sexta-feira, 9 de setembro de 2011

مسیحیان فارسی ، درک آنچه عیسی می خواست به پرسش


مسیحیان فارسی ، درک آنچه عیسی می خواست به پرسش

قوانین Mirot : psychographed توسط میلتون Mirot
پست : میلتون Mirot
"من کامل نیست ، و نه این کار است ، اما یک روز من و همه کار من خواهد بود." میلتون Mirot
گناه واقعی و یا جرم و جنایت در جامعه
خوب. به طور معمول کتاب های من ، همیشه و من قسم میخورم که باید در نوشتن یک. پرتغالی اشتباه است و اغلب به صورت مختصر به عنوان زبان از اینترنت است ، که به طور گسترده در MSN ، اورکات ، فیس بوک و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی استفاده می شود مشکل این است که بسیاری از مردم دوست ندارند خواندن کتاب را در اینترنت به زبان پرتغالی و یا غلط است ، مگر که زبان در اینترنت است! اما چه چیز دیگری XATA... من همچنین در تلاش برای نوشتن این کتاب در یک زبان است که رایگان برای همه مخاطبان. از آنجا که معمولا هستند ، بسیاری از کلمات بد و حتی در کتاب های من وجود دارد... "این OGGU کتاب" برای مثال ، که با وجود همه چیز را من می گویم واقعا هر حس ، بسیاری از مردم حتی نمی خواهید آن را لمس چرا که آنها می توانید آن را نمی خواند. از آنجا که به اعتقاد من. من اغلب از پخش همان لعنت! و با قصد توهین به همان! از این رو این کتاب. من صحبت می کنند همین است که در "OGGU کتاب" در راه است که خواستار خوانندگان (حتی تازه... OPS! حالا...) به یادگیری خواندن و درک من خیلی خوب. برای شروع خواندن ، می دانیم که این کتاب یک کتاب کمک به خود کتاب است متصل FOD # -- # # # # و خوشحال! (اگر شما می خواهید برای پیدا کردن آنچه به من گفت سه کلمه حرف که من برش ، من شما را نشانه ای ، از سانسور فیلم را به دلیل برزیل ، لعنت آن را برای قرار دادن کاراکتر صحبت می کنند.)
این کتاب ضروری است برای همه ما از مقامات قوه مقننه ، اجرایی و قضایی به عنوان خوانده شده به طوری که آنها خدمت کتابچه راهنمای همان قوانینی که آنها فکر می کنند و طرح و اجرا ، در حال حاضر کاملا در اواخر به جهان امروز! و من صادقانه می خواهم به ارسال آنها را به تمام می گیرد که حتی در! آنها باید چهره خود را در همان محل قرار دهید! من صحبت کردن در مورد آن محل که شما نیاز به همان تعداد 2! همانطور که من نمی سوگند در این کتاب... آن را به شما خواننده عزیز من داد و به خواننده می دانید منظورم چیست. در واقع ، این کتاب که برای کل جامعه ما در آن زندگی کنند.
به عنوان یک حکیم صوفی گفت : "شما نیاز به خواندن یک کتاب مقدس را به آنچه در زندگی نیست. شما فقط نیاز دارید را مشاهده است. "برای ما... ما کتاب مقدس که الهام بخش قوانین ما ، گفتن ما چیزی است که درست یا غلط ، انجام این کار و انجام این کار. من می دانم که تمام این کتاب های مقدس ما می تواند بسیاری از خوب و مفید در زندگی ما است. اما این کتاب نیز سرشار از جزم و ما را به پیروی از قوانین است که غیر ضروری را به جامعه ، و بیشتر از آن زمان برای من ، حتی قبل از اینکه برخی از غیر ضروری توسط خدا در معنویت داده می شود.
شما مثل این است که -- انسان ، تنها نیاز به دو چیز که واقعا جرم است یا گناه در جامعه است. این حداقل به جامعه! قبل از خدا و یا خودتان. هر فرد به گناه یا جرم و جنایت و یا تصمیم می گیرید. من این دو چیز که واقعا یک گناه و یا جرم و جنایت ، به بردگی و یا اجبار بعدی ، زیرا به طور معمول افرادی که این کار ، آن است که اغلب در جهت منافع خود و معمولا در تراشه های بعدی به نفع کسانی که مرتکب یکی از این دو گناهان. ذخیره چند مورد استثنا از کسانی که مرتکب این دو نوع گناه و یا جرم و جنایت است که به قربانیان خود آسیب برساند و یا متهمان ، در متن ، نشان می دهد این استثنا آشکار است.
اول ما درک آنچه که به بنده اجازه دهید. برده است هر کسی را وادار به انجام کاری یا چیزی می رود که در برابر خود خواهد شد. وقتی که من کسی سرقت در سرقت ، من زور خودم را از طریق درد و ناراحتی ناشی از داشتن یک شی را بدون اجازه شما نامناسب است. وقتی که من کسی دزدی ، من نیروی یک فرد به جسم خود را از دست خواهد شد و بدون اجازه. وقتی که من به زور شخص را به کار برای من بدون اینکه چیزی در عوض ، من هم انجام کاری خود را آزاد نمی کنند. در این مدت ، می آید یک چیزهایی زیادی هستند که واقعا به یک جرم یا گناه در جامعه ، اگر شما فکر می کنم که به تنهایی می دانیم که آن جرم است ، نه تنها در برابر مرد است اما در برابر هر earthling و طبیعت است.
