומר לך שאם אתה משתמש תחתונים קסם, אדום, סופר קדוש לאמא לטפס לתוך הטבעת, אתה מנצח את הקרב ולקבל את הפרס אלף דולר עבור הזכייה להילחם! גם אם אתה לא יודע כי תחתונים אדומים היא לא קדושה ולא נותנים לך מעצמות העל, MA לפחות זה גרם לך לנצח את הקרב ואת הזכות הפרס? וזה ברור כי עבור ההגינות והמצפון הייתי פעם לא תשלום 10% מהכסף לי להישאר איתו! אבל לא אכפת לי אם תתנו לי את זה. ואתה יכול להיות בטוח! אתה לא יכול רוצה לתת לי 10% הפרס! אבל רוב האנשים אני עוזר להצליח בחיים ירצו לתת לי יותר שמח עזרו להם! הייתי להיות כפויי טובה, ענווה יהירה, שקר, טיפשה ויהירה להכחיש! לפחות זה סוג של כפייה, זה מה שאני מעריץ על כמרים מסוימים העושים שימוש וניצול לרעה של NLP או אפקט הפלצבו לגרום לאנשים לזכות בחיים! אלה ראויים להיקרא רועים טוב!


אבל כמו שאמרתי או הקורא פנים, קורא יקר. פשע או חטא לשעבד או לכפות, שימוש בלעדי לעשות רע, לחסוך כמה יוצאים מהכלל, כדוגמת אלה שהוזכרו כבר קודם, הם צריכים להיענש אך ורק על ידי הרשויות שלנו. ואל תגיד לי שרק אלוהים לשפוט! כי אם זה כך, אנחנו לא צריכים לתת לשופטים קיימת בחברה שלנו ומה רע היום, זה יהיה פי אלף יותר גרוע! זכור כי אלוהים הוא על מצפונם יודע שאם אתה נותן אלוהים מדבר בקול רם על זה, תדע לשפוט ולבצע! ואם אתה באמת רוצה יש מודעות גבוהה, חייב לדעת הכל! ובעיקר צריך לדעת את העובדות סביב מצבו של הנאשם ואת הקורבן, כדי להבין טוב מושלם או קרוב מושלמת! עכשיו, אני יכול לצטט כאן, עמדות האדם יותר מדי, וזה לא הולך נגד אלה שני סוגים של חטאים שהם חטאים נגד האל ונגד חלק גופו של אחד או אפילו נגד הגוף שלו, אלוהים אחרים.


אדם יכול להגיע גבוה עם מגוון רחב של תרופות שונות, וברוב המקרים לא לשעבד אף אחד, או מישהו לכפות לעשות כל כך. אדם יכול גם להיות זונה לעתים קרובות בלי שאף אחד לכפות או לשעבד אדם רע בשביל לעשות את זה.אני מכיר אנשים שמשתמשים בסמים חוקיים ומשפטיים, ועל כך אין לגנוב או להרוג כדי לשמור על ההתמכרות שלו כדי לשמור על ההתמכרות שלו, או לתקוף אנשים כאשר הם משתמשים בסמים שלהם. בקיצור, אני יודע נרקומנים רק לשעבד את עצמם מעורבים המינימום שלהם ליד זה. אני גם יודע סוחרי סמים לא חוקיים לא לשעבד את העם ולא לכפות על אנשים להשתמש בסמים. כולם יודעים כי סיגריות ואלכוהול הם רעים. "סוחרים" שלנו לחוקית אותנו להבהיר על האריזה של תרופות אלו שגורמים לנו רע תרופות אלו. אדם אחד יכול לעשות הרבה דברים בלי אנשים שעבוד או לכפות עם מטרות זדוניות, אבל אפילו כך, אנחנו גברים מושפעים הדת והמוסר השווא שלו כי אנחנו חושבים הוא חטא למה אנחנו צריכים להעניש את האנשים האלה עם עונש פיזי או פסיכולוגי! ישנם אלה סוגים אחרים של חטאים. זה לא כדי להעניש אותנו! אלו סוגים אחרים של חטאים, רק אלוהים צריך להעניש אותם או אפילו להעניש את אלה מתחייבים, כמו מכור לסמים, הוא יהיה להרוס את עצמו בכוחות עצמו. ומה עם הזונות? אני גם יודע שיש הרבה זונות ולא לכפות או לשעבד כל אדם להתמכר להם. ואתה יכול להיות בטוח כי הזונות האלה, ככל שאני יודע, רוב אין כוונה להרוס את משפחתו לא מגיע למות כך בחור נוצרי שמרני שלי! אבל להיות סמוך ובטוח כי בעיטה בתחת או בעלך תתגרש מגיע לך נשבעתי להיות נאמן רק לך לא קיים.אבל בעלה בהחלט לא מגיע למות על זה! לפחות המוות לא הבשרים, אבל היום, בקהילות מסוימות, אדם שמבצע זה סוג של יחס בחברה גזר בקברו! הוא מת מבחינה חברתית רכישות עתידיות אחרות המועמדים נשים יעצו של הרשעות נהדר! וזה היה סמוך ובטוח, כי לעתים קרובות מוות חברתי, יותר גרוע הבשרים מוות! מוות זה כאשר החברה כולה היא מנודה אתה לא מעלה אותה!לעתים קרובות מוות חברתי יכול להוביל אדם בשר התאבדות אם לא יותר חזק!


ואתה יכול להיות בטוח כי זה סוג של חטא או פשע, בטח לא לנו לשפוט ולבצע.החוטא עצמו שופט ולבצע! או אלוהים עצמו הפקיד לעשות את זה. ואלה כמה דוגמאות רבות של החטאים שאנחנו לא מתאימים ניסו והוצאו להורג בחברה.אבל זוכר את חטאי כפייה לשעבד ורע, אבל אלה הם החשובים ביותר, והוא איתם, כי אכפת לנו! לכל השאר הוא מנוחה! הם פשוט סתם פרטים שאינם שלנו, אלא העושה או אלוהים! שאם אתה מאמין באלוהים ...

ובכן אזרח. אני מאמין ארבעה כללים בסיסיים של התנהגות אני ממליץ על כל הגברים ללכת וליישם את כל ההיבטים של החיים שלך.


הזהב כלל 1: אל עצמי משועבד. כמו זה יהרוס לך! ישנן מספר דרכים לשעבד את עצמם, להתמכר לסמים, מין, או לעבוד או לדבוק מושגים, תקנים איסורים שהוטלו על ידי ארכאי הצדקנות כמה מהם, כי גם אם לכלוא ולשעבד את עצמם, אם משמידה. חינם עצמך מפני עצמך!


כלל הזהב 2: אל תתנו לאף אחד לשעבד! את זה אני לא צריך לתת דוגמאות רבות ... עבור רבים שכבר הוזכרו לעיל, אלא כדי להזכיר לך שוב, אל תיתן לאף אחד להפוך אותך לאכוף משהו בניגוד לרצונם! כשאתה לכפות, אתה גם משעבד, אבל רק מבלי שתדע ... חינם הוא תמיד הבא!


כלל הזהב 3: אל מי לשעבד! להזכיר לך שוב כי ישנם מספר דרכים לשעבד. אז אין לאף אחד כוח לסגור או לעשות משהו בניגוד לרצונם. חינם עליהם מפני עצמם!


כלל הזהב 4: אל תתנו לשעבד הבא שלך עצמך, אל תיתן לשכן שלך להיות משועבדים שכן אחרת, לא נותנים לשעבד הבא שלך שכן אחר. אם אתה יכול להפסיק את זה! אז למנוע! וזכור כי לכפות, היא לשעבד אחרים מבלי שהם ידעו! גם לא לתת לו להיות שוב שלך! כלל זה יש רק חריג אחד, אתה לא יכול להכריח אף אחד להיפטר עצמו. שמור במקרים מסוימים, כגון הרוצח הסדרתי שמעדיף להשתחרר מן הדחף להרוג גם אם זה חייב להיות הרג כי הם לא יכולים להיפטר רצון זו חולניות לבד! וגם במקרים כאלה אתה גם צריך לכפות את זה כדי לשחרר את הרוצח עצמו, גם אם הוא לא רוצה כי גם לאחרים חינם!המהדורה הבאה של עצמם לכל הכיוונים! זה מסכם את הכלל הזה!