سپس ، برای ما مردان منطقی نگاه کنید ، ما نیز بردگی حیوانات و نیاز آنها را به مواد غذایی و می تواند مطمئن باشد که گاو و خوک و مرغ است ، کوچکترین تمایلی به غذای اصلی ما از روز است. حداقل ما باید برای آنها انجام دهد چرا که ما آنها را به خوردن ، این است که شما یک زندگی بسیار خوشحال می دهد و آنان را پس از با بسیار لوکس زندگی می کردند ، با بسیاری از جنس و بسیاری از داروهای توهم زا eteóginas قبل از آنها در اطراف صفحات به نوبه خود ما! و مرگ خود را باید به درد درد و یا حداقل می شود حتی اگر ما Comelico! شما می توانید مطمئن باشید که نکرد من به زندگی می کنند و سپس می میرند ، مثل این و بسیاری از ما را ندارند! من نمی توانم بگویم که زمین است خواهد شد یا آگاهی است که ما انسان ها از بین بردن آن است ، اما ما و اقدامات ما بر علیه طبیعت از طریق وادار کردن ما به چیزهایی که ما دوست ندارند که به ما برابر خواهد شد. هوا آلوده و آب بیش از حد ، گیاهان در حال گرفتن غذا به اندازه کافی برای ما ، گرسنگی در حال گسترش است و من شک دارم که هر انسان عاقل حاضر است بدون هوا خوب باشد که بدون آب برای نوشیدن و استحمام بدون تنفس غذای خوب در زمین کاشته مادر به غذا خوردن.
یا گناه دیگر ، این است که مرعوب کنند. چه اجبار؟ این شما را برای من و یا برای من یا برای من عمل من و شما بدون دانستن اینکه شما آن را انجام می دهند. و بدون که شما می دانید به خصوص اگر شما ، به شما خواهد تراشه ، پیچ کنید ، اگر آسیب ، تخریب ، SE # # # # FUD شد. می خواهم یک مثال است. من در شما می آیند و می گویند : "این سنگ از دود ترک ، به شما احساس بسیار سریع!" اما من به شما که شما مغز و بدن شما را نابود و خراب کردن زندگی خود را تبدیل شدن به یک مطرود در جامعه بگویید. و یا می آیند در شما و می گویند : "به تمام پول خود را به کلیسا و خدا شما رو به یک محل خاص در آسمان می دهد :" اما من به شما که اگر شما ، شما اجرا از پول برای خوردن و نوشیدن در این جهان زنده ماندن به سرمایه داری مستلزم آن است که شما پول را به زنده ماندن minínimo آن. و یا زمانی که من به شما می آیند و می گویند : "ها پول خود را به موسسه خیریه من و من به شما اطمینان دهم که او را بعد از دو بازگشت!" اما به شما که در واقع پول خود را به جیب من می رود و من نه او دو برابر به شما. است که ، در تمامی این نمونه ها three من در بالا ، از آنها ، وجود خواهد داشت برخی از نمونه های است که در روز خود را به روز است که شما در حال اجباری است. رسانه ها شما مجبور! نگاهی به تبلیغات محل که برای محصولات ، ما به خرید شرکت های بزرگ! "شلوار جین Xuan Trotana خرید و شما خواهد بود که بهترین" از آنجا که شلوار جین xuan trotana است که به عنوان سخت و با کیفیت خوب و یا گاهی اوقات حتی بدتر از نام تجاری ناشناخته از شلوار جین ساخته شده در افغانستان به نام شریف بام هور! اما هنوز هم مردم به خرید شلوار جین peferem Trotana Xuan ، دلیل آن است که یک نام تجاری شلوار جین از نام تجاری از خواننده محبوب Xuan Trotana فوق العاده بیش از حد است! حتی اگر این شلوار جین تنها نیاز به یک قیمت از 10 reais که باید انجام شود ، اما چگونه نام تجاری Trotana Xuan ، یک خواننده معروف که بیش از حد است! خواهد بود برای تنها 100.000 $ به شما به فروش می رسد! در این راستا... شلوار جین نام تجاری صنعتی شریف بام هور است که قیمت تمام شده به تنها از یک واقعی است و در عین حال مقاوم تر ساخته شده (از آنجا که از فیبر canhabo ساخته شده) و به عنوان زیبا به عنوان Xuan شلوار جین Trotana ، که به فروش می رسد به شما تنها 10 دلار می شود در فروشگاه رشته به دلیل آن است که یک شلوار جین نام تجاری ناشناخته است.
شما توسط این شرکت های بزرگ مجبور هنگامی که به شما یک کامپیوتر به فروش می رسانند ، آنها را مشتاق به او اجازه دهید که در حال حاضر برنامه ریزی شده و تبدیل به منسوخ در سه روز ، به شما برای پیدا کردن کامپیوتر شما و می خواهید یک آشغال به در روز چهارم ، جدید ترین شاخ تلفن ANTA خرید 0.2 است که 1000 برابر پیشرفته تر و قدرتمند تر از نسخه های قبلی ، 0.1 ANTA تلفن ذرت ، و آنها در حال حاضر انجام داده بود اول 0.2 ANTA ذرت تلفن! اما با این حال آنها به فروش شما در اولین شماره از اولین تلفن ذرت 0.1 ANTA بر روی هدف بود ، فقط برای گرفتن شما بر روی قلاب و می خواهید نام تجاری تلفن ذرت ANTA سپس بوق تلفن ANTA 0.2 است که از بهترین! و اگر شما او را ندارند و دوستان خود داشته باشد. من متاسفم برای شما... شما قادر خواهد بود تا با آنها راه برود. از آنجا که شما از رده خارج و از صورت مد جدید!
همان است که نامزد خود را وعده داده است که اگر شما برای رای دادن به او به رئيس جمهور او به آن شیر و باران فضل همبرگر از آسمان را برای شما به نوشیدن و خوردن فرزندان خود را! اما پس از آن او است که وجود دارد انتخاب و به شما که نه! و که در پایان # # # # برای؟ این پاسخ همان است. شما! (Aplausos!) کوتاه است. lubridiar اجبار است ، دستکاری ، دروغ ، فریب مردم و یا فقط به نفع خود و به جهنم که شما lubridiou ، دستکاری ، دروغ گفته و یا فریب خورده پس از آن!