כללים 2 ו -3, הן את הזכות והחובה של כל אזרח לבצע את הכלל הראשון, האזרח בחברה, או אלוהים, אם אתה רוצה לבצע. אבל הכלל 4 חובה וחובה של הרשויות שלנו לעקוב, שאמור להתמקד בעיקר לעזוב בכללים הרמוניה 2 ו -3 לכולנו להתפתח!


אבל אם אנחנו מכן להפוך אחד מהם. זה יהיה רק ​​לסכם שלושה מאמרים.


Artigo.1: אזרח לא צריך לשעבד או לכפות על אזרחים אחרים עם מטרות זדוניות שלהם תועלת, עם כל שיטה.


Artigo.2: לכל אחד יש את הזכות למנוע או להגן על אזרח אחר או להיות משועבד או לכפות או לקחת אותו לרעך מי כמוהו.


Artigo.3: חובתו והחובה של כל רשות, ולא לשעבד או לכפות על אזרחיה ולא לתת לו לעשות את זה כנגד עצמה, כפי שהיא חובתם להבטיח, לפקח מבקשים לשמור על עמדתם של הרשות ( כל חלקה או מיקום) כי לאזרחים יש את הזכות והחובה לציית לסעיף 1 ו -2. (כל דמיון חוקי Asiminov לא במקרה)


הנה החוקה שלי! עכשיו שאתה יודע את זה היטב, לחשוב היטב על כל אחד מאותם ארבעה כללים הזהב של שחרור אשר יעברו ולייעץ על כל שלושת הפריטים הם שלושת עמודי התווך q להשיג חברה צודקת. וכאשר אתה נענש, החוק אינו מתיימר בורות כשאתה אמן זה! כשהיא לשלוט הארץ הזאת ואת העולם יום אחד! וקודם כל סמכות. זכור, עדיף להיזהר מאשר להצטער. האיש שרוצה להיות אבא טוב של אומה, צריך להביא סביבה טובה והרמונית עבור ילדיהם. זה צריך להיות כמו אבא אמא טובה וגם בבית עם הילדים שלו. אל תתנו להם לא להחמיץ, פנאי, בריאות, חינוך, ידע מזון, מים ובעיקר אוהבת את המשפחה שלך! גם אם הילדים שלכם לא צריכים לעבוד כדי לקבל אותו.


צדקת אלוהים לספק: פעולה ודממה


ישנם אנשים רבים הסובלים כאשר משהו או מישהו ייפגע או שונא כועס ד, שאדם מחליט להיכנע אלוהים בשבילו לעשות צדק בשבילו. הסברתי כיצד מישהו נכנע לאלוהים על הבלוג שלי. אבל אני ד לדבר על זה שוב. בספר הטאו, מדבר על הפעולה עם השקט, וזה בדיוק את "כניעה לאלוהים" העממי אמר.

אני לא בטוח שכולם שם לב, אבל כאשר אדם גורם לך לעבור כעס, כאב, אכזבה גדולה מאוד. ואתה להישאר או זמן קצר עם התחושה הזאת שלילי זה או הזמן הממוצע אחד או לפעמים עשרות שנים קיימא! הפעם כדי לקבל סוג כזה של רגש שלילי, תחושה שהוא מייצר מחשבות שליליות, ולהיפך. זה משהו משתנה מאדם לאדם ותלוי במצב שכל אחד עובר. שמתי לב שלאחר מכן, כל האנשים האלה שיכולים לנטרל רגשות שליליים, לא משנה כמה זמן זה לוקח כדי להשיג זאת בדרך זו או אחרת, לאלה שפגעו אנשים שהיו מסוגלים לנטרל את הרגשות האלה, רו תמיד # #! או היו דפוקים יותר # # # q של הקורבנות שלו או כמו שהם פו #####! דווקא בגלל זה, כי קורבנותיו, הם יכולים לנטרל את הרגש השלילי, תוכל לראות את התוקף שלה, אבל לא מרגיש כלום, לא שנאה ולא חיבה המתעלל. וכאשר הם חושבים המתעלל הוא זמן קצר כשהם רואים.