این دو نوع جرم و یا گناه ، و نه... آنها جنایت است که به این دو نوع جرم و یا گناه شده است. مقامات این کشور و جهان ، باید به شدت مجازات! بدون رنگ ، عقیده ، طبقه اجتماعی ، ایدئولوژی ، که آیا شما ثروتمند یا فقیر ، سیاه یا سفید ، مسیحی یا افسون ، نازی ها و یا لیبرال. و آنها باید مجازات نسبتا! و این یک روش نسبتا ساده است. مجازات باید متناسب با گناه و یا جرم و جنایت. (A ذخیره محمد با این ایده روشن شد! چه خدا!) بدیهی است ، در وهله اول ، این نوع از مجازات گناه شما ، و به متهم فرصت برای جبران خطای خود را و یا تعمیر خطای خود را. برای کسانی که نمی دانم چه شده است برای جبران و یا تعمیر. یا شما را جبران و ترمیم جرم و جنایت خود را ، و یا دیگری به شما خواهد شد همین شما قربانی خود را با جرم و یا گناه خود را متعهد در برابر آن رنج می برند ، رنج می برند! این inda وجود دارد که چگونه به جبران و یا تعمیر اشتباه خود را... من به شما یک مثال خوب را ، قدیمی گفت چشم در برابر چشم و دندان برای دندان. در این مورد ، اصلی سی دی Rammstein کاملا توسط شما را در سی دی اصلی خود را از آهن Maindem کاملا خش خش. برای یک قاضی خوبی است برای قضاوت این دو بهترین دوستان دو گزینه. شما از آن خش CD به طور کامل اصلی Rammstein بهترین دوست ، باید یکی دیگر از سی دی اصلی از Rammstein به خرید و به او در حال حاضر ، به شما فرصت برای انجام این کار و می شود را به حداقل برسانید! اما اگر شما نیست ، شما به Castigaleu مورد نیاز ، مصرف سی دی اصلی خود را از Maindem گروه آهن و ابتدا آن را تمام به او را تبدیل به غیر قابل استفاده. حالا که چیزی حق است! اما هنوز هم. علاوه بر دوست که خراشیده و به طور کامل برچیده سی دی اصلی از Rammstein بهترین دوست. علاوه بر او در حال حاضر با یک سی دی جدید از Rammstein اصلی به طور یکسان ، اگر می خواهید به همچنین شما Megaherz بیشتر به سی دی اصلی را به دوست خود که قربانی او بود. این بیش از عادلانه و هنوز هم توصیه و پیشنهاد می شود برای انجام! از آنجا که نگرش یک نگرش بد را با یک نگرش خوب را و حتی بزرگتر از این نسبت را برای دوست خود که انجام شد! اما این تنها فراتر از هر چیزی من ابتدا تمام سی دی اصلی خود را از Maindem گروه های آهن همچنین می وینیل اصلی خود را از TDCA و ابتدا آن را به کل نیز آن را کاملا بی فایده مگر اینکه شما پاک بهترین دوست شما ، و یا اینکه می شود نمی خواست به خاطر شما می توانید یا نه!
که نمی شود عدالت به یک دلیل ساده است. اگر نوک مقیاس در دوستان خود که شما خش سی دی اصلی از Rammstein ، در سمت خود خواهد شد و تنها سی دی اصلی از Rammstein خراشیده و از سوی دیگر ، خواهد سی دی اصلی خود را از آهن Maindem خراشیده و غیر قابل استفاده و منحصر به فرد و نادر آن وینیل TDCA خراشیده و غیر قابل استفاده است ، که بیش از طرف دیگر وزن! سپس شما به عنوان قاضی از این وضعیت نمی شود که عادلانه! کینه جو بودن و تنها به نفع فن از گروه Rammstein! و بنابراین ، قضاوت شما ، هنگامی که قضاوت باید واضح و روشن به آن که در دو مورد ، برای هر دو متهم را به عنوان قربانی! از آنجا که این دو سپس آن را به خوبی آگاه است که چرا اجرا نهایی!
این تنها یک مثال از اینکه چگونه باید به عدالت است ، در این مورد و بسیاری دیگر ، هنوز را و اغلب متهم در نظر دارد برای جبران کند. اما موارد که متهم شده است متاسف و نمی خواهند برای جبران وجود دارد. یک مورد شدید از قاتل زنجیره ای است! هر کس که طول می کشد زندگی از برای پسر خود را که مایل به قصد و او را رنج می برند و شما رنج می برند! و این که یک بیمار روانی و هرگز پشیمان ماندن در محل را برای فرزند خود را به شما عشق و پر کردن جای پسر خود را در دل خود اگر ممکن است برای شما! آنهایی که شبیه به این ، حتی اگر تنها به دلیل مجازات مرگ است! با عرض پوزش به این مطلب را به شما مسیحیان. اما به عشق بد در تمام موارد برای آنها به خوبی کار نمی کند. من که واقع بینانه ، کاهش مجدد این جنبه از بی ریایی خود را ، عزیز من. اگر شما نمی خواهید این مرد روانی می میرد ، حداقل شما او را به محکوم ، است که به ، هرگز قادر به کشتن ، حتی اگر شما می خواهید برای کشتن یا صدمه زدن به کسی ، حتی اگر زندگی او بقیه عمر را به خوبی! شستشوی مغزی و یا برش قسمتی از مغز یک ایده خوب است و یا اینکه چرا در مغز او نیست تراشه برای جلوگیری از این کار او را به طور دائم؟ متناوبا ، در انزوای کامل از جامعه و از هر انسان می تواند برای زندگی می کشند! (حتی آنچه که من تنها بود.) پس چه من می گویم. "قطع کردن دست دزد عادلانه نیست ، چرا که نه تنها شما مانع از سرقت است ، اما همچنین به استفاده از دست خود را به کار و به یک قاشق و خوراک خود را. عمل واقعی عدالت است ، برای جلوگیری از دزد از ارتکاب این عمل فقط سرقت! "سپس آن را می آید. بهترین روش برای جلوگیری از یک فرد را از ارتکاب خطا همان ، هر مورد متفاوت است و متفاوت از فردی به فرد. گاهی اوقات برای یک دزد به سرقت آن ، بنابراین شما به او هشدار می دهند که این اشتباه است و می سازد تا برای آن ، یا خواسته یا cmpensando مجبور. (در این مورد بنده معتبر است.) گاهی اوقات این دزد ، شما نیاز به یک کتک زدن خوب است ، هرگز سرقت ، گاهی اوقات او نیاز به انگشتان شکسته و برای جلوگیری از سرقت. انگشتان شکسته خواهد شد impedilo سرقت برای مدت زمان طولانی ، اما نه به طور دائم ، به عنوان آن که در مورد قطع دست. یک روز استخوان ها از انگشتان دست بازسازی و بازگشت به عملکرد طبیعی و یا تقریبا به طور معمول درمان و... گاهی اوقات او نیاز به در سلول انفرادی برای چند روز زندگی در لبه گرسنگی ، تشنگی ، سرما و گرما همیشه از آن آگاه است گیر ، تا او را همان انجام نشده است ، پس از از طریق تمام مجازات رفته که من قبلا ذکر شد . و یا در موارد شدید ، باید آن را از جامعه را در یک محل است که می تواند هر کسی راب هرگز ، و یا زندگی در جامعه ، همواره تحت نظارت و یا یک هشدار نوشته شده بر روی پیشانی او است که یک دزد جدا شده است. و یا با استفاده از یک تراشه در مغز او که شما را از هر زمان دیگری به سرقت می خواهید زمانی که شما سرقت!
البته ، هر مجازات ، سطح شدت آن را افزایش می دهد هر بار که مجرم کنت همان جرم. در مورد دزد ، به nível.1 اولین هشدار دهنده همراه با جبران خسارت است ، اگر او دوباره تکرار د. nível.2 ، د هشدار دوباره و انگشتان شکسته و پس از آن جبران. اگر آنها را تکرار همان جرم است. nível.3 و شکستن انگشتان دست خود ، او را در انفرادی است که آن را در لبه گرسنگی ، تشنگی ، گرما و سرما ، تقریبا در پایان در حال مرگ ، اما همیشه شنیدن هر روز که او باید این دو نوع جرم را ندارد یا گناه است که من قبلا ذکر شد. و اگر او تکرار همان جرم. nível.4 از مجازات است برای قرار دادن biochip در مغز او که ما را برای همیشه می توانید بدانید چه او فکر می کند و می بیند و به طور دائم کنترل امیال خود را به سرقت ، تا او سرقت هرگز!
این جایگزین برای جرایم کوچک است. اما برای جنایات بزرگ؟ مانند قتل؟ چگونه برای مجازات یک قاتل زنجیره ای؟ چه کسانی را می کشد و بدون پشیمانی ، توبه از کسانی که کشته شدند و هرگز به دنبال این جنایت به جبران هرگز؟ nível.1 خواهد بود اگر یک حرکت انفرادی فراتر از تشنگی ، گرسنگی ، سرما و گرما را به شدید ، که در حد خستگی جسمی و pisicológico ، تقریبا به نقطه مرگ و مرگ! و از طریق انواع دیگری از شکنجه های روحی و روانی بیشتر از جسمی است. (دفعات بازدید : مقاله من چگونه به نوبه خود یک بیمار روانی در یک قدیس) و آشکار است که در این زمان او در انفرادی است ، شما همیشه می خواهد که باید این دو نوع را بشنود من به استناد جرم و جنایت ، و یا آنها را به اجبار آنها را با ارائه نمونه های مختلف برده! "اما صبر کنید؟ این شستشوی مغزی نیست؟ "این چیزی است که شما به حقوق بشر می گویند. نگاه نمایندگان عزیز من از حقوق بشر است. من فکر می کنم بسیار دشوار خواهد بود برای یک فرد پس از رفتن را از طریق این وضعیت شدید تا که از همان نوع جرم و جنایت. شستشوی مغزی را به این صورت است ، پیشنهاد کتاب و فیلم پرتقال کوکی. اما بعد چه؟ و اگر که کار نمی کند؟ قاتل حتی پس از صرف تا رفتن به کشتن دوباره؟ خوب.. یا او باید به زودی در حال حاضر مرده و یا در مغز شما biochip است که برای زندگی قادر به از بین بردن باقی بماند. مشکل این است که این ایده از biochip ، آن است که بسیار خطرناک در دست مردم اشتباه است ، یک مقام قدرتمند ، ساده ترین چیزی را که برای قدرت باشد ، این قدرت را به انجام این نوع از افراد به آنچه که او می خواهد بدون سوء استفاده دانش از بقیه جامعه! بنابراین ، در شرایط شدید ، بهترین گزینه هستند که شستشوی مغزی ، در انفرادی زندگی یا مرگ! شما می توانید مطمئن باشید که یک جمله بسیار شبیه به این جهنم تنها برای کلاهبرداران بزرگ (نمونه هایی از کلاه برداران بزرگ : :. Lalau قاضی ، Sarney ، ویراست macedo پسر بچه و تفاله های دیگر از بدترین سیاستمداران ، تجار بزرگ و رهبران مذهبی که فاسد جامعه) تنها چیزی که من فکر می کنم بیش از معقول و منطقی به این مجازات آنها ، مجازات اعدام است ، به علاوه بقیه باید برابر با سطح مشابه از مجازات شدید اعمال شده به یک قاتل زنجیره ای!
در اینجا دوباره ما با نمایندگان حقوق بشر ، که من اشتباه می کنم در این اقدامات شدید من به ملاقات کند. و بدتر! من که حتی بدتر از زندانی من! خوب. بنابراین بهترین گزینه باید همیشه برای درمان این نوع از "انسان" بودن انسان است نیست ، زیرا افراد بشر که به نظر من کسانی هستند که دست کم عشق به دیگران و می تواند مطمئن باشد که psychopaths و sociopaths نمی شود! و در نتیجه به عنوان رانده شدگان در جامعه درمان شود و با دقت حداکثر از قانون و بدون هر گونه شفقت ، مجازات سزاوار! برای محبت من ، تنها به این سایت متعلق به مردانی که واقعا خوب و مقدار شفقت حداقل در روح خود را. اما این برای همه صدق نمی کند! واقعیت این است که مسیحیان عزیز من است! بعضی از مردم فقط یاد می درد! و هستند افرادی که از درد یادگیری وجود دارد! بنابراین برای کسانی که از درد نمی یاد! فقط نابودی مجموع از آنها مشکلات ما را حل کند در این جهان! یا این که شما هنوز هم ترجیح می دهند به ترک چنین فرد معیوب و یا ناقص که از دیسک های این موتور ما به جامعه بین بردن بقیه از آن؟ زمان به منطقی در این شرایط عزیز من. لخت میشوید نفاق از عشق بی قید و شرط و اجازه دهید کمی منطق و عقلانیت از ذهن آنها را لمس در حال حاضر!