D הדרך הטובה ביותר לנטרל את הרגשות השליליים, היא ממלאת אותם ברגשות טוב בשבילם עד אפס מקום. זה ניתן להשיג מגוון רחב של דרכים, להתפלל, מדיטציה, פעילות גופנית, קיום יחסי מין או במשחקי מחשב, צפייה בסרטים קומדיה, לא משנה את הטופס, אם אתה עדיין יודע ומשלב אותם, אפילו יותר טוב! זכור את מה שכתבתי בהבנת הכאוס; אם שופע מים טהורים מן אללה. וברור, בנתיב זה לא קל, הוא הנתיב הצר כתוב בתנ"ך. מה שכמובן אני עוקב וזה אישר את זה בחיים שלי. כניעה לאלוהים, היא להפוך את התגובה מהר יותר או להגיע לטוב או לרע. וזה תלוי אך ורק בך. מהר לך להיפטר מחשבות ורגשות שליליים, מהר יותר תהיה התגובה כי התוקף שלה יהיה לקבל פחות או יותר חזק מאשר תוקפנות שהוא עשה. אתה יכול להיות בטוח שאנשים שאינם שומרים טינה הם הרבה יותר שמחים לארגן פתרונות יצירתיים לבעיות שלהם בדרכים שונות! בשביל שאף אחד לא יכול לחשוב על פתרונות שנאה וכעס, או עצוב, לא משנה מה רגשות שליליים או מחשבות שליליות. איפה הוא יהיה השמדה עצמית! למה אתה חושב שאנשים שוטם סובלים מלחץ דם גבוה לדיכאון, או מספר מחלות? אני שמחה היום בגלל שאני עוסק בו מדי יום!

אני לא מרגיש שום כעס או טינה במשך זמן רב, גם אם אני חושב על מי השאיר אותי עם כעס או מרירות או שנאה, אני חושב זמן מה פשוט לא מרגיש כלום כשאני חושב! אני נייטרלי לחלוטין! ואתה יכול להיות בטוח שכל מי עשה לי רע מאוד ואני מוחל בשיטה זו, סדוק אז זה! קיבל את התשובה! זה היה הרבה יותר טוב ולא יותר גרוע, כי רבים הפכו לחברים שלי היום. בפעולה כזו עם הדממה. אם אתה בא אלי סטירת לחי או לומר לי משהו זה מרגיז אותי מאוד, אני בדרך כלל משתדל לא להגיב באותה הדרך, כי פשוט ללכת לחדר שלי לעשות מדיטציה, אני פעילות גופנית, אני מקשיב למוזיקה ומנסה לשכוח אותךליתר דיוק, מנסה לא להרגיש את מה שאתה גורם לי להרגיש. אני נייטרלי פשוט! לא לוקח הרבה זמן, אתה תהיה מקבל סטירת לחי של מישהו או מישהי יהיה לספר לך משהו שיגרום לך נסער מאוד.

אתה יכול להיות בטוח כי יש כמה שיכולים לשלוט בפועל. אבל זה קיים! חוקי היקום וכוחות לפעול בשם שלך אם אתה יודע איך להשתמש בהם. שיטות בשביל זה ... ישנם עוד 500 ... מה העמדה בטקסט הזה, את המסתורין של אמנות עתיקה של רוח, הכל מתחיל עם הפעולה עם דממה!

שני דברים שאני לעולם לא מאמין בחיים שלי!


הראשון שבהם, הוא כי אלוהים מגנה או לתת למישהו לסבול לנצח בגיהנום. אני מאמין כי אלוהים נתן לנו את המודיעין לחשוף את החשיבה הלוגית הרבה דברים אחרים כדי להקל על חיינו. וככל שאני מנסה להתווכח עם כל נוצרי, הוא נותן טיעונים תנ"כיים או היסטוריים לעזאזל היא שקר גדול. הם באים תמיד עם אלף ואחד תירוצים כי אני טועה. אבל כאשר הטיעון עם היגיון ואני חושב בהיגיון, כל נותרו ללא מענה!