خوب عزیز من. این دو نوع جرم ، به بردگی و یا اجبار ، که باید توسط مقامات ما مجازات شود. صحبت از اجبار ، زور که یک شخص اشتباه است نه؟ می خواهم یک مثال خوب؟ وقتی که من به شما می گویم که اگر شما استفاده از یک لباس زیر سحر و جادو ، قرمز ، فوق العاده مقدس مم و صعود به حلقه ، شما برنده شدن در این مبارزه و گرفتن هزار دلار جایزه برای برنده شدن در مبارزه! حتی اگر شما نمی دانید که لباس زیر قرمز است که مقدس نیست و به شما قدرت فوق العاده نیست ، کارشناسی ارشد و حداقل آن در مبارزه و حق برنده جایزه شما؟ و آشکار است که برای شرافت و وجدان من همیشه به اتهام T 10 ٪ از پول برای من با او بماند! اما من مهم نیست اگر شما به من است. و می توانید مطمئن باشید! شما ممکن است می خواهم به من می دهد که 10 ٪ از جایزه! اما بیشتر مردم کمک کنم موفق در زندگی می خواهید به من بیش از شاد به آنها کمک می کرد! من به عنوان یک ناسپاس ، متکبر ، فروتنی نادرست ، احمقانه و متکبرانه به انکار! حداقل در این نوع از اجبار ، چیزی است که من در مورد برخی از کشیشان که استفاده و سوء استفاده از NLP و یا اثر دارونما به مردم را در زندگی برنده تحسین! این ها ارزش به نام چوپان خوب!
اما به من گفت یا خواننده صورت ، خواننده عزیز. جرم و یا گناه به بردگی و یا مرعوب کنند ، استفاده می شود به طور انحصاری به کار بد ، نجات یک استثنا ، چند ، مانند کسانی که قبل از ذکر ، آنها باید به شدت توسط مقامات ما مجازات شود. و آیا به من بگویید که فقط خدا باید به قاضی! اگر این بود ، ما نباید اجازه قضات وجود داشته باشد در جامعه ما و چه بد است امروز ، آن خواهد بود که هزار بار بدتر! به خاطر داشته باشید که خدا در وجدان خود و بدانند که اگر خدا به شما اجازه صحبت با صدای بلند بر روی آن ، خواهد دانست که چگونه به قضاوت و اجرا! و اگر شما واقعا می خواهید به افزایش آگاهی ، باید همه چیز را می دانم! و به خصوص باید بدانید حقایق اطراف وضعیت متهم و قربانی ، حس خوبی را به کامل یا نزدیک کامل! در حال حاضر ، من در اینجا می توانید نقل قول ، نگرش بسیاری از انسان ، که در برابر این دو نوع از گناهان است که گناهان را در برابر خدا و در برابر برخی از بدن خود را برای یک و یا حتی در برابر بدن خود و خدا خود را به دیگران نیست.
یک فرد می تواند با انواع مختلفی از داروهای مختلف و در اغلب موارد را آیا کسی نمی برده ، یا هر کس مجبور به انجام این کار به شدت. شخص همچنین می تواند به یک روسپی می شوند اغلب بدون هر کسی که به اجبار و یا هر کسی که شر بنده برای انجام آن. من می دانم بچه ها که استفاده از مواد مخدر غیر قانونی و حقوقی ، و نه واقعا سرقت به حفظ اعتیاد خود را به حفظ و یا اعتیاد خود را به کشتن و یا حمله به مردم در هنگام استفاده از مواد مخدر است. به طور خلاصه ، من می دانم که معتادان به مواد مخدر که تنها خود را بنده و شامل حداقل خود را در نزدیکی آن است. من هم می دانم که فروشندگان مواد مخدر غیر قانونی مردم بنده نیست و اجبار مردم به استفاده از مواد مخدر. همه می دانند که سیگار و الکل از بد است. ما "نمایندگی" قانونی ما آن را در بسته بندی از این داروها که ما را بد این داروها روشن است. یک نفر می تواند بسیاری از مسائل را بدون اجبار و یا به بردگی مردم با اهداف مخرب را ، اما با این حال ، ما مردان از مذهب و اخلاق دروغین آن است که ما فکر می کنیم گناه است و به همین دلیل ما باید این افراد با مجازات روانی یا جسمی را مجازات تحت تاثیر! این انواع دیگری از گناهان وجود دارد. این است که به ما مجازات ندارد! این نوع از گناهان ، تنها خدا باید آنها را تنبیه و یا حتی مجازات ارتکاب خود ، به عنوان معتاد به مواد مخدر ، او خود به خود نابود خواهد شد خود به خود. در مورد فاحشه؟ من هم که بسیاری از روسپی وجود دارد و زورگویی نیست و یا برده هر مرد معتاد شدن به آنها را. و شما می توانید مطمئن باشید که این فاحشه ها ، تا آنجا که من می دانم ، بیشتر از کوچکترین قصد از بین بردن خانواده اش را ندارد و شایسته نیست ، بنابراین من مرد محافظه کار مسیحی می میرند! اما مطمئن باشید که ضربه در خر یا شوهر خود را طلاق شما سزاوار به ادای سوگند به آن وفادار فقط به شما و هم منطبق نیست. اما شوهر او را قطعا شایسته نیست که برای آن می میرند! حداقل مرگ جسمانی نیست ، اما امروز ، در جوامع خاص ، یک مرد که مرتکب این نوع نگرش در جامعه مقرر کرده است قبر او! او مرد اجتماعی متقاضیان خرید در آینده زنان دیگر از جنایت های بزرگ توصیه شد! و مطمئن باشند ، که اغلب مرگ و اجتماعی ، جسمی بدتر از مرگ! که مرگ زمانی که کل جامعه شده است مثل یک مطرود شما به سختی او را بالا می برد! اغلب مرگ های اجتماعی می تواند انسان را به گوشت خودکشی اگر نه قوی تر منجر شود!
و شما می توانید مطمئن باشید که برای این نوع از گناه یا جرم ، قطعا برای ما به قاضی و اجرا کند. گناهکار خود قاضی است و اجرا! یا خدا خود را محول به انجام این کار. و بعضی از این نمونه های بسیاری از گناهان است که ما در جامعه و محاکمه به اجرا متناسب نیست. اما به یاد داشته باشید گناهان زور به بردگی و بد ، اما این ها مهم ترین و با آنها که به مراقبت! برای بقیه است و بقیه! آنها فقط جزئیات است که تنها خود ما نیست ، به جز در عامل و یا خدا! که اگر شما به خدا اعتقاد دارند...
شهروند خوب. من در چهار قوانین اساسی از رفتاری که به من توصیه میکنم همه مردان را به دنبال و اجرا تمام جنبه های زندگی خود را باور دارند.
قانون طلایی 1 : آیا خود را به بردگی کشانده است. از آنجا که این شما را از بین ببرد! چندین راه برای خود بنده ، به افراط در مواد مخدر ، رابطه جنسی ، و یا کار و یا چسبیدن به مفاهیم ، استانداردها و تابوهای کهنه اعمال شده توسط خود عدالت وجود دارد که برخی از آنها ، چرا که حتی اگر شما خود را زندانی و برده ، اگر خود destructs. رایگان خود را از خودتان!
قانون طلایی 2 : اجازه ندهید که هر کسی نمی بنده! این که من لازم نیست به نمونه های بسیاری... برای بسیاری از افراد در حال حاضر در بالا ذکر شد ، اما به شما یادآوری دوباره ، اجازه ندهید که هر کسی چیزی در برابر اراده خود را اعمال کنید! هنگامی که شما را مرعوب کنند ، شما نیز به بردگی ، اما تنها و بدون دانستن شما... رایگان است که همیشه بعد!
قانون طلایی 3 : آیا هر کسی بنده نیست! یادآوری دوباره است که راه های مختلفی برای به بردگی وجود دارد. پس به زور کسی را به نزدیک و یا انجام کاری در برابر خود خواهد شد. دانلود رایگان از آنها را از خود!
قانون طلایی 4 : اجازه ندهید که برده بعدی را به خود نیست ، اجازه ندهید که همسایه خود را توسط یکی دیگر از همسایه بردگی نیست ، اجازه ندهید که برده بعدی شما یکی دیگر از همسایه. اگر شما می توانید آن را متوقف کند! بنابراین جلوگیری از! و به یاد داشته باشید که مجبور است ، به بردگی دیگران بدون آنها شناخت! و نه اجازه آن را به پشت! این قانون تنها یک استثنا ، شما نمی توانید کسی را مجبور به خلاص شدن از شر خود را. ذخیره برخی از موارد ، مانند قاتل زنجیره ای که ترجیح می دهد از اصرار به کشتن حتی اگر آن را به کشته آزاد شود چون آنها نمی توانند از شر این میل تنها مرضی! و اما در مورد این همچنین شما می توانید آن را به زور قاتل را به آزادی خود ، حتی اگر او به خاطر دیگران نیز رایگان می خواهید! نسخه های قبلی خود را در تمام جهات! که مجموع این حکومت!
قوانین 2 و 3 هستند ، حق و وظیفه هر شهروند به دنبال اولین قانون ، شهروند در جامعه ، یا خدا ، اگر شما می خواهید دنبال کنید. اما حکومت 4 یک وظیفه و تعهد ما به دنبال مقامات ، که در درجه اول باید تمرکز بر ترک در قوانین هماهنگی و 2 و 3 به همه ما تکامل است!
اما اگر ما از یک را تشکیل می دهند. این تنها در سه مقاله شود خلاصه شده است.
Artigo.1 : هیچ شهروندی باید بنده را مرعوب کنند و یا دیگر شهروندان خود را با اهداف خود مخرب و سود ، با هر روش.
Artigo.2 : هر کس حق دارد برای جلوگیری و یا حفاظت از یکی دیگر از شهروندان و یا برده یا مرعوب کنند و یا آن را به همسایه خود را که مانند او.
Artigo.3 : این وظیفه و تعهد از قدرت است ، و بردگی نیست و یا اجبار شهروندان خود و نه اجازه دهید آن را آن را در برابر خود ، آن را به عنوان وظیفه خود را برای اطمینان ، به دنبال نظارت و در موقعیت خود را از قدرت حفظ ( هر سهم یا موقعیت خود را) که شهروندان حق دارند و موظف به پیروی از ماده 1 و 2. (هرگونه شباهت به قوانین Asiminov است تصادفی نیست)
در اینجا است که قانون اساسی من! حالا که شما به خوبی آن را می دانم ، فکر می کنم و در مورد هر یک از این چهار نفر را از قوانین طلایی آزادی که به دنبال خواهد داشت و در هر یک از این سه مورد توصیه هستند که سه رکن س به یک جامعه عادلانه. هنگامی که مجازات قانون ، جهل ادعا می کنند نیست که آن را به شما استاد! وقتی که او تسلط بر این کشور و جهان را در یک روز! و اولین بار از تمام قدرت. به یاد داشته باشید ، بهتر از امن متاسفم. مردی که می خواهد به عنوان یک پدر خوب یک کشور ، باید یک محیط خوب و هماهنگ را برای فرزندان خود به ارمغان بیاورد. باید مثل یک پدر خوب و مادر در خانه با فرزندان خود. اجازه ندهید که آنها را به اوقات فراغت ، بهداشت ، آموزش و دانش ، غذا ، آب هرگز از دست و به خصوص عشق به خانواده خود را ندارد! حتی اگر کودکان شما لازم نیست که کار را به آن داشته باشد.
عدالت خدا به ارائه : اکشن و سکون
بسیاری از مردم که رنج می برند ، زمانی که چیزی می شود صدمه دیده و یا عصبانی و یا کسی نفرت د ، آن شخص تصمیم به تسلیم شدن به خدا او را به انجام عدالت برای او وجود دارد. من در مورد اینکه چگونه کسی که تسلیم به خدا در وبلاگ من توضیح داد. د اما من در مورد آن صحبت شد. در کتاب تائو ، صحبت می کند در عمل با سکون است ، که دقیقا "تسلیم شدن به خدا" مردم است.