רוצה לראות רק למה? תחשוב על זה, נניח היית במקומו של אלוהים הוא כל יכול היו! הכל יכול! אפילו לא רוצה להניח שזה המקום של אלוהים? אוקיי! אז נניח שאתה יכול להחיות אנשים. הגרוע ביותר של אויביו. זה הרג את אשתו וילדיו עם חידודים של אכזריות זה יהיה מספיק כדי להפוך כל אדם, לא משנה כמה טוב היה, לכעוס כל כך רוצה להרוג את הפושע באותו אופן שהוא הרג יקיריהם. ואז אתה עושה את זה! למה השנאה דאגו לכם! ואתה לעשות כדי למנוע שהרוצח אותו אפילו לעשות את זה עם אחרים. כי זה יהיה הימנעות שאנשים טובים אחרים לסבול ולהרגיש את אותה שנאה שאתה מרגיש רע ולהיות הראשונה לך, גם אם זה חייב להיות זמני, כי אדם טוב האמת, לא רוצה להיות רעה לנצח .


אבל כפי שאמרתי, יש לך את הכוח להחיות אנשים. האם אתה מחשיב את בן אדם טוב גם אחרי שאתה קם לתחיה אינספור פעמים כי האויב הגדול ביותר שלך ולהרוג אותו בדיוק כמו שהוא עשה למשפחה שלו? או שאתה תשקול אדם אחר גם כן, אשר גם כוחות כדי להחיות אויבו לעשות אינספור פעמים, ואז להרוג אותו באותה צורה שהוא רצח את משפחתו?


בשני המקרים, יש לי רק מסקנה אחת להגיע, מי יסכים לעשות או לא, יכול להיות רק מישהו רע לאין שיעור שנאה, משהו שהוא סותר לחלוטין את האהבה הבלתי מותנית של אלוהים! ואם אתה לא מסכים איתי, אתה יכול להתחיל לקחת בחינה מצפונו או לפסיכיאטר! שכן משתולל! ובשביל קנאים דתיים רבים או לנצח אלוהים מעניש חוטאים שלא הלך בדרכו, או שהשטן הוא עושה את זה בשביל אלוהים. אז לא מאמין בגיהנום או קללת נצח במקומות דתיים רבים, לפני המצרף עבור כולנו חוטאים או רשעים, יחסי לסבול נזק שהם עשו ואז להרגיש את הבושה הגדולה ביותר של עצמם לפני ה 'לחזור בתשובה ולקבל אותו כפי הגואל שלהם עבור מטהר התחלה חדשה!


אם כבר מדברים על התחלות. כפי אוגוסט Cury: "אנחנו לא יכולים לחזור אחורה בזמן, אנו יכולים רק ליצור התחלה חדשה" בשבילי, זו התחלה חדשה, יכול לבוא גם עם חיים אחרי החיים, גם אם הוא התחלה חדשה עם החיים באותו אותך חיי היום! בגלל זה אני לא מאמין שיש חיים אחרי המוות. בגלל שאני עברתי את זה יודע אני אעבור את זה לנצח! ארה"ב היא קשה כדי להוכיח לספקנים כי היא קיימת. הדרך היחידה שבה הם עוברים את אותה החוויה שעברתי ולזכור ולזכור כי תמיד יש את תחילת החיים החיוני אותו שבה הם חיים.לפחות הם חייבים לשקול את האפשרות שיש התחלה חדשה הנצחי להיות אופטימיסטים סקפטי! למה בינינו ספקני רציונלי ... זו הדרך הכי הוגנת עבור כל מי שרוצה לשנות את חייהם לטובה, גם אם לעתים קרובות יותר גרוע לעשות את זה! אז אני אומר. הדבר הגדול להיות נצחי, הוא לשכוח כי הוא נצחי ולזכור שוב כי הוא! תמיד עובר את הלוח של חיי נצח! Alaikun סלאם!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.