من مطمئن هستم که همه متوجه آن نیست ، اما وقتی که یک فرد باعث خشم ، درد ، ناامیدی بسیار بزرگ به شما منتقل می شود. و شما باقی بماند و یا یک زمان کوتاه با این احساس منفی برای آن به طور متوسط ​​و یا یک زمان و یا گاهی اوقات به مدت چند دهه! هم به این نوع از احساسات منفی ، یک احساس است که آن را تولید افکار منفی ، و بالعکس. این چیزی است که متفاوت از فردی به فرد و بستگی به وضعیت که هر یک عبور است. متوجه شدم به شرح زیر ، همه مردم است که می تواند این احساسات منفی مقابله ، مهم نیست که چه مدت آن را برای رسیدن به این در برخی از راه و یا یکی دیگر ، کسانی که آسیب افرادی که قادر به خنثی کردن این احساسات ، همیشه fod # # # #! یا بیشتر fucked شد # # # # # س از قربانیان خود را تا آنجا که آنها فو #####! دقیقا به خاطر این است ، چرا که قربانیان آن ، آنها می توانند احساسات منفی خنثی ، شما می توانید مهاجم خود ، را ، اما احساس می کنید هیچ چیز ، نه نفرت و نه برای محبت به سو استفاده کننده. و هنگامی که آنها فکر می کنند که سو استفاده کننده است یک زمان کوتاه زمانی که آنها را ببینید.

D بهترین راه برای خنثی سازی احساسات منفی ، آنها را پر از احساسات خوب آنها را به پر. این شما می توانید به روش های گوناگون ، دستیابی به دعا ، مراقبه ، ورزش ، داشتن رابطه جنسی و یا بازی بازی های ویدئویی ، تماشای فیلم کمدی ، بدون توجه به شکل ، اگر شما هنوز هم می دانم ترکیبی از آنها را ، حتی بهتر! به یاد داشته باشید آنچه که من در درک از هرج و مرج نوشت ، اگر پر از آب خالص را از خدا. و بدیهی است ، این راه آسان نیست ، راه باریک است که در کتاب مقدس نوشته شده است. که البته من به دنبال و است که آن را در زندگی من را تایید کرد. تسلیم شدن به خدا ، این است که واکنش سریع تر و یا برای خوبی یا بدی است.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

ATENÇÃO! LEIA ISTO: Resolvi tirar a moderação dos comentários. Agora até você troll pode vir aqui me infernizar. Mas tudo tem seu preço! Quando você vir encher d lixo meu blog, no fim do mês vou limpar este lixo daqui e quando fizer isto. Vou estar limpando você q é um lixo no mundo. Vai doer muito em ti! Quer apostar q esta praga vai pegar? Quando sua vida depois virar do avesso, não diga q não avisei... Maktub!((Aquele q quiser se manifestar contra o q penso sinta-se a vontade, mas faça isso sem trollar, pois essa praga só inclui os trolls imbecis.) Agora você deve estar se perguntando porque estou fazendo isto? Só pra treinar minha ação com quietude mesmo.

Pesquisar este blog

Milton: O Jesus d Preto

Milton: O Jesus d Preto
Isso é porque muita gente me chama d Jesus, mas sou só o Milton mesmo porque Jesus é todo mundo.

Deseja fazer um Pacto com OGGU?

O q você acredita q vem depois da morte?

Você a favor da legalização das drogas?

Qual sistema d governo você acha ideal pra o mundo?

Todo poder Executivo e Legislativo devia viver num regime comunista ou socialista?

Capa do meu livro

Capa do meu livro
Essa foto é do meu amigo Alberto q fez esse blog pra mim e me ensinou a mexer nele.